Jump to content

Impreza Doładowanie czy jest dobrze?


Recommended Posts

Witam. W mojej imprezie padł mi pierwszy silnik, zdecydowałem się na zakup drugiego póki co. Silnik już leży ładnie, też jeśli chodzi o pracę to super jak narazie ale był problem z doładowaniem konkretnie falowało i biło za dużo ciśnienia(1.3), zmieniłem gruszkę od swojej starej turbiny i był już tylko problem z falowaniem. Dziś śledząc posty postanowiłem sprawdzić te pastylkę zapomniałem nazwy chyba chodziło o restryktor. I w mojej starej był większy otwór no to skoro przedtem działało to zmieniłem i wyregulowałem wg pełne otwarcie 0.9 i jest super ale czasem nawet rzadko to falowanie jest już mniejsze(wahanie 0.8-0.9) ale się zdarza . I teraz pytanie czy to jeszcze kwestia regulacji wg czy już można jechać do Panów na mapę i oni już z tym coś za radzą? Czy wgl nie przesadziłem z tym 0.9? Pozdrawiam 

 

 

Link to post
Share on other sites

No to wszystko jest w porządku jeśli o to chodzi tylko to falowanie, chciałbym aby na mapę wszystko było w porządku, może po prostu pojadę i zapytam się czy coś zaradzą będzie pewnie najlepiej

Link to post
Share on other sites
W dniu 14.10.2020 o 20:31, WaldemarGompka napisał:
2 godziny temu, WaldemarGompka napisał:

No to wszystko jest w porządku jeśli o to chodzi tylko to falowanie, chciałbym aby na mapę wszystko było w porządku, może po prostu pojadę i zapytam się czy coś zaradzą będzie pewnie najlepiej

 

 

Widze ze jestes odemnie z miasta pozdrawiam. Czy one faluja przy dawaniu gazu do deski ? i nie trzyma rowno 0.9 ?

Link to post
Share on other sites

Przyczyn może być kilka jakaś nieszczelność na wezykach, boost kontroler masz to na kielich pasażera może się wieszać, lub najgorsza opcja to turbo wastgate nie trzyma i przepuszcza lub może ciepła muszla jest pęknięta i puszcza doładowanie. 

Link to post
Share on other sites

TD04 zdycha :P 

do sprawdzenia nieszczelności, DV (u mnie spadało na 0.6 przez to), wężyki, solenoid do przeczyszczenia, zabawa restryktorem, napięcie sztangi wastegate. 

Link to post
Share on other sites

jeszcze jedna przyczyna nie zostala wymieniona - wezyki w solenoidzie wpiete na odwrot.

wezyk z cisnieniem z trojnika powinien isc "do boku" solenoida, inaczej samo nadcisnienie bedzie otwierac solenoid, a nie komputer sterujacy solenoidem i efekt jest taki, ze wtedy cisnienie doladowania faluje

Link to post
Share on other sites

Dopiero jutro się zabieram za to bo z czasem ciężko.

Podciśnienie 0.7 więc chyba jest okej ale profilaktycznie węże  zmienię bo koszt nieduży. Regulacje sztangi też robiłem.

Zostaje jeszcze podpięcie ale o tym gdzieś czytałem na forum i chyba zwracalem na to uwagę i było okej,  wyczyszczę jeszcze i zobaczę

Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...