Jump to content

Subaru BRZ [ZD] (MY22=>)


Recommended Posts

  • Replies 82
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Z kolei środek tragiczny...     

RX8 pomielone z BRZtem i Astonem a do tego jakiś gruby na małych kółkach.     Pierwszy BRZ był spójny stylistycznie a to jakoś nie jest.     

W Europie będzie można kupić następcę BRZ ale ze znaczkiem Toyoty, będzie się prawdopodobnie nazywać GR86.   https://autokult.pl/39334,nowe-subaru-brz-najpewniej-nie-zagosci-w-europie-ale-to

Posted Images

No nie wiem. Tyl trochę jak jakaś Insignia normalnie, całość jakaś taka koreańska .... Czepiam się może ale 1gen był naprawdę ładny...

Edited by Guest
Link to post
Share on other sites

Niestety Zostala dziwna linia boczna i to małe nieproporcjonalne okienko za drzwiami.

Link to post
Share on other sites

Kilka fotek w lepszej jakości.

Gallery_3.jpg

 

Gallery_4.jpg

 

Gallery_7.jpg

 

Engine_1920x1200.jpg

 

Real_Wheel_1920x1200.jpg

 

Track_tested_1920x1200.jpg

 

Road_Feel_1920x1200.jpg

 

technology_1920x1200.jpg

 

Wheels_1920x1200.jpg

 

Multimedia_1920x1200.jpg

 

2_22BRZ_Silver_Front_Quarter_Racetrack_M

 

3_22BRZ_Silver_Rear_Quarter_Racetrack_Me

 

5_22BRZ_Silver_Running_Rear_Quarter_Road

 

W srebrnym mu chyba najlepiej.

Edited by FilipBB
Link to post
Share on other sites

Rozmiary opon i felg te same. Silnik wygląda na 2.4 DIT bez T.

Preliminary Specifications. All data estimated and not final.
 

Vehicle 2+2 sports car
Engine 4-cyl. horizontally opposed (Boxer), alloy cylinder block and cylinder heads
Displacement 2.4-liter
Bore x stroke 3.70 in. x 3.39 in (94mm x 86mm)
Compression ratio 13.5:1
Horsepower 228 HP @ 7,000 RPM
Torque 184 lb.-ft. @ 3,700 RPM
Fuel system Toyota D-4S® direct fuel injection and port injection system
Valvetrain Double overhead chain-driven camshafts (DOHC), 4 valves per cylinder, dual Active Valve Control System (DAVCS) controls valve timing on intake and exhaust camshafts
Transmission Standard: 6-speed manual with short-throw shifter
Optional: 6-speed automatic with steering wheel paddle shifters and downshift blipping control
Limited-slip rear differential is standard for all.
Stability/traction control Vehicle Stability Control with traction control and five settings
Suspension 4-wheel independent
Front: MacPherson-type struts, lower L-arms, coil springs, stabilizer bar
Rear: Double wishbone, coil springs, stabilizer bar
Wheels 17-inch aluminum alloy on Premium
18-inch aluminum alloy on Limited
Tires 215/45 R17 87W Premium
215/40 R18 85Y Limited
 
Brakes 4-wheel ventilated disc
Exterior Dimensions (in.)  
Wheelbase 101.4 (plus .02 inch)
Length 167.9 (plus 1.2 inch from last generation)
 
Width 69.9 inches
Height 51.6 inches (minus .04 inch from last generation)
Curb weight (lbs.) Estimated for U.S. model: 6-speed manual: Premium 2,815 lbs. Limited 2,835
Automatic Premium 2,864 lbs. Automatic Limited 2,881 lbs.

 

Z automatem będzie w standardzie EyeSight.

Link to post
Share on other sites
2 godziny temu, chojny napisał:

To chyba nie jest prawda co? 

 

 

73293D39-0A13-4C64-AE76-84346B1CDE0D.jpeg

 

to koncept chyba z 2017:

 

https://www.carthrottle.com/post/amp/the-targa-topped-toyota-gr-hv-concept-is-a-hybrid-gt86-mutant/

 

1300kg i 230koni przy 7k rpm. Fajnie - oldscholowo. Może nie powala wyglądem ale jak dla mnie brzmi spoko. RWD z manualem, wysokoobrotowym boxerem NA oby w dostępnej cenie. W erze suvow, 1.2 Turbo i hybryd - doceniam i chylę czoła :)

 

ps. brałbym Miatę ;)

Link to post
Share on other sites

Też mi się na filmie bardziej podoba. Choć i tak z wyglądu z zewnątrz 1 gen. dla mnie lepszy. Może musi się opatrzeć. W zależności od ujęcia widzę w tym aucie Caymana, 370Z, albo... Insignię ;-) Na żywo też może być lepszy odbiór.

Fajnie, że jeszcze się pojawiają takie samochody.

Link to post
Share on other sites

Mi tam się podoba :)

Zapewne w Polsce w sprzedaży się nie pojawi, ciekawe czy faktycznie Toyota wprowadzi swój model? I jak go uplasują cenowo vs. Supra 2.0? No i kwestia akcyzy... tak czy inaczej pewnie 200k zł, jeśli w ogóle. 

Fajnie, że takie auta powstają, mniej fajnie, ze w EU i PL mamy do nich mocno ograniczony dostęp.

Link to post
Share on other sites

a mi się podoba, może poza ryjkiem. ale tył, bryła, wnętrze - git. bok/tył trochę Lexa RC mi przypomina. Ponownie - szkoda że nie trafi do EU inaczej niż jako ulep z USA...

Link to post
Share on other sites
4 godziny temu, hesus napisał:

Ponownie - szkoda że nie trafi do EU inaczej niż jako ulep z USA...

 

Być może trafi ... ze znaczkiem toyoty. Pytanie ile będzie kosztować z tym silnikiem 2.4.

Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.


×
×
  • Create New...