owad Posted September 25, 2020 Share Posted September 25, 2020 Witam, Pany potrzebna pomoc, wskazówki. Właśnie zauważyłem że nie mam obu świateł pozycyjnych ( ksenonów). Wszystkie inne działają bez zarzutu. Znalazłem 1 bezpiecznik w komorze silnika o nazwie chyba lightning czy lights. Jest ok i wyłącza światła postojowe, nie wiem czy też jest od ksenonów. Jutro bede szukał dalej, ale może ktoś naprowadzi żeby było łatwiej? Może jakiś przekaźnik albo coś w tym stylu gdzieś jest? Bo cieżko uwierzyć że oba ksenony padły naraz i nawet nie próbują pomigać czy coś. Kontrolka na desce działa. Dzięki Link to comment Share on other sites More sharing options...
aflinta Posted September 25, 2020 Share Posted September 25, 2020 Przekaźnik może być dobrym tropem, wyciągaj po kolei i wsadzaj - może tylko zaśniedział styk w gnieździe. Możesz też spróbować zamienić z innymi - kilka takich samych pewnie jest w aucie. Link to comment Share on other sites More sharing options...
owad Posted September 25, 2020 Author Share Posted September 25, 2020 Wlasnie w instrukcji znalazlem 2 bezp o nazwach swiatlo mijania lewe i prawe.... Popatrze jutro czy tak mam, ale dwa naraz by padły....nie sądze ;-) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Karas Posted September 26, 2020 Share Posted September 26, 2020 albo jakaś kuna coś przegryzła... W Xv raczej nie możliwe żeby oba xenony padły naraz. Najpierw byś zauważył inną barwę któregoś ze swiateł. Link to comment Share on other sites More sharing options...
owad Posted September 26, 2020 Author Share Posted September 26, 2020 Kurna nie strasz bo sprzątam garaż i autko od kilku dni stoi na dworze Link to comment Share on other sites More sharing options...
owad Posted September 26, 2020 Author Share Posted September 26, 2020 Panowe, jesli ktos ma podobnego xv to przy okazji wlaczania światel posluchajcie gdzie klika przekaznik, tak zeby latwiej go zlokalizowac :-). Bo wydaje mi sie ze klikal a teraz nie Dzieki Link to comment Share on other sites More sharing options...
owad Posted September 26, 2020 Author Share Posted September 26, 2020 To jest jakaś porażka. Napięcie jest na lampach. Lewą żarówkę wyjąłem i jest pęknięta prawej nie mogę wyjąć bo element karoserii nie pozwala otworzyć tego dekielka....czyżby trzeba było lampę wyjmować do wymiany żarówki? Ale podejrzewam że żarówka z prawej strony też jest pęknięta....czyżbym za szybko na dziurach jeździł ???? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Karas Posted September 26, 2020 Share Posted September 26, 2020 ale jaja Jak możesz zrób tutorial jak wymienić te xenony... Obstawiałbym wibracje z bezwibracyjnego silnika w układzie boxer + oczywiście zużycie materiału. Chyba że gdzieś przez przypadek puknąłeś przodem albo ktoś Ciebie cofając Link to comment Share on other sites More sharing options...
owad Posted September 26, 2020 Author Share Posted September 26, 2020 Pyknięcia nie było, nie ma opcji. Obstawiam dziury na polnej drodze bo troche w jednym miejscu jezdze i nie zwalniam za bardzo :-). No i zmeczenie materialu chyba. Ciekawe tylko że oba naraz. Ostatnio to mi aso chlodnice klimy wymienialo, moze to oni Nie wiem czy to widac, ale nie moge zdjac tego dekielka bo wyjecie go blokuje element karoserii... Na piaście też poległem... Link to comment Share on other sites More sharing options...
owad Posted September 27, 2020 Author Share Posted September 27, 2020 O nieeee Chyba lipa bedzie z prawą stroną... Link to comment Share on other sites More sharing options...
owad Posted September 30, 2020 Author Share Posted September 30, 2020 Obię żarówki połamane.... Trzeba zdejmować zderzak i wyjmować lampę. Po jej wyjęciu dogiąłem ten wspornik tak że teraz można otworzyc lampe bez zdejmowania zderzaka. Wspornik chyba tylko trzyma ten tlumik powietrza i klakson. Jak ktos potrzebuje wiecej zdjec to pytac :-) Link to comment Share on other sites More sharing options...
owad Posted September 30, 2020 Author Share Posted September 30, 2020 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Snuff Posted September 30, 2020 Share Posted September 30, 2020 @owad, niezła jatka by wyciągnąć żarówkę Link to comment Share on other sites More sharing options...
Karas Posted September 30, 2020 Share Posted September 30, 2020 @owad a nie zauważyłeś tam żadnej ukrytej żadnej śruby żeby ten wspornik odkręcić /przesunąć ? I jakie xenony kupiłeś ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
owad Posted September 30, 2020 Author Share Posted September 30, 2020 Wspornik można odkrecić jak wszystko wypatroszysz, ale do niego inne rzeczy są przykręcone. Także odpada. Żarówki to philips 85126. Oem byly philips 85126+. Tu ten wspornik. Wystarczy rant nagiąć 5mm. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Blixten Posted October 1, 2020 Share Posted October 1, 2020 Przykre doświadczenie, ale ..... wszędzie widać 'Made in Japan', jedynie Xenony mają napis 'Philips GERMANY' Link to comment Share on other sites More sharing options...
owad Posted October 1, 2020 Author Share Posted October 1, 2020 (edited) Może miało być designed in Germany Wracając to świateł to pozbyłem sie w zasadzie bezinwazyjnie lampki TPMS. Znaczy nakleilem taśmę na ikonke odspodu. 15 min roboty - wyjęcie licznika rozpołowienie itp. Śladów brak Edited October 1, 2020 by owad Link to comment Share on other sites More sharing options...
bmbm Posted October 1, 2020 Share Posted October 1, 2020 40 minut temu, owad napisał: Może miało być designed in Germany Wracając to świateł to pozbyłem sie w zasadzie bezinwazyjnie lampki TPMS. Znaczy nakleilem taśmę na ikonke odspodu. 15 min roboty - wyjęcie licznika rozpołowienie itp. Śladów brak 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now