Skocz do zawartości

19 maj 2007 PASZTETOWY trenig w Ułężu (przed cyną)


vert

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 176
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

dziekuje :smile: :oops:

tak sobie dzisiaj myslalem, ze moznaby wydluzyc jeszcze troche probe w przyszlych spotkaniach.

nie wiem co na to wroobel :roll: , ale przy wczorajszej (lub podobnej) konfiguracji moznaby dolozyc

kilka bramek/szykan/slalom na prostej z plyta poslizgowa (na koncu pasa glownego w prawo, jeszcze raz w prawo

(tam byl lewy nawrot i powrot) i tu bylo kilkaset metrow zmarnowanych :razz: .

dobilibysmy do okolo 6km i czas przejazdu kolo 4:30, ze srednia ponad 80km/h :mrgreen:

mam 20 slupkow, ktore sie marnuja wiec jesli by zabraklo to moge pozyczyc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tym razem fot ni ma.filmow tez.jak pasztet to pasztet.ale wyniki beda lada godzinka :wink:

Vert, pamietaj o nieobecnych usprawiedliwionych, ja tu kibicuje Wam wszystkim, tym razem z Calgary (przy okazji serdecznie Wszystkich pozdrawiam), ale ja cala noc nie moge spac oczekujac na wyniki, online nie bylo, pzsztet ma swoje prawa, wiem cos o tym, ale kcem wiedziec, kto zdobyl pucharowego paszteta :mrgreen: :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

abt slupkow mamy 200 szt.tyle ze wtedy rozwalacie probe co sekunde pakujac sie w slupki.

a opon sie boicie.slupki mozna ustawiac na proby szkoleniowe.do prob sportowych sie nie nadaja.no i poprawianie slupkow trwa a tak jednak sprawniej przy tych oponach.wczoraj o 14 pomimo ustawionej proby chetnych do jazdy juz nie bylo.tak wiec mysle ze sie raczej wszyscy wyjezdzili :grin:

co do prob,jedni mowia ze za dluga inni ze za krotka... :roll: nigdy sie nikomu nie dogodzi

 

:wink: ale to nie ma znaczenia i tak bo i tak wygrywasz :twisted:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No Jacuś. Już wczoraj jak dostalem info od Azrael'a wiedzialem, że Ci dobrze poszlo...No ale nie przypuszczałem, że aż tak dobrze :mrgreen:

tak sobie dzisiaj myslalem, ze moznaby wydluzyc jeszcze troche probe w przyszlych spotkaniach.
Lepiej nie, bo różnice czasowe między Tobą a resztą będą jeszcze bardziej kosmiczne :!: :mrgreen:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

vert, wydaje mi się że problem długości próby ma akurat b. proste rozwiązanie - tzw. joker lap. Czyli stawiacie dłuuuugą próbę ale w którymś miejscu można polecieć skrótem omijając część "oesu". Ci którzy chcą długą jeżdzą całość i są zadowoleni, a ci którym np. nie daje rady hamulec mogą jeździć krótszym wariantem.

 

Abt, gratuluję, mistrzostwo. Ciekaw jestem co by się działo gdybyś wystąpił w STi lub EVO :roll:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czasy nieoficjalne - pomiary robione stoperem przez wroobla.

Czasy nie uwzględniają sekund karnych.

Do podanego czasu należy dodać 5 sekund za każdą gwiazdkę.

 

