kamul Opublikowano 16 Września 2020 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2020 (edytowane) Hej, w związku, z tym, że raczej padły mi żarówki w zegarach, przy temp i przy poziomie paliwa, chciałbym to jakoś wymienić, być może we własnym zakresie o ile to nic "karkołomnego". Czy posiada ktoś jakiś manual lub opis - najlepiej krok po kroku, jak zdemotnować zegary, jak wymienić żarówki i na jakie? Na chwilę obecną sytuacja przedstawia się tak: Edytowane 16 Września 2020 przez kamul Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 17 Września 2020 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2020 Żarówek nie wymieniałem ale zegary owszem wyjmowałem. Masz tylko trzy wkręty: - 1 od góry, na wierzchu, widoczny na twojej focie, jest na tym "daszku" - 2 wkręty trzymają zegary od dołu i musisz zdjąć dolna osłonę kiery żeby się do nich dostać. Odpinasz wiązkę i wyjmujesz zegary podważając od dołu i z tyłu zegarów - uważaj żeby nie porwać materiału na daszku. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamul Opublikowano 17 Września 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Września 2020 (edytowane) 2 minuty temu, frisco napisał: i musisz zdjąć dolna osłonę kiery żeby się do nich dostać. Dzięki Może głupie pytanie, ale jak to się trzyma? Wkręty, spinki? Czego szukać, żeby nic nie uszkodzić. Edytowane 17 Września 2020 przez kamul Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 17 Września 2020 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2020 Teraz, kamul napisał: Może głupie pytanie, ale jak to się trzyma? Wkręty, spinki? Czego szukać, żeby nic nie uszkodzić. Najpierw osłona na samym dole - nad stopami/pedalami, tu są 3 spinki. Tu jak dobrze kojarzę jest też port OBD2 do odpięcia (2 wkręty od wewnątrz osłony). Potem boczna osłona deski - podważasz lekko, ona jest na wcisk na 3 zapadkach. Jak te zdejmiesz to masz dostęp do tej właściwej osłony kiery, więc: - odkrecasz jeden wkręt w dolnej prawej stronie osłony - podważasz osłone najlepiej od tej strony gdzie zdejmowałes boczną osłonę deski, czyli od góry i jednocześnie masz dostęp do wiązki od przycisków regulacji lusterek etc Podważasz z każdej strony i tyle. Nic trudnego, byle nie na siłę. Ta osłona jest na 1 wspomnianym wkręcie plus 5 może 6 zapadek. Opis na bazie wersji US, może być jakaś delikatna różnica gdzieś ale to pierdoły. W EU jest chyba czujnik temp kabiny jeszcze ale nie jestem pewien. U mnie jest w tunelu środkowym, dosłownie 2 cm od tej osłony. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MacGregor Opublikowano 13 Listopada 2020 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2020 Pytanie laika. Czy zegary Legacy IV MY06 mają podświetlane czerwone "ringi"? W moim chyba tego nie ma(2.0, manual). Czy tylko co niektóre wersje miały te świecące piękne czerwone obwódki? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Oczkoo15 Opublikowano 13 Listopada 2020 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2020 Godzinę temu, MacGregor napisał: Czy zegary Legacy IV MY06 mają podświetlane czerwone "ringi"? W moim chyba tego nie ma(2.0, manual). Tylko Legacy H6 i Spec B miały takie zegary Swoją drogą mam gdzieś takie zegary w wersji JDM, oddam za półdarmo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 13 Listopada 2020 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2020 (edytowane) Godzinę temu, MacGregor napisał: Czy tylko co niektóre wersje miały te świecące piękne czerwone obwódki? EDIT: Poliftowe 2.0 chyba tylko miały takie (poza 3.0/GT), tyle że chyba nie wszystkie poliftowe... bo kolega ma sedana polifta i ma jakby te starsze zegary. Edytowane 13 Listopada 2020 przez Gość Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mnobody Opublikowano 13 Listopada 2020 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2020 (edytowane) U mnie (spec.b przedlift) te wszystkie ikonki (kierunki, check, niezapięte pasy itd) to są diody wspawane w płytkę. Pod oringi nie zaglądałem, ale podejrzewam, że jest tam coś na wzór taśmy diodowej. Nie wiem jak to się pokrywa z innymi wersjami silnikowymi. Taka ciekawostka: jak świeci się rezerwa, po włączeniu zapłonu ring wokół wskaźnika paliwa mruga 5 razy. Edytowane 13 Listopada 2020 przez Mnobody Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 13 Listopada 2020 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2020 W sumie to chyba jeszcze diesle miały te zegary z obwódkami, no ale czerwone pole trochę tam nisko;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MacGregor Opublikowano 13 Listopada 2020 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2020 42 minuty temu, Oczkoo15 napisał: Tylko Legacy H6 i Spec B miały takie zegary Swoją drogą mam gdzieś takie zegary w wersji JDM, oddam za półdarmo Pół darmo to ile? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Oczkoo15 Opublikowano 13 Listopada 2020 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2020 40 minut temu, MacGregor napisał: Pół darmo to ile? 150zł? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JoteeN Opublikowano 13 Listopada 2020 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2020 2 godziny temu, Mnobody napisał: U mnie (spec.b przedlift) te wszystkie ikonki (kierunki, check, niezapięte pasy itd) to są diody wspawane w płytkę. Pod oringi nie zaglądałem, ale podejrzewam, że jest tam coś na wzór taśmy diodowej. Nie wiem jak to się pokrywa z innymi wersjami silnikowymi. Taka ciekawostka: jak świeci się rezerwa, po włączeniu zapłonu ring wokół wskaźnika paliwa mruga 5 razy. Wiesz może czy oringi można wymienić/zdemontować ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MacGregor Opublikowano 13 Listopada 2020 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2020 2 godziny temu, Oczkoo15 napisał: 150zł? Możesz fotkę z tymi zegarami zapodać? Jakie trudności napotkam przy adaptacji tych zegarów do mojego autka? Mam polifta 06. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Oczkoo15 Opublikowano 13 Listopada 2020 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2020 4 minuty temu, MacGregor napisał: Możesz fotkę z tymi zegarami zapodać? Tak się prezentują: A świecą jak te: 7 minut temu, MacGregor napisał: Jakie trudności napotkam przy adaptacji tych zegarów do mojego autka? Mam polifta 06. Immobiliser trzeba będzie zakodować Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mnobody Opublikowano 13 Listopada 2020 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2020 55 minut temu, JoteeN napisał: Wiesz może czy oringi można wymienić/zdemontować ? Nie mam pojęcia. Nie chciałem wskazówek ruszać, więc nie zaglądałem do oringów. Trzeba by rozebrać i zobaczyć. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się