Jump to content

Co robić? W czym problem


Recommended Posts

Subaru baja 2006 silnik wymieniony z 2,5 t na Ej205 z forek 2,0 XT 177km zrobiona kontrola luzów zaworowych 3 marzec 2020, kolejno przemapowanie komputera z 2,5T na nowy silnik w RR serwis Kraków 5 marca 2020. Remont skrzyni automat 25 marzec 2020 w jej ramach regeneracja konwertera, kpl tarcz, kpl uszczelnień, filtr, kpl tłoków, kosz, filtr, olej naprawiono w juzefówie koło Otwocka.


Poziom oleju w skrzyni wydaje mi się być zbyt wysoki.

 

Serwis subaru w juzefówie stwierdził że korekta paliwową dobra, wtryskowa zła i trzeba wymienić pompę paliwa, jednak problem jest i na benzynie i na gazie więc odrzuciłem tą teorie. 

 

Serwis ASO będzie chciał tysiące za samą diagnozę przewyższając swoją cena wartość auta

 

Błędy pierwszy mechanik odczytał i skasował
P0108 - obwód czujnika ciśnienia doładowania sygnał za wysoki (bieżący) kolejno ten sam błąd jako historyczny
P0244- czujnik ciśnienia powietrza historyczny
P0700- żądanie mil z modułu sterującego skrzyni biegów (TCM) historyczny
P0731- załączony bieg nie odpowiada położeniu drążka biegu 1 histiryczny
P0715- pretkosc przetwornika momentu obrotowego historyczny

 

Drugi mechanik wyczytał bledy
655406/P0108 - czujnik ciśnienia rury dolotowej sygnał za wysoki
786478/P0108 - czujnik ciśnienia rury dolotowej sygnał za wysoki
786516/P0244- zawór ciśnienia doładowania "A" sygnał nieprawidlowy

 

Mechanicy rozkładają ręce ja dostaje świra, co jest nie tak którą część wymienić by odzyskać sens życia? 

IMG_20200915_103331.jpg

IMG_20200915_095251.jpg

IMG_20200915_095234.jpg

IMG_20200915_094958.jpg

IMG_20200915_094953.jpg

Link to post
Share on other sites

W Delphi za dużo nie narobisz, przynajmniej w Legacy IV OBK III.

 

Jeśli pompa paliwa daje złe ciśnienie to proponuje sprawdzić to manometrem wpinając się trojakiem w zasilanie. w NA zasilanie jest na górze.

Złe wartości to jakie?

Nieszczelność w układzie dolotowym proponuje sprawdzić MAF sensor i czujnik doładowania.

Z Skrzynią niestety nie pomogę, można wyczyścić kostki w wiązkach głównych oraz tych za które odpowiadają elementy które nie działają poprawnie.

Ja swojego Legacy nie mogłem odpalić po wyczyszczeniu kostki od przepustnicy problem ustąpił.

Błędy wtedy miałem nieprawidłowy sygnał położenia pedału gazu....

Link to post
Share on other sites
13 godzin temu, Skudow napisał:

P0108 - obwód czujnika ciśnienia doładowania sygnał za wysoki (bieżący) kolejno ten sam błąd jako historyczny

655406/P0108 - czujnik ciśnienia rury dolotowej sygnał za wysoki
786478/P0108 - czujnik ciśnienia rury dolotowej sygnał za wysoki
786516/P0244- zawór ciśnienia doładowania "A" sygnał nieprawidlowy

Tak jak koledzy piszą, czujnik ciśnienia doładowania, albo rzeczywiście turbina przeładowuje, więc podciśnienia albo zawór sterujący

 

13 godzin temu, Skudow napisał:

P0731- załączony bieg nie odpowiada położeniu drążka biegu 1 histiryczny

Może być źle wyregulowane cięgno od wybieraka do selektora

Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...