skwaro Opublikowano 15 Września 2021 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2021 6 minut temu, Daniel Janus napisał: To jest chyba główny problem Lanosa jeśli chodzi o fotografię. Tych poszerzeń i przetłoczeń zwyczajnie na zdjęciach i w katalogach nie widać. Ludzie postrzegają to auto przez pryzmat broszury, gdzie rzeczywistość jest całkowicie inna. Wprost- jest to chyba najmniej fotogeniczny model Subaru w historii. Być może właśnie dlatego ten model nie odniósł sukcesu na jaki zasługuje. Lanos na fotach wychodzi dobrze dopiero jak ma pakiet Varisa, wtedy moim zdaniem wygląda petarda 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yoshii Opublikowano 15 Września 2021 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2021 W dniu 13.09.2021 o 12:09, Infra napisał: jest dobrze- 400PS ciekawe ile sztuk na Polskę będzie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chojny Opublikowano 15 Września 2021 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2021 3 minuty temu, Yoshii napisał: jest dobrze- 400PS ciekawe ile sztuk na Polskę będzie Bla, bla, bla 400 koni, bla, bla 2,4L, bla, bla, bla WRX STI, bla, 6MT bla, bla, bla... I wszystko jasne... choć tam dalej między krzakami to nie wiem czy 0 na Polskę czy 10 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ManoLEE Opublikowano 15 Września 2021 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2021 Zawsze jest możliwość importu, najwyżej będzie większym smakiem . Lanos to już przeszłość, ale pamiętam jak tylko wyszedł, jakie to brzydkie, jak by to nie było Subaru kto by to kupił . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bosman Opublikowano 15 Września 2021 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2021 Ja nie do końca rozumiem małą popularność STi MY15. Auto b.ładne, świetnie się prowadzi, ma dobre zawieszenie, przestronne, spory bagażnik, masa nie wzrosła za bardzo względem poprzedników (co jest rzadkością). Chyba klientów A.D.2015 rozczarował jednak brak wzrostu osiągów względem poprzedników (nawet jeśli porównać do lat 90-tych...) i zastosowanie słynącego z awarii przestarzałego 2,5t. Rozważałem mocno to auto na daily, ale u mnie zadecydował brak nowoczesnego automatu w ofercie i padło na Giulę. 3 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chojny Opublikowano 15 Września 2021 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2021 13 minut temu, Bosman napisał: Ja nie do końca rozumiem małą popularność STi MY15. Auto b.ładne, świetnie się prowadzi, ma dobre zawieszenie, przestronne, spory bagażnik, masa nie wzrosła za bardzo względem poprzedników (co jest rzadkością). Chyba klientów A.D.2015 rozczarował jednak brak wzrostu osiągów względem poprzedników (nawet jeśli porównać do lat 90-tych...) i zastosowanie słynącego z awarii przestarzałego 2,5t. Rozważałem mocno to auto na daily, ale u mnie zadecydował brak nowoczesnego automatu w ofercie i padło na Giulę. U nas było to samo, może STI ale po jazdach testowych wybór padł na BMW F30. STi MY15 stało się samochodem, w którym na obecne czasy brakuje 100 koni aby miał sens i można było mu wybaczyć inne niedogodności. Zwyczajnie oferował zbyt mało. 1 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SubaruGT Opublikowano 15 Września 2021 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2021 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eddie_gt4 Opublikowano 15 Września 2021 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2021 To auto będzie najlepiej wyglądało w ciemnych kolorach, które będą maskować te SUVowate nadkola i inne dziwne linie 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sevenxd Opublikowano 15 Września 2021 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2021 Mi się tez podoba, takie pomieszanie klasyki z futuryzmem, coś jak właśnie wspominany Civic X Jeżeli jeździ dobrze tak jak się zapowiada to wielka szkoda że nie trafi do Europy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bosman Opublikowano 16 Września 2021 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2021 Ja raczej patrząc na te nadkola czuję wyrzuty sumienia, że wcześniej szydziliśmy na tym Forum z bobra BMW. Nie wiem o co chodzi Subaru z tymi hektarami szarego plastiku wokół nadkoli w OBK czy tutaj. Dla mnie to strasznie tandetnie wygląda, zwłaszcza w aucie typu WRX. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NightRunner Opublikowano 16 Września 2021 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2021 22 minuty temu, Bosman napisał: wcześniej szydziliśmy na tym Forum z bobra BMW. nic nie przebije tej masakry Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pumex1 Opublikowano 16 Września 2021 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2021 https://spidersweb.pl/autoblog/subaru-wrx-bazowy-system-multimedialny/ 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
orm Opublikowano 16 Września 2021 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2021 38 minut temu, pumex1 napisał: https://spidersweb.pl/autoblog/subaru-wrx-bazowy-system-multimedialny/ chciałbym mieć taki problem ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
