Skocz do zawartości

Skrzynia biegów AT przedni dyfer OBK 2,5


Dragofor

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, mam problem z autem znajomego OBK 2,5 at 2004 r jak się nie mylę. Jakiś dziwnym trafem "poluzowala" się nakrętka regulacyjna mechanizmu różnicowego przedniego prawa można ją palcami ruszać lewo i prawo oczywiście grzebień ustalający na miejscu , dodatkowo ta nakrętka delikatnie wchodzi w środek-rusza się. 

Czy ktoś miał taki przypadek zamówiłem już nakrętkę i łożysko uszczelniacz i oring muszę jeszcze zajrzeć do drugiej strony. Bieżnia zew obraca się w nakrętce bieżnia wew z rolkami obraca się na mechanizmie WTF? Przecież tak nie powinno być. Czy się mylę? Brak śladów uszkodzenia łożyska? Chyba że drugie padło ale olej czysty. 

Pozdrawiam

Edytowane przez Dragofor
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bieżnia zewnętrzna łożyska ma prawo obracać się w nakrętce, bo NIE jest pasowana na wcisk, natomiast wewnętrzna jest pasowana na wcisk na korpus przekładni głównej. Jeśli wewnętrzna obraca się, tzn. że bieżnia albo dyfer pod bieżnią jest wytarty. Zewnętrzna bieżnia po włożeniu w nakrętkę zwykle daje się obracać palcami, a po obróceniu nakrętki czasami nawet samoczynnie potrafi wypaść, bo jest minimalny luz i tak ma być. Z tego co napisałeś wynika, że wytarte jest miejsce osadzenia łożyska na dyferku dlatego obraca się wszystko razem. Obawiam się, że wymiana samego łożyska nie będzie wystarczająca.

Edytowane przez ir3n3usz
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...