Skocz do zawartości

OBK 2008 2.5i USA szukam diagramu wiązek i przekaźników świateł w celu założenia tylnego przeciwmgielnego


Jackname

Rekomendowane odpowiedzi

Pytałem ludzi, którzy sprzedają te fury jak to rozwiązali, oto jedna z odpowiedzi.

 

"Cześć, przykro mi ale niestety nie pomogę. Wychodzę z założenia że auto ma jeździć . Nic nie robiłem z elektryką. Auto mamy w rodzinie już około 10 lat. Co roku podobne pytanie zadaje mi pan ze stacji obsługi podczas przeglądu okresowego. Zawsze udaję głupa mówiąc że kupiłem auto po bezproblemowym przeglądzie w Polsce i tego "problemu" nawet nie zauważyłem. Ale zaraz odpowiadam jeśli trzeba że się tym zajmę i co roku podbija mi przegląd. Tak to mniej więcej wygląda."

 

:facepalm::biglol:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 godziny temu, Jackname napisał:

Pytałem ludzi, którzy sprzedają te fury jak to rozwiązali, oto jedna z odpowiedzi.

 

"Cześć, przykro mi ale niestety nie pomogę. Wychodzę z założenia że auto ma jeździć . Nic nie robiłem z elektryką. Auto mamy w rodzinie już około 10 lat. Co roku podobne pytanie zadaje mi pan ze stacji obsługi podczas przeglądu okresowego. Zawsze udaję głupa mówiąc że kupiłem auto po bezproblemowym przeglądzie w Polsce i tego "problemu" nawet nie zauważyłem. Ale zaraz odpowiadam jeśli trzeba że się tym zajmę i co roku podbija mi przegląd. Tak to mniej więcej wygląda."

 

:facepalm::biglol:

No bo faktycznie to tyle światło przeciwmgielne jest barrrrdzo potrzebne.Nie jeżdżę we mgle w której widoczność spada do 50m,bo tak ma być zgodnie z przepisami żeby je włączyć :P

  • Super! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

24 minutes ago, olo11 said:

No bo faktycznie to tyle światło przeciwmgielne jest barrrrdzo potrzebne.Nie jeżdżę we mgle w której widoczność spada do 50m,bo tak ma być zgodnie z przepisami żeby je włączyć :P

Najprawdopodobniej jestem formalistą, ale jakby na forum możemy powymieniać się własnymi opiniami, jednak ze smutnymi panami w srebrnych autach z niebieskim paskiem oraz wąsami na stacjach diagnostycznych przy przeglądach i innych to jakoś nie do końca mi się chce. Inna sprawa, że kilka razy w trasie złapała mnie taka ulewa, że tylko dzięki przeciwmgiełce z tyłu innych aut miałem jakąś orientację, nawet nie chodziło o mgłę lecz o wodę. Jasne można zjechać na pobocze i zaczekać aż przejdzie, co też uczyniłem, ale na poboczu mogą stać już jakieś pojazdy. Amerykanie nie mają i żyją, przepisy przepisami, czasem się przydaje jednak.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 godzin temu, Jackname napisał:

Najprawdopodobniej jestem formalistą, ale jakby na forum możemy powymieniać się własnymi opiniami, jednak ze smutnymi panami w srebrnych autach z niebieskim paskiem oraz wąsami na stacjach diagnostycznych przy przeglądach i innych to jakoś nie do końca mi się chce. Inna sprawa, że kilka razy w trasie złapała mnie taka ulewa, że tylko dzięki przeciwmgiełce z tyłu innych aut miałem jakąś orientację, nawet nie chodziło o mgłę lecz o wodę. Jasne można zjechać na pobocze i zaczekać aż przejdzie, co też uczyniłem, ale na poboczu mogą stać już jakieś pojazdy. Amerykanie nie mają i żyją, przepisy przepisami, czasem się przydaje jednak.

No i właśnie dlatego też zrobiłem to nieszczęsne przeciwmgielne,żeby mi tyłka nie zwracali na przeglądzie.

Z doświadczenia życiowego przydaje się naprawdę sporadycznie,ale skoro musi być to jest.

Nic bardziej nie działa na nerwy jak jadący w nocy z przodu samochód we mgle,która nie jest Smoleńska i walący tą czerwoną żarową po gałach. 

Edytowane przez olo11
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 hours ago, olo11 said:

Nic bardziej nie działa na nerwy jak jadący w nocy z przodu samochód we mgle, która nie jest Smoleńska i walący tą czerwoną żarową po gałach. 

Tak to prawda, niektórzy orientują się po kilku mrugnięciach długimi, innych nie ruszają nawet długie włączone na stałe.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miałem na myśli, że jak masz org. manetkę i przekaźnik świateł przeciwmgielnych to wykorzystujesz wolne miejsce w zegarach bo na pewno jest takich kilka wstawiasz nowy piktogram, diodę led i działa jak org. kontrolka nie sądzę aby ktoś się poznał, że to dokładane. Te lewe światło w klapie masz też takie białe ala diodowe ? Jak tak to z płytki i drivera lub kilku rezystorów robisz pasek ledowy 2 rzędowy z czerwonych ledów flux - one mocno święcą w lagunie 2 i 3 są oryginalnie wykorzystywane do 3 światła stopu w klapie.

  • Dzięki! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...