subbiefan Opublikowano 16 Września 2021 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2021 W dniu 15.09.2021 o 11:33, Bosman napisał: Ja nie do końca rozumiem małą popularność STi MY15. Auto b.ładne, świetnie się prowadzi, ma dobre zawieszenie, przestronne, spory bagażnik, masa nie wzrosła za bardzo względem poprzedników (co jest rzadkością). Chyba klientów A.D.2015 rozczarował jednak brak wzrostu osiągów względem poprzedników (nawet jeśli porównać do lat 90-tych...) i zastosowanie słynącego z awarii przestarzałego 2,5t. Rozważałem mocno to auto na daily, ale u mnie zadecydował brak nowoczesnego automatu w ofercie i padło na Giulę. Mocno się do STI przymierzałem. Jeździłem 2 razy. Zabrakło właśnie tych 100 koni więcej i dużym minusem dla mnie jest awaryjność EJ25 jak i jego archaiczne oddawanie mocy, lag, brak momentu niżej. A padło na... MY 15 WRX Z perspektywy ponad roku nie żałuję, świetne auto i na codzień i na przejażdżki po zakrętasach. Znacznie bardziej komfortowe zawieszenie, osiągi na papierze niewiele gorsze, a w odczuciu lepiej się zbiera do 5 tyś obrotów, czyli tam gdzie wskazówka spędza większość czasu. Twin scroll sprawia, że przyspiesza z łatwością w dowolnym momencie. STI wybrałbym tylko jeżdżąc dużo po torze - ale wtedy znów są znacznie lepsze wybory w tym budżecie, no i przede wszystkim jak dla mnie z napędem na tył. Z STI chciałbym tylko skrzynię - lepsza precyzja i czucie, no ale nie można mieć wszystkiego. Dźwięk też ma milszy dla ucha (choć do GC np. i tak daleko), ale po zmianie puszek wydechu w WRX już nie czuję tak wielkiego żalu. No i FA20DIT nie jest awaryjny a i pali sensowne ilości PB. Jadąc w miarę przepisowo w trasie to już wogóle ciężko mi było uwierzyć jak mało. 2 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Turbo Opublikowano 16 Września 2021 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2021 57 minut temu, pumex1 napisał: https://spidersweb.pl/autoblog/subaru-wrx-bazowy-system-multimedialny/ Właściwie to to jest definicja powiedzenia "nie wiadomo czy się śmiać czy płakać" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 16 Września 2021 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2021 4 godziny temu, Turbo napisał: Właściwie to to jest definicja powiedzenia "nie wiadomo czy się śmiać czy płakać" Wyposażenie bazowe służy budowaniu obrazu niskiej ceny, by zachęcić klienta do wejścia do salonu i ogólnie zainteresowania autem. Zazwyczaj sprzedaje się jednak coś oczko wyżej. W EU Subaru zrobiło taki eksperyment z najtańszą wersją XV 1,6i. Nie wiem ile tego się sprzedało a ilu klientów wybrało jednak nieco droższą wersję z dużo lepszym wyposażeniem. Natomiast w przypadku STI wcale by mnie taka bieda wersja nie zdziwiła (nawet na stalowych felgach), bo byłaby kupowana jako baza na auto do sportu. Zresztą STI w jednej z wersji takie właśnie gołe wychodziło (nawet bez konserwacji) i stanowiło bazę na N-kę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
socko Opublikowano 16 Września 2021 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2021 Natomiast w przypadku STI wcale by mnie taka bieda wersja nie zdziwiła (nawet na stalowych felgach), bo byłaby kupowana jako baza na auto do sportu. Zresztą STI w jednej z wersji takie właśnie gołe wychodziło (nawet bez konserwacji) i stanowiło bazę na N-kę.Evo też. Pamietam Evo5 z szybami na korbkę i na małym hamulcu w salonie na Spornej w Wawie.. ech, cudowne lata 90te… Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jumpman Opublikowano 16 Września 2021 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2021 2 godziny temu, aflinta napisał: Natomiast w przypadku STI wcale by mnie taka bieda wersja nie zdziwiła (nawet na stalowych felgach), bo byłaby kupowana jako baza na auto do sportu. Zresztą STI w jednej z wersji takie właśnie gołe wychodziło (nawet bez konserwacji) i stanowiło bazę na N-kę. To się już nie wydarzy. N grupa już nie istnieje więc co to za baza, do czego. 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tutek Opublikowano 16 Września 2021 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2021 Gość fajnie tłumaczy i pokazuje niewiele zabrakło żeby tył wyglądał o wiele lepiej. Przy okazji smaczki typu inny wydech i felgi z innym ET niż fabryczne powinny na tym aucie robić dużą robotę więc producenci aftermarketowych części w US of A zacierają pewnie ręce. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bosman Opublikowano 16 Września 2021 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2021 To się już nie wydarzy. N grupa już nie istnieje więc co to za baza, do czego. Dokładnie. Mamy rok 2021.W tej chwili już nawet R5 czy R2 przeszły do historii, a co dopiero Nka. Subaru chyba nie bardzo ma w ofercie cokolwiek, co mogłoby stanowić bazę dla rajdowki z którejkolwiek aktualnej klasy.Wysłane z mojego SM-G973F przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radekk Opublikowano 18 Września 2021 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2021 2 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mechanik Opublikowano 19 Września 2021 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2021 22 godziny temu, radekk napisał: Dokładnie tak. Od kąd pamiętam, concept a wersja produkcyjna w Subaru to dwie niezależne wizje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chojny Opublikowano 21 Września 2021 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2021 To mówicie że teraz wszystko takie samo a kiedyś to było? 1 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eddie_gt4 Opublikowano 22 Września 2021 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2021 20 godzin temu, chojny napisał: To mówicie że teraz wszystko takie samo a kiedyś to było? no fakt, wszystkie są podobne: mają 2 drzwi i 4 koła i mimo wszystko każde z tych aut ma swój "smaczek" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chojny Opublikowano 22 Września 2021 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2021 2 minuty temu, eddie_gt4 napisał: no fakt, wszystkie są podobne: mają 2 drzwi i 4 koła i mimo wszystko każde z tych aut ma swój "smaczek" Nigdy nie było takiego wyboru samochodów jak teraz a nam się zwyczajnie w tyłkach poprzewracało. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się