halinka Posted October 15, 2020 Posted October 15, 2020 Witam Przy wymianie sondy lambda zaobserwowałem że silnik poci mi się na łączeniu z pokrywami zaworów. Czy wymiana tych uszczelek wiąże się z podniesieniem silnika? Czy da się to zrobić pozostawiając silnik w ramie? Z góry dziękuję za podpowiedzi
yaroz Posted October 19, 2020 Posted October 19, 2020 Bez wyciągania silnika dasz radę tylko może dolne śruby lepiej od spodu auta odkręcać.
halinka Posted October 19, 2020 Author Posted October 19, 2020 Super, dzięki za info, w takim razie zamawiam kpl uszczelek i świec Dzieki
Tomasz_555 Posted October 19, 2020 Posted October 19, 2020 Podczas zabawy z pokrywą zaworów polecam owinąć czymś kolektor. Jak pokapie olej to potem przez miesiąc będzie śmierdziało.
halinka Posted October 19, 2020 Author Posted October 19, 2020 Mam zamiar go zdemontować (bo przy wymianie lambdy, musiałem złożyć na starych uszczelkach, nowe dopiero dziś do mnie dotarły) Ale rada jak najbardziej słuszna
halinka Posted October 19, 2020 Author Posted October 19, 2020 A jak myślicie, czy zamienniki tych uszczelek, np. z tej aukcji: https://allegro.pl/oferta/subaru-forester-ii-01-07-2-0-2-5-uszczelka-pokrywy-8570701754?utm_medium=app_share&utm_source=facebook Będą ok? Czy lepiej dołożyć 100pln i kupić OEM?
Tomasz_555 Posted October 19, 2020 Posted October 19, 2020 Osobiście nie mam doświadczenia z innymi niż OEM. W czerwcu w ASO komplet na jedną stronę kosztował mnie 260zł. To niezła cena, a same uszczelki są naprawdę długowieczne.
halinka Posted October 19, 2020 Author Posted October 19, 2020 Chyba masz rację, mi kpl OEM na obie strony wychodzi 240PLN
rutra80 Posted October 20, 2020 Posted October 20, 2020 Mi w szacownym warsztacie robili to silikonem.
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.