gawinyo Posted September 27, 2020 Share Posted September 27, 2020 Cześć czołem, Przez długi czas borykam się z pewnym problemem ale ostatnio zauważyłem coś co w jakiś sposób mnie pokonało, mianowicie chodzi mi o to że samochód na biegu jałowym ładuje mi od jakiegoś czasu 0.5 b Przewody sprawdzone, dobrze podłączone.. jest restryktor, gruszka od turbo chodzi po podłączeniu strzykawy. Prawde mówiąc ciężko mi wpaść na pomysł co może być nie tak, dolot szczelny, boost podczas jazdy w peaku 1.0 - 1.1 w zaleznosci od pogody, pozniej opada wraz z obrotami. Przy pominięciu solenoidu pompuje 0.5 bara Kiedyś wskazówka zatrzymywała się w okolicach 0.00 video-1601219661.mp4 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kuba259 Posted September 27, 2020 Share Posted September 27, 2020 Wydaje mi się, że to całkowicie normalne. Bez obciążenia, czyli jazdy nie będzie pełnego doładowania Link to comment Share on other sites More sharing options...
gawinyo Posted September 27, 2020 Author Share Posted September 27, 2020 17 minut temu, Kuba259 napisał: Wydaje mi się, że to całkowicie normalne. Bez obciążenia, czyli jazdy nie będzie pełnego doładowania A mi się wydaje że jest za wysokie jak na obroty jałowe, o to chodzi. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Yoosyn Posted September 27, 2020 Share Posted September 27, 2020 1 minutę temu, gawinyo napisał: A mi się wydaje że jest za wysokie jak na obroty jałowe, o to chodzi. Obroty jałowe to 750rpm i noga z gazu. Wtedy ma być 30-40kPa. Jak mu dasz gaz na luzie to będzie pompował, bo na obrotach jest już wystarczający przepływ spalin. Z tego co patrzyłem w WRXowe sterowniki przy odcinie mają target na około 150kPa. Więc będzie pompował ciśnienie wysterowane samą gruchą Link to comment Share on other sites More sharing options...
gawinyo Posted September 27, 2020 Author Share Posted September 27, 2020 (edited) Z tymi obrotami jałowymi mnie poniosło, chodziło o po prostu odcięcie na postoju. Czyli generalnie bez obaw bo grucha jest ustawiona na 0.5 b seryjnie ? Edited September 27, 2020 by gawinyo Link to comment Share on other sites More sharing options...
Yoosyn Posted September 27, 2020 Share Posted September 27, 2020 (edited) 24 minuty temu, gawinyo napisał: Czyli generalnie bez obaw bo grucha jest ustawiona na 0.5 b seryjnie ? Tak, teoretycznie jest 7psi (większość TD04) czyli lekko pod 0,5bara. Jeżeli nie ma przeładowań to bym się nie martwił. Jeżeli są przeładowania po wejściu w doładowanie może być za mocno naciągnięta (regulacja sztangi). Edited September 27, 2020 by Yoosyn Link to comment Share on other sites More sharing options...
ThatSubiBoy Posted October 3, 2020 Share Posted October 3, 2020 W swoim ej205 2004 na odcinać przy postoju miałem 0.9bara A na jalowych obrotach 0.7 vaccum. Gdy kupiłem jdm spec c miałem to samo co ty na postoju odcinka 0.6bar i dawało mi to do myślenia. Ale już na drodze jak auto ma Full boost dmucha 1.4bara. Sprawdź ile dokładnie podczas jazdy na Full boost. Link to comment Share on other sites More sharing options...
gawinyo Posted October 5, 2020 Author Share Posted October 5, 2020 Nie no podczas jazdy ładnie peakuje 1.1b potem sobie opada delikatnie ale tutaj ta kwestia jest na pewno w porządku. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now