koval Opublikowano 20 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2007 Abt gratulacje! GT rulezz Norveg albo sie nie znam, albo link nie dziala :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mati Opublikowano 20 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2007 Abt szacun. Klasyki górą :!: :!: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hogi Opublikowano 20 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2007 Abt gratulacje!GT rulezz Norveg albo sie nie znam, albo link nie dziala :roll: działa tylko jest spakowany Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Abt Opublikowano 20 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2007 dziekuje :smile: tak sobie dzisiaj myslalem, ze moznaby wydluzyc jeszcze troche probe w przyszlych spotkaniach. nie wiem co na to wroobel :roll: , ale przy wczorajszej (lub podobnej) konfiguracji moznaby dolozyc kilka bramek/szykan/slalom na prostej z plyta poslizgowa (na koncu pasa glownego w prawo, jeszcze raz w prawo (tam byl lewy nawrot i powrot) i tu bylo kilkaset metrow zmarnowanych :razz: . dobilibysmy do okolo 6km i czas przejazdu kolo 4:30, ze srednia ponad 80km/h mam 20 slupkow, ktore sie marnuja wiec jesli by zabraklo to moge pozyczyc. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rallymen Opublikowano 20 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2007 tym razem fot ni ma.filmow tez.jak pasztet to pasztet.ale wyniki beda lada godzinka :wink: Vert, pamietaj o nieobecnych usprawiedliwionych, ja tu kibicuje Wam wszystkim, tym razem z Calgary (przy okazji serdecznie Wszystkich pozdrawiam), ale ja cala noc nie moge spac oczekujac na wyniki, online nie bylo, pzsztet ma swoje prawa, wiem cos o tym, ale kcem wiedziec, kto zdobyl pucharowego paszteta :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WRC fan Opublikowano 20 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2007 tym razem z Calgary Fajne miasto, mam tam bardzo bliską rodzinę 8) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vert Opublikowano 20 Maja 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2007 abt slupkow mamy 200 szt.tyle ze wtedy rozwalacie probe co sekunde pakujac sie w slupki. a opon sie boicie.slupki mozna ustawiac na proby szkoleniowe.do prob sportowych sie nie nadaja.no i poprawianie slupkow trwa a tak jednak sprawniej przy tych oponach.wczoraj o 14 pomimo ustawionej proby chetnych do jazdy juz nie bylo.tak wiec mysle ze sie raczej wszyscy wyjezdzili :grin: co do prob,jedni mowia ze za dluga inni ze za krotka... :roll: nigdy sie nikomu nie dogodzi :wink: ale to nie ma znaczenia i tak bo i tak wygrywasz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Witek Opublikowano 20 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2007 vert, słupki są zdrowsze. Poprawiają kondycję organizatorów i są lepsze dla zdrowia Subaraków niż opony :!: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ALEX Opublikowano 20 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2007 No Jacuś. Już wczoraj jak dostalem info od Azrael'a wiedzialem, że Ci dobrze poszlo...No ale nie przypuszczałem, że aż tak dobrze tak sobie dzisiaj myslalem, ze moznaby wydluzyc jeszcze troche probe w przyszlych spotkaniach. Lepiej nie, bo różnice czasowe między Tobą a resztą będą jeszcze bardziej kosmiczne :!: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ALEX Opublikowano 20 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2007 i są lepsze dla zdrowia Subaraków niż opony Fakt. CZasami kontakt z oponą może się skończyć wizytą u blacharza. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
saint Opublikowano 20 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2007 vert, wydaje mi się że problem długości próby ma akurat b. proste rozwiązanie - tzw. joker lap. Czyli stawiacie dłuuuugą próbę ale w którymś miejscu można polecieć skrótem omijając część "oesu". Ci którzy chcą długą jeżdzą całość i są zadowoleni, a ci którym np. nie daje rady hamulec mogą jeździć krótszym wariantem. Abt, gratuluję, mistrzostwo. Ciekaw jestem co by się działo gdybyś wystąpił w STi lub EVO :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Iwona Opublikowano 20 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2007 Czasy nieoficjalne - pomiary robione stoperem przez wroobla. Czasy nie uwzględniają sekund karnych. Do podanego czasu należy dodać 5 sekund za każdą gwiazdkę. Maciek/Wacek WRX - - - Marcin J STI 3.58.6*; 3.58.2*; 3.59.2 Mariusz WRX 4.16.0; 4.00.9; taryfa Stefan EVO 3.48.8; 3.43.1; 3.53.1 ABT GT 3.46.4; 3.43.0; 3.42.3 Wojczek GT 4.03.2*; taryfa; 4.03.0 Romek Justy 4.30.2; 4.25.8; 4.21.5*; 4.25.0; 4.26.0 Paweł Kadet GSI 4.31.3; taryfa; 4.09.9; taryfa Iwona WRX 4.18.8; 4.17.6*; 4.15.3*; 4.11.6; 4.04.7* Michałek WRX 3.51.8*; 3.49.3; 3.48.9 Prosiak EVO 3.48.1; 3.46.2*; 3.44.3; 3.44.2 Korwin EVO 4.05.7; 4.01.2; 3.59.4; 4.01.7 Roli WRX 3.56.2*; 3.54.7**;3.54.2; 3.53.8 Przemek Astra turbo 4.33.6**;4.24.4; 4.22.9; 4.18.4 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vert Opublikowano 20 Maja 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2007 iwona dzieki.czasy z dodanymi karami i z pomiaru foto sa pare postow wyzej. pozdrawiam i dzieki za spotkanie. :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
