Dragofor Opublikowano 20 Października 2020 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2020 (edytowane) Witam, mam problem z autem znajomego OBK 2,5 at 2004 r jak się nie mylę. Jakiś dziwnym trafem "poluzowala" się nakrętka regulacyjna mechanizmu różnicowego przedniego prawa można ją palcami ruszać lewo i prawo oczywiście grzebień ustalający na miejscu , dodatkowo ta nakrętka delikatnie wchodzi w środek-rusza się. Czy ktoś miał taki przypadek zamówiłem już nakrętkę i łożysko uszczelniacz i oring muszę jeszcze zajrzeć do drugiej strony. Bieżnia zew obraca się w nakrętce bieżnia wew z rolkami obraca się na mechanizmie WTF? Przecież tak nie powinno być. Czy się mylę? Brak śladów uszkodzenia łożyska? Chyba że drugie padło ale olej czysty. Pozdrawiam Edytowane 20 Października 2020 przez Dragofor Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ir3n3usz Opublikowano 20 Października 2020 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2020 (edytowane) Bieżnia zewnętrzna łożyska ma prawo obracać się w nakrętce, bo NIE jest pasowana na wcisk, natomiast wewnętrzna jest pasowana na wcisk na korpus przekładni głównej. Jeśli wewnętrzna obraca się, tzn. że bieżnia albo dyfer pod bieżnią jest wytarty. Zewnętrzna bieżnia po włożeniu w nakrętkę zwykle daje się obracać palcami, a po obróceniu nakrętki czasami nawet samoczynnie potrafi wypaść, bo jest minimalny luz i tak ma być. Z tego co napisałeś wynika, że wytarte jest miejsce osadzenia łożyska na dyferku dlatego obraca się wszystko razem. Obawiam się, że wymiana samego łożyska nie będzie wystarczająca. Edytowane 20 Października 2020 przez ir3n3usz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się