Skocz do zawartości

Subaru WRX [VB] (MY22=>)


FilipBB

Rekomendowane odpowiedzi

4 godziny temu, chojny napisał:

 

Tablet zastępujący fizyczne przyciski i przełączniki jest zwyczajnie tańszym rozwiązaniem. 

Ale w Outbacku nadal są fizyczne przyciski od najważniejszych ustawień. Niestety autohold "przeskoczył do komputera", a w XV Żony to przycisk, który wciskam przy pierwszym zatrzymaniu.

 

A co zostało w WRX? Widać na zdjęciach? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kurde... Gdybym miał kupić obecne WRX czy STI, to raczej poszedłbym po Forda RS...

Nie ma nowego Focusa mk4 RS i raczej nie będzie.
Jeździłeś mk3 RS? Może i szybszy od STI 2015, ale fun factor mniejszy.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach





Nie ma nowego Focusa mk4 RS i raczej nie będzie.


Dlatego bym wziął mk3 i trzymał oraz jeździł. Fun factor, to rzecz za bardzo subiektywna, żeby porównywać Twoje i moje odczucia.
Powiem więcej... Nawet bym wolał 3 Rs'y w garażu, jak jedno nowe STI, jakiekolwiek będzie.

  • Zmieszany 1
  • Lajk 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jedni lubią nowe, drudzy lubią stare ;). Ja cenię Subaru za to, że jest możliwość zakupu nowych, dzięki temu stare nie przybierają na wartości ostatnich i tytułów więcej takich nie będzie, wystarczy spojrzeć na EVO i rynek wtórny co się z tym dzieje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tragedia. Te nadkola, matko jedyno, jakby nie wiedzieli czy chcą sportowego sedana, czy crossa, czy cholera wie co jeszcze...

Ostatnie co jakoś wygląda w Subaru, to GH w hatchu (bo sedan tej generacji to jest absolutna abominacja, przebijająca nawet ten wynalazek). Kolejne generacje to już nadymane nie wiadomo co, troche jak spuchnięty nowy Fiat Tipo, trochę jak ciosana kamieniem (i też opuchnięta) BMW 3.

Kupowałem niedawno samochód w budżecie pozwalającym na dosyć ciekawe wybory i (może wbrew moim dość krytycznym postom od jakiegoś czasu) mimo ogromnego sentymentu do marki, żaden WRX/STi nawet nie przeszedł mi przez myśl. Ten nowy WRX też by portfela nie zdobył. Quo vadis Subaru

  • Dzięki! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

58 minut temu, Turbo napisał:

Ostatnie co jakoś wygląda w Subaru, to GH w hatchu

 

 

I do tego to najlepiej jeżdżące STi, więc ich ceny pójdą w górę i to mocno. To auto ma tylko jedną wadę, średnio wygląda na zdjęciach, bo w rzeczywistości lepiej niż wcześniejsze sedany. 

  • Super! 1
  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A mi tam się nawet podoba. Ale to pewnie efekt tego, że jestem zboczonym, szczęśliwym posiadaczem abominacji STI GH w sedanie z przeznaczeniem do zabawy na torze. Wolałem hatcha, ale trafił się sedan i po pol roku zaczął mi się podobać ;)

Przeszedł przez głowę pomysl wymiany na Yarisa GR, który do tego zadanego celu nadaje się zapewne lepiej, ale po zachwycie po pierwszych okrążeniach, przesiada na GH i… jednak zostaje. Inny charakter. Ciekawe jaki charakter bedzie miał nowy STI i ile będzie ważył. Podali gdzieś masę WRXa?

  • Super! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak patrzyłem po zdjęciach to myślałem jak wszyscy, nadkola, zderzak tył masakra, ale jak zobaczyłem filmik jak przejechał przez jakieś osiedle to wyglądał całkiem spoko. Linia samochodu/ogólny kształt bardzo dobrze wyglądał. Może dlatego, że z daleka, a nie z 1 metra :D. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zawsze przy każdym kolejnym WRX było biadolenie jakie to brzydkie, a lata później jaka to super klasyczna linia. 

