Jump to content

Co sie stalo?


Piciak
 Share

Recommended Posts

jeśli zasilanie albo spływ turbo jest nieszczelny to sytuacja jest sama bardzo niebezpieczna dla turbiny... jeśli pojawi się nieszczelność to możesz tym sposobem bardzo szybko zgubić olej i zatrzeć nie tylko turbinę.

Obstawiam na manszetę ponieważ na ścianie grodzi masz smar a nie olej (chyba że olej nie był wymieniany w samochodzie od nowości a auto ma 200k)

Link to comment
Share on other sites

Przyjrzyj się dobrze osłonie przegubu jak koledzy radzą, nawet na zdjęciu widać jakiś czarny kleks na osłonie. W prawdzie nie mam turbo ale przygodę z rozerwana osłona przegubu przerabiałem i smar był wszędzie, a jak się przysmarzyl na wydechu to smrodek że hej...

Link to comment
Share on other sites

Prosta sprawa. Olej płynie a smar się lepi. No moje widać że to się lepi i jest nawet ścianka grodziowa oblepiona w jednej linii, czyli jak by coś wirującego to rozchlapywało. Gdyby to było z turbo to przede wszystkim pod turbo było by mokro i ewentualnie kapało na wydech a tu widać jak by smar z przegubu od siły odśrodkowej wycisnęło. Sprawdź dokładnie ta guma bo pewnie gdzieś się rozerwała i wszystko będzie jasne :)

Edited by Alkanick
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 3 weeks later...

No i mnie też dotkną ten temat.

Wczoraj wyjeżdżam z garażu a tu smar na podłodze. Otwieram maskę i tak jak u autora tylko, że pękło mi przy samym cybancie gdzie guma jest najwęższa.

Przyjrzałem się z drugiej strony i tam guma sparciała, popękana, kwestia czasu jak też się rozpruje.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...