shodan Opublikowano 20 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2007 Abt, nieźle - wygrać ze stefanem i prosiaqiem i to GT-kiem, wow. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rallymen Opublikowano 20 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2007 tym razem z Calgary Fajne miasto, mam tam bardzo bliską rodzinę 8) Tym razem zgadzam sie w pelni z WRC fan-em. Ale nie offtopiczmy, bo nas mody zjedza :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 20 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2007 Abt, nieźle - wygrać ze stefanem i prosiaqiem i to GT-kiem, wow. Gtekiem z 208KM... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jurek P Opublikowano 20 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2007 Abt, nieźle - wygrać ze stefanem i prosiaqiem i to GT-kiem, wow. Gtekiem z 208KM... Na średniej jakości oponach chyba, ABT- gratulacje. Mamy chyba do czynienia z prawdziwym talentem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Abt Opublikowano 20 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2007 dzieki, ale z tym talentem to cie "troche" ponioslo. mam inna teorie, ale nie bede sie powtarzal :wink: co do opon... no coz mogloby byc troche lepiej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dembol Opublikowano 20 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2007 vert, mieliśmy ostatnio podobną rozmowe (słupki VS opony) na naszym forum: http://www.rajdowypoznan.com/viewtopic. ... c&start=90 Sprawa dyskusyjna co lepsze, ale moim zdaniem jest tak jak piszesz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vert Opublikowano 21 Maja 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2007 hehe widzisz zawsze jest tak ze nikogo nie usatysfakcjonujesz.jedny chca tak inni tak i tak w kolko. a ja sobie pomyslalem ze jesli ludzie jada do kielc na super oes i jada 3 razy po kilometrze max i stoja i czekaja po srednio 1,5h zeby przejechac swoja probe to znaczy ze im to odpowiada i nikt sie nie wkurza ze stoi i ze sa opony...no i tak mysle sobie ze jesli mamy robic prawdziwy oes no to z konsekfencjami...a i tak lagodnymi bo drzew nie stawiamy a jak sa slupki to wio ile fabryka dala a co.. no i ustawianie po kazdym przejezdzie paru slupkow strasznie wydluza oczekiwanie.nawet jesli jest fotokomorka.no bo co to za przejazd jesli polowa slupkow lezy w polu... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Witek Opublikowano 21 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2007 vert, ale o ile paszteta bardziej zaboli wpadnięcie w opony, a nie słupki, niż kawiora, o tyle strącenie dużej ilości słupków wyzwoli zwierzęce instynkty wśród naładowanych adrenaliną czekaczy, a to jest tak samo niebespieczne dla kawiorowego i pasztetowego strącacza No i jeszcze nie trzeba patrzeć jak te biedne samochody się gną przez tych głupich kierowców :wink: Abt, nadal jeździsz na kilkuletnich zapasach zimowych opon? :grin: Nie chwalcie tak ABTa, tylko złóżcie się dla niego na porządne opony, coby w Ułężu mógł konkurować też z Carfitem i Shadonem :!: Chyba, że się boicie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
roli Opublikowano 21 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2007 Dziękuję organizatorom i uczestnikom za świetną zabawę :-) . Pomimo długiej próby i dość dużej ilości zawodników wyjeździłem sie na maksa :-) .A o to chodziło. Specjalne podziękowania dla Iwony i Romka :-) za zabawianie mojego maluszka :-) . Bez pomocy Iwony chyba byśmy po cichu nie wyjechali z lotniska. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dembol Opublikowano 21 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2007 vert, u nas to samo. Moim zdaniem sam fakt, że imprezy typu SuperOES w Poznaniu są 100% asfaltowe jest wystarczającym udogodnieniem dla osób które bardzo boją się o auto. Próby staram się ustawiać w sposób taki żeby nie było zbyt duzych różnic między klasami (o czym świadczą wyniki z Wiosennego Ściagania gdzie Maluch z naprawde dobrym drajwerem potrafił objechać Porsche). Generalnie wychodzę z założenia że musi być jedno i drugie. Szykany z opon (a dokładniej balotów czyli kilka opon położonych jedna na drugiej) są moim zdaniem lepsze, chociażby ze wzgledu na widoczność takiej szykany. Ja nie wiem jak to jest: były słupki to nikt nie chciał przyjezdzac bo "pachołkolandia". Jest szybciej, ciekawiej, technicznie, i znow mamy wracac do słupków Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 21 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2007 dembol, bo tak naprawdę chodzi o konflikt wewnątrrz każdegos tartującego. Każdy z nich tak naprawdę to chciałby jeździć w RSMP, ale go nie stać wiięc orze jak może i liczy każdą złotówkę. Nie sądzę żeby było wiele osób (trochę jest chyba) które jeżdżą w Ułęzu, na SUperOESach czy w KJSach dlatego że chcą tylko zwykle dlatego ze z jakichś powodów nie mogą sobie pozwolić na "prawdziwe" ściganie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vert Opublikowano 21 Maja 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2007 Az nic nie zrozumialem z tego co napisales :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się