Zdjęcie niebieskiego tyłu jest tendencyjne, fatalnie wykonane (cienie) oraz z dziwacznej perspektywy i odległości. Czarne wstawki nadkoli nie są złe - szczególnie, że auto często zestawiane jest z szutrami a nie tylko asfaltem. Dla mnie najciekawsze jest to, że auto robione jest w Japonii z silnikiem 2,4DiT... Do tej pory ten silnik robili tylko w USA z tego co kojarzę.

 

  • Super! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Każdy posiadacz Subaru doskonale wie, jakim problemem jest korozja, zwłaszcza tylnych nadkoli. Nowa generacja eliminuje ten problem plastikowymi nakładkami, ale i tak Wam nie pasuje. Polakowi to jednak nie dogodzisz. 

  • Super! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

16 minut temu, Tutek napisał:

Każdy posiadacz Subaru doskonale wie, jakim problemem jest korozja, zwłaszcza tylnych nadkoli. Nowa generacja eliminuje ten problem plastikowymi nakładkami, ale i tak Wam nie pasuje. Polakowi to jednak nie dogodzisz. 

To jest jak rozwiązanie problemu braku wody na pustyni poprzez zgodę żeby beduini na nas pluli, a wielbłądy na nas sikały.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wyleczyłem się z krytykowania aut zanim obejrzę na żywo. Pamiętam jak wchodził Lanos STi, był dla mnie nie do przyjęcia. Na żywo okazało się, że to fajne i zgrabne auto. Z upływem czasu jeszcze bardziej zyskiwało na "urodzie". Teraz, kiedy jest rzadkością na drodze coraz bardziej mi się podoba. I tu muszę posypać głowę popiołem:ph34r:

Także ostrożnie z tymi negatywnymi komentarzami, żeby nie okazało się, że u kogoś z krytykantów po jakimś czasie zawita w garażu właśnie ten model:). Oby był dostępny w EU.

 

Jeździłbym...

  • Super! 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teraz, Daniel Janus napisał:

Wyleczyłem się z krytykowania aut zanim obejrzę na żywo. Pamiętam jak wchodził Lanos STi, był dla mnie nie do przyjęcia. Na żywo okazało się, że to fajne i zgrabne auto. Z upływem czasu jeszcze bardziej zyskiwało na "urodzie". Teraz, kiedy jest rzadkością na drodze coraz bardziej mi się podoba. I tu muszę posypać głowę popiołem:ph34r:

Także ostrożnie z tymi negatywnymi komentarzami, żeby nie okazało się, że u kogoś z krytykantów po jakimś czasie zawita w garażu właśnie ten model:). Oby był dostępny w EU.

 

Jeździłbym...

 

 

Miałem dokładnie tak samo. Teraz gdybym miał wybierać STi to szukałbym właśnie Lanosa... szkoda że go sprzedałem. :cry: 

 

Co ciekawe jest jakby nowym wcieleniem Lancii Delty Integrale. Kiedy się te dwa auta ustawi obok siebie, to patrząc na poszerzenia, przetłoczenia, wloty na masce, spoiler dachowy, czy fotele Recaro masz wrażenie że patrzysz na reinkarnacje Delty w STi MY08. :krecka_dostal:

  • Super! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, chojny napisał:

to patrząc na poszerzenia, przetłoczenia, wloty na masce, spoiler dachowy

To jest chyba główny problem Lanosa jeśli chodzi o fotografię. Tych poszerzeń i przetłoczeń zwyczajnie na zdjęciach i w katalogach nie widać. Ludzie postrzegają to auto przez pryzmat broszury, gdzie rzeczywistość jest całkowicie inna. Wprost- jest to chyba najmniej fotogeniczny model Subaru w historii. Być może właśnie dlatego ten model nie odniósł sukcesu na jaki zasługuje.

  • Super! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 minuty temu, Daniel Janus napisał:

To jest chyba główny problem Lanosa jeśli chodzi o fotografię. Tych poszerzeń i przetłoczeń zwyczajnie na zdjęciach i w katalogach nie widać. Ludzie postrzegają to auto przez pryzmat broszury, gdzie rzeczywistość jest całkowicie inna. Wprost- jest to chyba najmniej fotogeniczny model Subaru w historii. Być może właśnie dlatego ten model nie odniósł sukcesu na jaki zasługuje.

Forek z tej generacji ma to samo, nie mogę mu ładnego zdjęcia zrobić a na żywo wygląda jak wściekła, czarna bestia :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...