Skocz do zawartości

Subaru WRX [VB] (MY22=>)


FilipBB

Rekomendowane odpowiedzi

6 minut temu, Daniel Janus napisał:

To jest chyba główny problem Lanosa jeśli chodzi o fotografię. Tych poszerzeń i przetłoczeń zwyczajnie na zdjęciach i w katalogach nie widać. Ludzie postrzegają to auto przez pryzmat broszury, gdzie rzeczywistość jest całkowicie inna. Wprost- jest to chyba najmniej fotogeniczny model Subaru w historii. Być może właśnie dlatego ten model nie odniósł sukcesu na jaki zasługuje.

Lanos na fotach wychodzi dobrze dopiero jak ma pakiet Varisa, wtedy moim zdaniem wygląda petarda :)

 

Varis-Widebody-Aero-Kit-for-GRB-Subaru-STI-Hatchback_01.jpg

Varis-Widebody-Aero-Kit-for-GRB-Subaru-STI-Hatchback_02.jpg

  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 minuty temu, Yoshii napisał:

 

jest dobrze- 400PS

ciekawe ile sztuk na Polskę będzie :)  

 

 

Bla, bla, bla 400 koni, bla, bla 2,4L, bla, bla, bla WRX STI, bla, 6MT bla, bla, bla... 

 

I wszystko jasne... choć tam dalej między krzakami  to nie wiem czy 0 na Polskę czy 10  ;) 

  • Haha 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja nie do końca rozumiem małą popularność STi MY15.

Auto b.ładne, świetnie się prowadzi, ma dobre zawieszenie, przestronne, spory bagażnik, masa nie wzrosła za bardzo względem poprzedników (co jest rzadkością).

Chyba klientów A.D.2015 rozczarował jednak brak wzrostu osiągów względem poprzedników (nawet jeśli porównać do lat 90-tych...) i zastosowanie słynącego z awarii przestarzałego 2,5t.

Rozważałem mocno to auto na daily, ale u mnie zadecydował brak nowoczesnego automatu w ofercie i padło na Giulę.

 

  • Super! 3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

13 minut temu, Bosman napisał:

Ja nie do końca rozumiem małą popularność STi MY15.

Auto b.ładne, świetnie się prowadzi, ma dobre zawieszenie, przestronne, spory bagażnik, masa nie wzrosła za bardzo względem poprzedników (co jest rzadkością).

Chyba klientów A.D.2015 rozczarował jednak brak wzrostu osiągów względem poprzedników (nawet jeśli porównać do lat 90-tych...) i zastosowanie słynącego z awarii przestarzałego 2,5t.

Rozważałem mocno to auto na daily, ale u mnie zadecydował brak nowoczesnego automatu w ofercie i padło na Giulę.

 

 

U nas było to samo, może STI ale po jazdach testowych wybór padł na BMW F30.  STi MY15 stało się samochodem, w którym na obecne czasy brakuje 100 koni aby miał sens i można było mu wybaczyć inne niedogodności. Zwyczajnie oferował zbyt mało. 

  • Super! 1
  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja raczej patrząc na te nadkola czuję wyrzuty sumienia, że wcześniej szydziliśmy na tym Forum z bobra BMW.

Nie wiem o co chodzi Subaru z tymi hektarami szarego plastiku wokół nadkoli w OBK czy tutaj. Dla mnie to strasznie tandetnie wygląda, zwłaszcza w aucie typu WRX.

  • Super! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 15.09.2021 o 11:33, Bosman napisał:

Ja nie do końca rozumiem małą popularność STi MY15.

Auto b.ładne, świetnie się prowadzi, ma dobre zawieszenie, przestronne, spory bagażnik, masa nie wzrosła za bardzo względem poprzedników (co jest rzadkością).

Chyba klientów A.D.2015 rozczarował jednak brak wzrostu osiągów względem poprzedników (nawet jeśli porównać do lat 90-tych...) i zastosowanie słynącego z awarii przestarzałego 2,5t.

Rozważałem mocno to auto na daily, ale u mnie zadecydował brak nowoczesnego automatu w ofercie i padło na Giulę.

