Skocz do zawartości

Subaru WRX [VB] (MY22=>)


FilipBB

Rekomendowane odpowiedzi

To czego nie oddają w zasadzie żadne cyfry ani testy z YT i w ogóle mało kto pisze na forach, a co ma ogromne znaczenie na codzień, to zestrojenie zawieszenia.

Z tego zawsze słynęło Subaru i sam mogę potwierdzić, że na niezbyt równe polskie drogi, wszystkie wcześniejsze Subaru jakimi jeździłem, a w szczególności Legacy GT na seryjnym Bilsteinie, to absolutne mistrzostwo świata w porównaniu do dowolnej innej marki (a zwłaszcza do tych na runflatach).

Nie wiem jak to wygląda w przypadku aktualnego/nowego WRX. Jeśli jest nadal tak dobrze, to byłby to duży plus dla tego auta.

Jeśli natomiast wygląda to tak jak w Levorgu (skaczący tył), to wiele marek robi lepsze zawieszenia.

 

  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja go po prostu kocham. Nawet nie będę chciał następcy. Tego wychowam na zabytek. Jeno cóś mię się nie zgadza. Chojny, z jednej strony gani mnie za spokojną jazdę z włączonymi wspomagaczami, a za chwilę mówi, że z nikim się nie ściga.

Spojrzałem w Twoje dane, i nie znalazłem informacji w jakim mieście się poruszasz. Czy masz świadomość, że STI w Warszawie działa jak czerwona płachta na byka ? Ja się tu urodziłem. Wyprzedzić, przyblokować... Ojciec całe życie spędził za fajerą. Wszelkiej maści imigranci z furami w leasingu spędzają Cię z drogi, bo im się należy. Tak jak powiedziałem wcześniej: z rana pilnuje mnie samochód. Wszystko włączone. Sport # po rozgrzaniu silnika. Jak się obudzę, silnik rozgrzany, to kujnięcie pod deską i zabawa. Dlaczego ganicie mnie za spokój ? Swoją drogą, na ocenianie czyichś możliwości manualnych na podstawie wpisów w internecie, nigdy bym się nie odważył. Chyba czasy potężnie się zmieniają.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 godzin temu, mz56 napisał:

Ja go po prostu kocham. Nawet nie będę chciał następcy. Tego wychowam na zabytek. Jeno cóś mię się nie zgadza. Chojny, z jednej strony gani mnie za spokojną jazdę z włączonymi wspomagaczami, a za chwilę mówi, że z nikim się nie ściga.

Spojrzałem w Twoje dane, i nie znalazłem informacji w jakim mieście się poruszasz. Czy masz świadomość, że STI w Warszawie działa jak czerwona płachta na byka ? Ja się tu urodziłem. Wyprzedzić, przyblokować... Ojciec całe życie spędził za fajerą. Wszelkiej maści imigranci z furami w leasingu spędzają Cię z drogi, bo im się należy. Tak jak powiedziałem wcześniej: z rana pilnuje mnie samochód. Wszystko włączone. Sport # po rozgrzaniu silnika. Jak się obudzę, silnik rozgrzany, to kujnięcie pod deską i zabawa. Dlaczego ganicie mnie za spokój ? Swoją drogą, na ocenianie czyichś możliwości manualnych na podstawie wpisów w internecie, nigdy bym się nie odważył. Chyba czasy potężnie się zmieniają.


 

No może tak być…. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 godzin temu, mz56 napisał:

Czy masz świadomość, że STI w Warszawie działa jak czerwona płachta na byka ? Ja się tu urodziłem. Wyprzedzić, przyblokować... Ojciec całe życie spędził za fajerą. Wszelkiej maści imigranci z furami w leasingu spędzają Cię z drogi, bo im się należy. 

Prawdę mówiąc nie wiem o czym piszesz. Jakoś moje STI nie wzbudza w nikim takich reakcji, o których piszesz. Wręcz mam wrażenie, że ludzie nawet ustępują miejsca, pewnie myśląc, że będę zasuwał jak wariat. A jeżdżę nim zawsze spokojnie w ruchu drogowym, i zawsze z włączoną kontrolą trakcji. Czasem nawet w trybie "I#". Ale może dlatego, że używam tego auta wyłącznie do jazdy na tor, i tam mogę sobie udowodnić jak dużo trzeba potrafić by wykorzystać potencjał tego auta. Od wyżywania się jest tor, nie drogi publiczne.

Zresztą, jak jeżdżę innymi autami też nie dostrzegam opisanych przez Ciebie zachowań. Oczywiście, zawsze się znajdzie jakiś palant, ale to zdecydowanie margines, nie reguła. Jak rozpoznajesz tych "imigrantów w furach w leasingu" to też nie wiem. Pewnie lata doświadczeń i wprawne oko. 

I taka refleksja... często dostrzegamy naokoło siebie to, czego sami mamy w nadmiarze...

 

Mi tam nowy WRX się podoba. Jeśli wyciszenie jest znośne, a nie jak w Levorgach, to w wersji z automatem jak dla mnie dobry kandydat na daily-driver'a. 

I czekam na nowe STI. Może być super auto. Szkoda tylko, że nie będzie opcji zakupu w PL, na normalne leasingi, jak Ci emigranci ;)

 

  • Super! 1
  • Lajk 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak jeździłem WRXem to czasem ludzie w podobnych autach dla entuzjastów (Lancery, Civiki, różne VAGi itp) chcieli się pościgać spod świateł, pewnie trochę się te auta tak kojarzą, a np w E90, pomimo że to marka o słabej opinii obecnie, nie spotkałem się z żadnymi przejawami agresji. Myślę, że jak się nie jeździ ofensywnie, to i nie ma zaczepek, bez względu na auto. 

