Skocz do zawartości

Czujnik temp. płynu chłodniczego


lelenbp

Rekomendowane odpowiedzi

Siemka. Mam takie pytanko. Mam dodatkowy zegar pokazujący temp płynu chłodniczego zamontowany w górnym przewodzie do chłodnicy lecz chce przejść na silikon i tu moje pytanie czy jest jakieś inne miejsce gdzie można go zamontować by wskazywał normalną temp? Chodzi o ten czujnik. Pacjent to impreza gf 98r 2.0t 211kunia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Koledze chodzi o to ze nie chce ciac nowego silikonu. Moglbys go zainstalowac w glowicy za 4tym cylindrem ale tam jest najwyzsza temperatura chlodzenia wiec lipa najbardziej optymalnym miejscem do tego pomiaru jest ten gorny silikon. Plyn wychodzi prosto z silnika wiec jest najbardziej precyzyjny pomiar. Chyba ze ktos ma jakies inne doswiadczenia...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wydaje mi się aby tam płyn chłodniczy krążyła non stop do puki nie otworzysz elektrozaworu ( mogę się mylić) zawsze możesz założyć czujnik na dolnym wezu od chłodnicy tylko tam będzie już blisko gorących kolektorów;) 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wydaje mi się aby tam płyn chłodniczy krążyła non stop do puki nie otworzysz elektrozaworu ( mogę się mylić) zawsze możesz założyć czujnik na dolnym wezu od chłodnicy tylko tam będzie już blisko gorących kolektorów;) 
Jakiego elektrozaworu? Czy w GT'ku układ chłodzenia różni się w znaczący sposób od wolnossaka? Są jakieś zawory? Chyba jedyny to termostat.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wlaczajac cieply nawiew musisz miec jakis zawor krtory wpauszcza to cieple powietrze (plyn chlodniczy) w obieg. Nie rozumiem w dalszym cigu dlaczego nie chcesz tego zamontowac w gornym silikonie ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wlaczajac cieply nawiew musisz miec jakis zawor krtory wpauszcza to cieple powietrze (plyn chlodniczy) w obieg. Nie rozumiem w dalszym cigu dlaczego nie chcesz tego zamontowac w gornym silikonie ?

To nie opel czy BMW. Nie ma żadnego zaworu przed nagrzewnica. Temperatura jest sterowana przez klapę powietrza, która odpowiednio kieruje powietrze. Albo na nagrzewnice albo nie.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...