 

 

Mocno się do STI przymierzałem. Jeździłem 2 razy. Zabrakło właśnie tych 100 koni więcej i dużym minusem dla mnie jest awaryjność EJ25 jak i jego archaiczne oddawanie mocy, lag, brak momentu niżej. A padło na... MY 15 WRX :)

Z perspektywy ponad roku nie żałuję, świetne auto i na codzień i na przejażdżki po zakrętasach. Znacznie bardziej komfortowe zawieszenie, osiągi na papierze niewiele gorsze, a w odczuciu lepiej się zbiera do 5 tyś obrotów, czyli tam gdzie wskazówka spędza większość czasu. Twin scroll sprawia, że przyspiesza z łatwością w dowolnym momencie. STI wybrałbym tylko jeżdżąc dużo po torze - ale wtedy znów są znacznie lepsze wybory w tym budżecie, no i przede wszystkim jak dla mnie z napędem na tył. Z STI chciałbym tylko skrzynię - lepsza precyzja i czucie, no ale nie można mieć wszystkiego. Dźwięk też ma milszy dla ucha (choć do GC np. i tak daleko), ale po zmianie puszek wydechu w WRX już nie czuję tak wielkiego żalu. No i FA20DIT nie jest awaryjny a i pali sensowne ilości PB. Jadąc w miarę przepisowo w trasie to już wogóle ciężko mi było uwierzyć jak mało.

  • Super! 2
  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 godziny temu, Turbo napisał:

Właściwie to to jest definicja powiedzenia "nie wiadomo czy się śmiać czy płakać"

Wyposażenie bazowe służy budowaniu obrazu niskiej ceny, by zachęcić klienta do wejścia do salonu i ogólnie zainteresowania autem. Zazwyczaj sprzedaje się jednak coś oczko wyżej. W EU Subaru zrobiło taki eksperyment z najtańszą wersją XV 1,6i. Nie wiem ile tego się sprzedało a ilu klientów wybrało jednak nieco droższą wersję z dużo lepszym wyposażeniem.

Natomiast w przypadku STI wcale by mnie taka bieda wersja nie zdziwiła (nawet na stalowych felgach), bo byłaby kupowana jako baza na auto do sportu. Zresztą STI w jednej z wersji takie właśnie gołe wychodziło (nawet bez konserwacji) i stanowiło bazę na N-kę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


Natomiast w przypadku STI wcale by mnie taka bieda wersja nie zdziwiła (nawet na stalowych felgach), bo byłaby kupowana jako baza na auto do sportu. Zresztą STI w jednej z wersji takie właśnie gołe wychodziło (nawet bez konserwacji) i stanowiło bazę na N-kę.

Evo też. Pamietam Evo5 z szybami na korbkę i na małym hamulcu w salonie na Spornej w Wawie.. ech, cudowne lata 90te…
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, aflinta napisał:

Natomiast w przypadku STI wcale by mnie taka bieda wersja nie zdziwiła (nawet na stalowych felgach), bo byłaby kupowana jako baza na auto do sportu. Zresztą STI w jednej z wersji takie właśnie gołe wychodziło (nawet bez konserwacji) i stanowiło bazę na N-kę.

To się już nie wydarzy. N grupa już nie istnieje więc co to za baza, do czego.

 

  • Super! 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Gość fajnie tłumaczy i pokazuje niewiele zabrakło żeby tył wyglądał o wiele lepiej. Przy okazji smaczki typu inny wydech i felgi z innym ET niż fabryczne powinny na tym aucie robić dużą robotę więc producenci aftermarketowych części w US of A zacierają pewnie ręce.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To się już nie wydarzy. N grupa już nie istnieje więc co to za baza, do czego.
 
Dokładnie. Mamy rok 2021.W tej chwili już nawet R5 czy R2 przeszły do historii, a co dopiero Nka. Subaru chyba nie bardzo ma w ofercie cokolwiek, co mogłoby stanowić bazę dla rajdowki z którejkolwiek aktualnej klasy.

Wysłane z mojego SM-G973F przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

20 godzin temu, chojny napisał:

To mówicie że teraz wszystko takie samo a kiedyś to było? :P

 

 

 

 

 

 

242363897_1063088957836916_3845527420639872958_n.jpg

 

no fakt, wszystkie są podobne: mają 2 drzwi i 4 koła :mrgreen:

i mimo wszystko każde z tych aut ma swój "smaczek"

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 minuty temu, eddie_gt4 napisał:

 

no fakt, wszystkie są podobne: mają 2 drzwi i 4 koła :mrgreen:

i mimo wszystko każde z tych aut ma swój "smaczek"

 

 

Nigdy nie było takiego wyboru samochodów jak teraz a nam się zwyczajnie w tyłkach poprzewracało. ;) 

  • Super! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...