Tami_K 1 Posted September 24, 2020 Share Posted September 24, 2020 Witam, Stałem się szczęśliwym posiadaczem Forestera SG 2.0. Tylnie zawieszenie jest wymienione. Czy warto wrócić do SLS? Cena dla mnie mnie ma znaczenia. Jężdżę nim głównie w terenie. Czy jest jakaś i czy znaczna różnica w komforcie jazdy? Link to post Share on other sites
Panzerpferd 1320 Posted September 24, 2020 Share Posted September 24, 2020 (edited) Z tyłu też mam wymienione na Ironmany + KYB. Auto poszło o ok. 3 cm w górę a sprężyny są twardsze niż oryginał. Na teren idealnie. SLS-y chyba lubią się psuć, a potrzebne są tylko jak ciągniesz przyczepę - poziomują się automatycznie Edited September 24, 2020 by Panzerpferd Link to post Share on other sites
rutra80 88 Posted September 24, 2020 Share Posted September 24, 2020 Jak kasa nie ma znaczenia brałbym nówki pewnie wytrzymają ładne kilka lat. Regenerowane szybko siadają. Zależy co tam masz, na sprawdzonych zamiennikach różnicy rażącej nie ma ale seria to seria. Są zamienniki o paskudnej charakterystyce. Link to post Share on other sites
Tami_K 1 Posted September 24, 2020 Author Share Posted September 24, 2020 chodzi mi głównie o to, że mam problemy z kręgosłupem, a muszę się ze względu na charakter pracy bujać się trochę po wertepach. Landkrusery, hilux, navary itp. nie dają rady. Najgorsze jest bujanie na boki. Forek i tak daje super rade, ale chciałbym wiedzieć czy można jeszcze jakoś poprawić komfort? Link to post Share on other sites
rederyk 19 Posted September 24, 2020 Share Posted September 24, 2020 Zależy jakie masz wstawione sprężyny. Rozumiem że amortyzatory masz wymienione na Kayaba. Jeśli sprężyny też są Kayaby, to komfort jest porównywalny z oryginałem. Ale jeśli masz sprężyny np. Iron Man, to tył jest twardszy niż SLSy. Link to post Share on other sites
owad 156 Posted September 24, 2020 Share Posted September 24, 2020 Nie poczujesz różnicy w normalnej jeździe miedzy kyb a oem. To tak z mojego doświadczenia Link to post Share on other sites
rutra80 88 Posted September 24, 2020 Share Posted September 24, 2020 No mi na Kayabach ciężko wyczuć różnice z wyjątkiem progów zwalniających gdzie tył idzie mocno do góry i dołu zamiast tłumić. Niejasne jest dla mnie czy kolega chce bardziej twardo (mniej bujania) czy miękko. Jeśli miękko to można rozważyć mniejsze felgi i większe opony. Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now