  • Super! 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja staram się nie zaczepiać ! Ale ! Akurat  statystyka to jedno, a realia to drugie. Akurat w totka nie mogę wygrać, a ściganty w hondach czy beemach, raz nawet podrasowany maluch, próbują mnie skopać cały czas. I nie mówię o prostych. Zwykłe blokowanie przy próbie zmiany pasa. Ja hamuję aby przepuścić, a oni aby nie wpuścić.

Oczywiście jest też rzesza dobrych fur, które widząc znaczki zapraszają ręką aby wjechać im przed machę.

Natomiast odsyłanie mnie do SJS, dlatego, że w ruchu miejskim najczęściej nie wyłączam kagańców, bo tak zabrzmiało, mógłbym też potraktować  jako potwarz. I się wściec, albo obrazić

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, mz56 napisał:

Ja staram się nie zaczepiać ! Ale ! Akurat  statystyka to jedno, a realia to drugie. Akurat w totka nie mogę wygrać, a ściganty w hondach czy beemach, raz nawet podrasowany maluch, próbują mnie skopać cały czas. I nie mówię o prostych. Zwykłe blokowanie przy próbie zmiany pasa. Ja hamuję aby przepuścić, a oni aby nie wpuścić.

Oczywiście jest też rzesza dobrych fur, które widząc znaczki zapraszają ręką aby wjechać im przed machę.

Natomiast odsyłanie mnie do SJS, dlatego, że w ruchu miejskim najczęściej nie wyłączam kagańców, bo tak zabrzmiało, mógłbym też potraktować  jako potwarz. I się wściec, albo obrazić


 

Oczywiscie bardzo przepraszam za swoją sugestie podniesienia umiejętności i poznanie specyfiki samochodu przez udział w szkoleniu SJS. Nie miałem pojęcia z jakim człowiekiem i doświadczonym kierowcą mam do czynienia.

 

To faktycznie było niefortunne. 

  • Super! 1
  • Haha 4
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Grunt, to świadomość, że ktoś jednak mnie lubi. Co Was tak wkurza ? Nigdy w życiu nie jechaliście ze mną/obok mnie. A jeżeli faktycznie nie umiem, całe życie się nie nauczyłem, to chyba tym bardziej nie wyłączanie kagańców powinno być traktowane raczej jako pozytyw, a nie jako nagana. Osobiście dalej będę twierdził, że wyłączenie obydwu kagańców wymaga większego skupienia na drodze. Pozostawienie włączonych pozwala na pewne "minimalne rozprężenie". Jeżeli nie, to po kiego grzyba to wymyślili ?

Klakierów po Twoim wpisie też pozdrawiam. Przestaję się dziwić, że kiedyś powstało konkurencyjne Forum. Cały czas była rozmowa o wyłączaniu wspomagaczy. Znienacka okazało się, że bez SJS to praktycznie powinienem stracić prawo jazdy. Jaki jest związek między używaniem/nieużywaniem kontroli trakcji a skończeniem kursów u ludzi, którzy są często znakomitymi kierowcami, a innym razem tylko średnimi ?

Edytowane przez mz56
Dopisek.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

ja to dostalem z subaru australia ...

 

 

Last night we announced an exciting update for the all-new 2022 Symmetrical All-Wheel Drive Subaru WRX. In case you missed it, you can watch it now, or watch it again.

 

https://youtu.be/EW9TyTsbNDg

 

 

We are absolutely thrilled to confirm the Subaru WRX will be available in both Sportswagon and Sedan. It’s the dawn of a new era, one of pure passion and thrilling performance. The Subaru WRX is set to get pulses racing and stir desire deep within, as a new generation of exhilaration begins.

 

Register your interest to be one of the first to experience the thrill of Australia’s iconic performance machine, the all-new 2022 Symmetrical All-Wheel Drive Subaru WRX.

 

Kind regards,

 

 

Blair Read

General Manager

Subaru Australia

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Edytowane przez orm
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

22 godziny temu, chojny napisał:

To może tak. 

 

 

 

Nie wiem kto wymyślił te reklamę, ale schrzanił ją koncertowo. Pierwsza połowa super z odwołaniem się do rajdów, latania bokiem itp, a na koniec wyjeżdża stateczne białe kombi… 

Jesli nowy WRX ma coś krwi swoich dziadków to powinni to pokazać. A jeśli to jedynie szybkie kombi to po co mydlić oczy, ze 25 lat temu to się było kimś…

 

Dobra, szarpałbym jak reksio szynkę, ale reklama mi się nie podoba.

  • Super! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 14.10.2021 o 20:07, chojny napisał:

056CB9DC-237B-4988-AEFC-6B822895314B.jpeg

Czyli wychodzi że wagon dostanie lakierowane nadkola. Ciekawy ruch bo w zasadzie to wagonowi te czarne nadkola bardziej przystoiłyby niż sedanowi.

Edytowane przez dirkdiggler
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 godziny temu, dirkdiggler napisał:

Czyli wychodzi że wagon dostanie lakierowane nadkola. Ciekawy ruch bo w zasadzie to wagonowi te czarne nadkola bardziej przystoiłyby niż sedanowi.

w sensie nie dostanie nakładek, a nakładki w Wrx są po to żeby upalać po szutrach :mrgreen::mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...