rutra80 Opublikowano 24 Września 2020 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2020 Auto przeładowuje mi prawdopodobnie z powodu bardziej przelotowego wydechu. Lepiej to regulować wielkością restryktora czy aktuatorem na wastegate? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skwaro Opublikowano 24 Września 2020 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2020 Żadnym, to się robi mapą w ECU Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rutra80 Opublikowano 24 Września 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Września 2020 Możesz rozwinąć? Jakie wady ma skorygowanie tego restryktorem lub wastegatem? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skwaro Opublikowano 24 Września 2020 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2020 13 minut temu, rutra80 napisał: Możesz rozwinąć? Jakie wady ma skorygowanie tego restryktorem lub wastegatem? To, że obetniesz restyktorem czy wg doładowanie w peaku nie oznacza że w średnim zakresie mapa będzie przystosowana do podniesionego doładowania. W środku zakresu możesz mieć więcej doładowania niż mapa przewiduje, a za mało paliwa i stukowe rozwali silnik. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rutra80 Opublikowano 24 Września 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Września 2020 A restryktor czy wastegate nie wpływa też na średni zakres? Ogólnie będzie chyba wolniej ładował nie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skwaro Opublikowano 24 Września 2020 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2020 15 minut temu, rutra80 napisał: A restryktor czy wastegate nie wpływa też na średni zakres? Ogólnie będzie chyba wolniej ładował nie? Restryktor tak, ale w znikomym zakresie, poza tym jego zmiana bez zmiany mapy może powodować efekty uboczne, w postaci falowania doładowania, wg tylko obcina doładowanie. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yoosyn Opublikowano 25 Września 2020 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2020 21 godzin temu, rutra80 napisał: Auto przeładowuje mi prawdopodobnie z powodu bardziej przelotowego wydechu. Lepiej to regulować wielkością restryktora czy aktuatorem na wastegate? Zakładam że masz TD04. Możesz na test poluzować napięcie wstępne gruchy o dwa obroty. Zmienisz charakterystykę całego układu na łagodniejszą. Zrobisz to sam w 15 minut, tylko nie zgub segera Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rutra80 Opublikowano 25 Września 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Września 2020 Dołożyłem opaski zaciskowe gdzie nie było i kupiłem restryktor OEM 0,8 mm i wszystko wróciło do normy. Ten co był otwór miał według siermiężnych pomiarów co najmniej 0,75 ale miał sporo większy obwód i nie był symetryczny... 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się