Maciek/Wacek WRX - - -

Marcin J STI 3.58.6*; 3.58.2*; 3.59.2

Mariusz WRX 4.16.0; 4.00.9; taryfa

Stefan EVO 3.48.8; 3.43.1; 3.53.1

ABT GT 3.46.4; 3.43.0; 3.42.3

Wojczek GT 4.03.2*; taryfa; 4.03.0

Romek Justy 4.30.2; 4.25.8; 4.21.5*; 4.25.0; 4.26.0

Paweł Kadet GSI 4.31.3; taryfa; 4.09.9; taryfa

Iwona WRX 4.18.8; 4.17.6*; 4.15.3*; 4.11.6; 4.04.7*

Michałek WRX 3.51.8*; 3.49.3; 3.48.9

Prosiak EVO 3.48.1; 3.46.2*; 3.44.3; 3.44.2

Korwin EVO 4.05.7; 4.01.2; 3.59.4; 4.01.7

Roli WRX 3.56.2*; 3.54.7**;3.54.2; 3.53.8

Przemek Astra turbo 4.33.6**;4.24.4; 4.22.9; 4.18.4

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hehe widzisz zawsze jest tak ze nikogo nie usatysfakcjonujesz.jedny chca tak inni tak i tak w kolko.

a ja sobie pomyslalem ze jesli ludzie jada do kielc na super oes i jada 3 razy po kilometrze max i stoja i czekaja po srednio 1,5h zeby przejechac swoja probe to znaczy ze im to odpowiada i nikt sie nie wkurza ze stoi i ze sa opony...no i tak mysle sobie ze jesli mamy robic prawdziwy oes no to z konsekfencjami...a i tak lagodnymi bo drzew nie stawiamy ;) a jak sa slupki to wio ile fabryka dala a co.. no i ustawianie po kazdym przejezdzie paru slupkow strasznie wydluza oczekiwanie.nawet jesli jest fotokomorka.no bo co to za przejazd jesli polowa slupkow lezy w polu...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

vert, ale o ile paszteta bardziej zaboli wpadnięcie w opony, a nie słupki, niż kawiora, o tyle strącenie dużej ilości słupków wyzwoli zwierzęce instynkty wśród naładowanych adrenaliną czekaczy, a to jest tak samo niebespieczne dla kawiorowego i pasztetowego strącacza :mrgreen: No i jeszcze nie trzeba patrzeć jak te biedne samochody się gną przez tych głupich kierowców :wink: :mrgreen:

 

Abt, nadal jeździsz na kilkuletnich zapasach zimowych opon? :grin:

 

 

Nie chwalcie tak ABTa, tylko złóżcie się dla niego na porządne opony, coby w Ułężu mógł konkurować też z Carfitem i Shadonem :!:

 

Chyba, że się boicie? :twisted:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziękuję organizatorom i uczestnikom za świetną zabawę :-) . Pomimo długiej próby i dość dużej ilości zawodników wyjeździłem sie na maksa :-) .A o to chodziło.

Specjalne podziękowania dla Iwony i Romka :-) za zabawianie mojego maluszka :-) . Bez pomocy Iwony chyba byśmy po cichu nie wyjechali z lotniska.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

vert, u nas to samo. Moim zdaniem sam fakt, że imprezy typu SuperOES w Poznaniu są 100% asfaltowe jest wystarczającym udogodnieniem dla osób które bardzo boją się o auto. Próby staram się ustawiać w sposób taki żeby nie było zbyt duzych różnic między klasami (o czym świadczą wyniki z Wiosennego Ściagania gdzie Maluch z naprawde dobrym drajwerem potrafił objechać Porsche).

Generalnie wychodzę z założenia że musi być jedno i drugie. Szykany z opon (a dokładniej balotów czyli kilka opon położonych jedna na drugiej) są moim zdaniem lepsze, chociażby ze wzgledu na widoczność takiej szykany.

Ja nie wiem jak to jest: były słupki to nikt nie chciał przyjezdzac bo "pachołkolandia". Jest szybciej, ciekawiej, technicznie, i znow mamy wracac do słupków :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dembol, bo tak naprawdę chodzi o konflikt wewnątrrz każdegos tartującego. Każdy z nich tak naprawdę to chciałby jeździć w RSMP, ale go nie stać wiięc orze jak może i liczy każdą złotówkę. Nie sądzę żeby było wiele osób (trochę jest chyba) które jeżdżą w Ułęzu, na SUperOESach czy w KJSach dlatego że chcą tylko zwykle dlatego ze z jakichś powodów nie mogą sobie pozwolić na "prawdziwe" ściganie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...