Jump to content

Brak świateł mijania xv diesel 15


owad
 Share

Recommended Posts

Witam,

Pany potrzebna pomoc, wskazówki.

Właśnie zauważyłem że nie mam obu świateł pozycyjnych ( ksenonów). 

Wszystkie inne działają bez zarzutu.

Znalazłem 1 bezpiecznik w komorze silnika o nazwie chyba lightning czy lights. Jest ok i wyłącza światła postojowe, nie wiem czy też jest od ksenonów.

Jutro bede szukał dalej, ale może ktoś naprowadzi żeby było łatwiej? Może jakiś przekaźnik albo coś w tym stylu gdzieś jest? Bo cieżko uwierzyć że oba ksenony padły naraz i nawet nie próbują pomigać czy coś.

Kontrolka na desce działa.

Dzięki

 

Link to comment
Share on other sites

Panowe, jesli ktos ma podobnego xv to przy okazji wlaczania światel posluchajcie gdzie klika przekaznik, tak zeby latwiej go zlokalizowac :-). Bo wydaje mi sie ze klikal a teraz nie

 

Dzieki

Link to comment
Share on other sites

To jest jakaś porażka.

Napięcie jest na lampach. Lewą żarówkę wyjąłem i jest pęknięta  prawej nie mogę wyjąć bo element karoserii nie pozwala otworzyć tego dekielka....czyżby trzeba było lampę wyjmować do wymiany żarówki?

 

Ale podejrzewam że żarówka z prawej strony też jest pęknięta....czyżbym za szybko na dziurach jeździł ????

20200926_114845.jpg

Link to comment
Share on other sites

ale jaja :) Jak możesz zrób tutorial jak wymienić te xenony... Obstawiałbym wibracje z bezwibracyjnego silnika w układzie boxer + oczywiście zużycie materiału. Chyba że gdzieś przez przypadek puknąłeś przodem albo ktoś Ciebie cofając

Link to comment
Share on other sites

Pyknięcia nie było, nie ma opcji.

Obstawiam dziury na polnej drodze bo troche w jednym miejscu jezdze i nie zwalniam za bardzo :-). No i zmeczenie materialu chyba.

Ciekawe tylko że oba naraz.

Ostatnio to mi aso chlodnice klimy wymienialo, moze to oni :P

Nie wiem czy to widac, ale nie moge zdjac tego dekielka bo wyjecie go blokuje element karoserii...

 

 

Na piaście też poległem...

 

 

 

20200926_135653.jpg

20200926_135550.jpg

20200926_135519.jpg

20200926_135510.jpg

Link to comment
Share on other sites

Obię żarówki połamane....

 

Trzeba zdejmować zderzak i wyjmować lampę.

Po jej wyjęciu dogiąłem ten wspornik tak że teraz można otworzyc lampe bez zdejmowania zderzaka.

Wspornik chyba tylko trzyma ten tlumik powietrza i klakson.

Jak ktos potrzebuje wiecej zdjec to pytac :-)

 

 

20200930_095724.jpg

20200930_094049.jpg

20200930_094053.jpg

20200930_093258.jpg

20200930_092550.jpg

20200930_093254.jpg

20200930_093839.jpg

20200930_091531.jpg

20200930_093120.jpg

20200930_092839.jpg

20200930_102909.jpg

20200930_102700.jpg

Link to comment
Share on other sites

Wspornik można odkrecić jak wszystko wypatroszysz, ale do niego inne rzeczy są przykręcone. Także odpada.

Żarówki to philips 85126. Oem byly philips 85126+.

 

Tu ten wspornik. Wystarczy rant nagiąć 5mm.

 

 

20200930_094049.jpg

20200930_094053.jpg

20200930_094047.jpg

20200930_100530.jpg

20200930_100635.jpg

Link to comment
Share on other sites

Może miało być designed in Germany ;)

 

Wracając to świateł to pozbyłem sie w zasadzie bezinwazyjnie lampki TPMS. Znaczy nakleilem taśmę na ikonke odspodu. 15 min roboty - wyjęcie licznika rozpołowienie itp. Śladów brak

Screenshot_20201001-185309.jpg

Edited by owad
Link to comment
Share on other sites

40 minut temu, owad napisał:

Może miało być designed in Germany ;)

 

Wracając to świateł to pozbyłem sie w zasadzie bezinwazyjnie lampki TPMS. Znaczy nakleilem taśmę na ikonke odspodu. 15 min roboty - wyjęcie licznika rozpołowienie itp. Śladów brak

Screenshot_20201001-185309.jpg

 

 

  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...