Markowy Posted September 28, 2020 Share Posted September 28, 2020 Będąc na stacji diagnostycznej na szarpakach zauważyłem, że jest luz na tulei którą pokazałem na schemacie. Jest tam luz ze 2 może 3 mm. Dziś tam zaglądałem i sprawdzałem czy mam wszystkie elementy, wygląda na to, że tak. Dwie gumowe podkładki po obu stronach tulei oraz metalowa podkładka i śruba, śruby nie da się dociągną aby luz zniwelować. Czepiam się tego bo kierownica nie zawsze jest na środku a podczas hamowania na przełomach samochód dziwnie się zachowóje. Miałem wile aut ale żaden nie miał takich cudów. Chodzi o Link to comment Share on other sites More sharing options...
owad Posted September 28, 2020 Share Posted September 28, 2020 W tych tulejach w gumach jest jakiś płyn. Nie są czasem mokre? U mnie też kiedys na skp mowili ze tam jest luz i trzebawymieniac. A mechanik od subaru powiedzial ze jest ok. Takze pewnie zalezy jaki luz mają... Link to comment Share on other sites More sharing options...
ewemarkam Posted September 28, 2020 Share Posted September 28, 2020 A te gumy w okolicy są ok? Nie są zużyte? Chodzi mi o elementy 20205, 20205A. Z tego co widze to zawieszenie jest bardzo podobne do forka. Jak wymieniałem te tuleje u Siebie to tam nie było luzu. Wymieniałem bo była prawa zerwana. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Markowy Posted September 28, 2020 Author Share Posted September 28, 2020 2 minuty temu, ewemarkam napisał: A te gumy w okolicy są ok? Nie są zużyte? Gumy i tuleje wyglądają na nowe. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Markowy Posted September 28, 2020 Author Share Posted September 28, 2020 33 minuty temu, owad napisał: W tych tulejach w gumach jest jakiś płyn. Nie są czasem mokre? Nic tam nie mam, sama guma. Link to comment Share on other sites More sharing options...
dcd84 Posted September 28, 2020 Share Posted September 28, 2020 To jest tuleja olejowa. Nie powinno być żadnego luzu. Do wymiany. Link to comment Share on other sites More sharing options...
chudy__ Posted September 28, 2020 Share Posted September 28, 2020 napewno wszystkie byly olejowe? bo cos mi sie swita ze chyba nie w kazdej wersji. ja te tuleje zmienilem na gumy poli i bylo super proawdzenie rewelka, fajne sztywne prowadzenie Link to comment Share on other sites More sharing options...
Markowy Posted November 11, 2020 Author Share Posted November 11, 2020 Wracam do tematu, obejrzałem tuleje dokładnie, nic z nich nie cieknie. Jednak luz jest i da się przesunąć wahacz w tulei bez większej siły. Od niedawna pojawi mi się błąd VDC i ABS po lekkim skręcie w prawo. Mm drugie subaru na porównanie i tak widać, że jest mokro pod gumami. Proszę o informację czy zdarzały się wam takie problem? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now