AdaSch Posted October 17, 2020 Posted October 17, 2020 Cześć, zbieram graciarnie do dalszych modyfikacji auta i pojawiła się nieścisłość czy nie licząc różnic mechanicznych czy żółte i niebieskie wtryski maja taką samą wydajność? Co do żółtych znalazłem różne inforamcje jak 550,535,555cc a niebieskie zawsze 550 16600AA170 starsze wersje do 2005 16611AA720 nowsze po 2005 roku Pytanie wynika z tego, że w raz z modyfikacją i przeniesieniem flaków z JDM STI chce przenieść seryjne dane z ECU JDM STI do swojego forka i w teorii mam mieć program sterujący tożsamy z serią STI (czyli sterowanie turbo, wtryski, i inne parametry ) same ecu są podobne bo 32 bit. Z niewielu różnic w mechanice układu powietrze paliwo inne są listwy wtrysków i same wtryski. W założeniu auto ma odpalić i dopiero wtedy tuner zweryfikuję wszystkie parametry. Sam regulator ciśnienia paliwa ma inny nr i kształt ale zakładam różnice mechaniczne w listwach paliwowych ale ciśnienie powinno być takie same. 22670AA351 - z STI 22670AA252 - najnowsza wersja do forka XT czy moja idea jest słuszna? nie wiem, ale części zebrać mogę a potem zobaczymy co tuner powie Pozdrawiam
ThatSubiBoy Posted October 18, 2020 Posted October 18, 2020 Zolte sa 555cc na bank, niebieskie to 565cc
AdaSch Posted November 1, 2020 Author Posted November 1, 2020 Dzięki, niestety masz rację Mój świetny plan przepisania ustawień i map ECU STI SG9 do ECU XT SG9 chyba upadł.Założyłem, że jak przełożę graty z fotka STI do mojego XT to będę mógł mieć OEM mapy. Całych listw, wtryskow itd nie chciałem przekładać.@carfit składał silnik, wszystko jest perfect i nie specjalnie chciałbym aby ktoś coś skopał.Wysłane z mojego HTC EXODUS 1 przy użyciu Tapatalka
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.