lelenbp Opublikowano 13 Października 2020 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2020 Siemka. Mam takie pytanko. Mam dodatkowy zegar pokazujący temp płynu chłodniczego zamontowany w górnym przewodzie do chłodnicy lecz chce przejść na silikon i tu moje pytanie czy jest jakieś inne miejsce gdzie można go zamontować by wskazywał normalną temp? Chodzi o ten czujnik. Pacjent to impreza gf 98r 2.0t 211kunia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WaldemarGompka Opublikowano 13 Października 2020 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2020 Silikon możesz przeciąć i użyć łącznika z miejscem na czujnik Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ThatSubiBoy Opublikowano 14 Października 2020 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2020 Koledze chodzi o to ze nie chce ciac nowego silikonu. Moglbys go zainstalowac w glowicy za 4tym cylindrem ale tam jest najwyzsza temperatura chlodzenia wiec lipa najbardziej optymalnym miejscem do tego pomiaru jest ten gorny silikon. Plyn wychodzi prosto z silnika wiec jest najbardziej precyzyjny pomiar. Chyba ze ktos ma jakies inne doswiadczenia... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ewemarkam Opublikowano 14 Października 2020 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2020 A na przewodzie do nagrzewnicy? Dorobić trójnik tak aby dało się wsadzić czujnik. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ThatSubiBoy Opublikowano 15 Października 2020 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2020 Nie wydaje mi się aby tam płyn chłodniczy krążyła non stop do puki nie otworzysz elektrozaworu ( mogę się mylić) zawsze możesz założyć czujnik na dolnym wezu od chłodnicy tylko tam będzie już blisko gorących kolektorów;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ewemarkam Opublikowano 15 Października 2020 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2020 Nie wydaje mi się aby tam płyn chłodniczy krążyła non stop do puki nie otworzysz elektrozaworu ( mogę się mylić) zawsze możesz założyć czujnik na dolnym wezu od chłodnicy tylko tam będzie już blisko gorących kolektorów;) Jakiego elektrozaworu? Czy w GT'ku układ chłodzenia różni się w znaczący sposób od wolnossaka? Są jakieś zawory? Chyba jedyny to termostat. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ThatSubiBoy Opublikowano 16 Października 2020 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2020 Wlaczajac cieply nawiew musisz miec jakis zawor krtory wpauszcza to cieple powietrze (plyn chlodniczy) w obieg. Nie rozumiem w dalszym cigu dlaczego nie chcesz tego zamontowac w gornym silikonie ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ewemarkam Opublikowano 16 Października 2020 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2020 Wlaczajac cieply nawiew musisz miec jakis zawor krtory wpauszcza to cieple powietrze (plyn chlodniczy) w obieg. Nie rozumiem w dalszym cigu dlaczego nie chcesz tego zamontowac w gornym silikonie ?To nie opel czy BMW. Nie ma żadnego zaworu przed nagrzewnica. Temperatura jest sterowana przez klapę powietrza, która odpowiednio kieruje powietrze. Albo na nagrzewnice albo nie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się