gawinyo Opublikowano 27 Września 2020 Udostępnij Opublikowano 27 Września 2020 Cześć czołem, Przez długi czas borykam się z pewnym problemem ale ostatnio zauważyłem coś co w jakiś sposób mnie pokonało, mianowicie chodzi mi o to że samochód na biegu jałowym ładuje mi od jakiegoś czasu 0.5 b Przewody sprawdzone, dobrze podłączone.. jest restryktor, gruszka od turbo chodzi po podłączeniu strzykawy. Prawde mówiąc ciężko mi wpaść na pomysł co może być nie tak, dolot szczelny, boost podczas jazdy w peaku 1.0 - 1.1 w zaleznosci od pogody, pozniej opada wraz z obrotami. Przy pominięciu solenoidu pompuje 0.5 bara Kiedyś wskazówka zatrzymywała się w okolicach 0.00 video-1601219661.mp4 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kuba259 Opublikowano 27 Września 2020 Udostępnij Opublikowano 27 Września 2020 Wydaje mi się, że to całkowicie normalne. Bez obciążenia, czyli jazdy nie będzie pełnego doładowania Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gawinyo Opublikowano 27 Września 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Września 2020 17 minut temu, Kuba259 napisał: Wydaje mi się, że to całkowicie normalne. Bez obciążenia, czyli jazdy nie będzie pełnego doładowania A mi się wydaje że jest za wysokie jak na obroty jałowe, o to chodzi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yoosyn Opublikowano 27 Września 2020 Udostępnij Opublikowano 27 Września 2020 1 minutę temu, gawinyo napisał: A mi się wydaje że jest za wysokie jak na obroty jałowe, o to chodzi. Obroty jałowe to 750rpm i noga z gazu. Wtedy ma być 30-40kPa. Jak mu dasz gaz na luzie to będzie pompował, bo na obrotach jest już wystarczający przepływ spalin. Z tego co patrzyłem w WRXowe sterowniki przy odcinie mają target na około 150kPa. Więc będzie pompował ciśnienie wysterowane samą gruchą Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gawinyo Opublikowano 27 Września 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Września 2020 (edytowane) Z tymi obrotami jałowymi mnie poniosło, chodziło o po prostu odcięcie na postoju. Czyli generalnie bez obaw bo grucha jest ustawiona na 0.5 b seryjnie ? Edytowane 27 Września 2020 przez gawinyo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yoosyn Opublikowano 27 Września 2020 Udostępnij Opublikowano 27 Września 2020 (edytowane) 24 minuty temu, gawinyo napisał: Czyli generalnie bez obaw bo grucha jest ustawiona na 0.5 b seryjnie ? Tak, teoretycznie jest 7psi (większość TD04) czyli lekko pod 0,5bara. Jeżeli nie ma przeładowań to bym się nie martwił. Jeżeli są przeładowania po wejściu w doładowanie może być za mocno naciągnięta (regulacja sztangi). Edytowane 27 Września 2020 przez Yoosyn Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ThatSubiBoy Opublikowano 3 Października 2020 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2020 W swoim ej205 2004 na odcinać przy postoju miałem 0.9bara A na jalowych obrotach 0.7 vaccum. Gdy kupiłem jdm spec c miałem to samo co ty na postoju odcinka 0.6bar i dawało mi to do myślenia. Ale już na drodze jak auto ma Full boost dmucha 1.4bara. Sprawdź ile dokładnie podczas jazdy na Full boost. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gawinyo Opublikowano 5 Października 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Października 2020 Nie no podczas jazdy ładnie peakuje 1.1b potem sobie opada delikatnie ale tutaj ta kwestia jest na pewno w porządku. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się