Gawith666 Posted September 27, 2020 Share Posted September 27, 2020 Witam wszystkich. Pacjent to Legacy z 2004 roku 2.5 automat. Sprawa wygląda następująco. Wsiadłem do auta, odpaliłem włączyłem światła i ciemno... Świeca się tylko pozycję. Światła drogowe chwilę były później zaczęły wariować. Następnie na desce zapaliła się kontrolka od włączonych świateł drogowych, jednak te były wyłączone. Przy ponownym włączeniu świateł drogowych jedno się włączało drugie nie. Generalnie manewry skończyły się tak, że świeci jedno drogowe i obie pozycje. Mijania brak. A kontrolka od drogowych swieci się ciągle. Żarówki ok, bezpieczniki ok. Tego dnia była solidna zlewa więc może to ma jakiś wpływ? Gdzieś zasłyszałem że przelicznik świateł ten przy kierownicy mógł się uszkodzić. Miał ktoś z Was taką sytuację? Link to comment Share on other sites More sharing options...
ewemarkam Posted September 27, 2020 Share Posted September 27, 2020 Światła w subaru są sterowane masą. Po przekręceniu kluczyka pojawia się plus na żarówkach. Dopiero wyłącznik dopina masę. Zobacz czy masz plus na żarówkach. Jeśli będzie to do sprawdzenia masz wyłącznik. Jeśli plusa nie będzie to do sprawdzenia raz jeszcze bezpieczniki, i przekaźnik. Tylko bezpieczniki nie na oko, tylko miernikiem. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gawith666 Posted September 27, 2020 Author Share Posted September 27, 2020 5 minut temu, ewemarkam napisał: Światła w subaru są sterowane masą. Po przekręceniu kluczyka pojawia się plus na żarówkach. Dopiero wyłącznik dopina masę. Zobacz czy masz plus na żarówkach. Jeśli będzie to do sprawdzenia masz wyłącznik. Jeśli plusa nie będzie to do sprawdzenia raz jeszcze bezpieczniki, i przekaźnik. Tylko bezpieczniki nie na oko, tylko miernikiem. Czyli albo bezpieczniki/przekaźniki albo przelącznik? Nie znam się na elektryce kompletnie, a boje się że jakiś chochlik w elektryce. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ewemarkam Posted September 27, 2020 Share Posted September 27, 2020 Jeśli choć trochę nie ogarniasz to oddaj do elektryka. Bez miernika i podstawowej wiedzy jak go używać nic nie sprawdzisz. Jedynie jak powiedziałem na "oko" bezpieczniki. Czasem wygląda na sprawny a nie jest. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gawith666 Posted September 27, 2020 Author Share Posted September 27, 2020 (edited) 18 minut temu, ewemarkam napisał: Jakąś podstawowa wiedzę mam, podstawowe rzeczy sprawdzę tylko zastanawia mnie skąd to cholerstwo się wzięło. Bo świateł stop też nie ma, jest jedno górne w klapie. Może to mieć jakiś związek? Edited September 27, 2020 by Gawith666 Link to comment Share on other sites More sharing options...
ewemarkam Posted September 27, 2020 Share Posted September 27, 2020 (edited) Jakiś bezpiecznik Ci poleciał. Warto sprawdzić je miernikiem, wyjąć każdego i na przejście sprawdzić. Ale zobacz też czy masz +12V na światłach po przekręceniu kluczka. Edited September 27, 2020 by ewemarkam 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now