Skudow Posted September 15, 2020 Posted September 15, 2020 Subaru baja 2006 silnik wymieniony z 2,5 t na Ej205 z forek 2,0 XT 177km zrobiona kontrola luzów zaworowych 3 marzec 2020, kolejno przemapowanie komputera z 2,5T na nowy silnik w RR serwis Kraków 5 marca 2020. Remont skrzyni automat 25 marzec 2020 w jej ramach regeneracja konwertera, kpl tarcz, kpl uszczelnień, filtr, kpl tłoków, kosz, filtr, olej naprawiono w juzefówie koło Otwocka. Poziom oleju w skrzyni wydaje mi się być zbyt wysoki. Serwis subaru w juzefówie stwierdził że korekta paliwową dobra, wtryskowa zła i trzeba wymienić pompę paliwa, jednak problem jest i na benzynie i na gazie więc odrzuciłem tą teorie. Serwis ASO będzie chciał tysiące za samą diagnozę przewyższając swoją cena wartość auta Błędy pierwszy mechanik odczytał i skasował P0108 - obwód czujnika ciśnienia doładowania sygnał za wysoki (bieżący) kolejno ten sam błąd jako historyczny P0244- czujnik ciśnienia powietrza historyczny P0700- żądanie mil z modułu sterującego skrzyni biegów (TCM) historyczny P0731- załączony bieg nie odpowiada położeniu drążka biegu 1 histiryczny P0715- pretkosc przetwornika momentu obrotowego historyczny Drugi mechanik wyczytał bledy 655406/P0108 - czujnik ciśnienia rury dolotowej sygnał za wysoki 786478/P0108 - czujnik ciśnienia rury dolotowej sygnał za wysoki 786516/P0244- zawór ciśnienia doładowania "A" sygnał nieprawidlowy Mechanicy rozkładają ręce ja dostaje świra, co jest nie tak którą część wymienić by odzyskać sens życia?
ewemarkam Posted September 15, 2020 Posted September 15, 2020 Sprawdził ktoś boost sensor? Jakie ciśnienie pokazuje w programie diagnostycznym?
SubaruLPG Posted September 15, 2020 Posted September 15, 2020 W Delphi za dużo nie narobisz, przynajmniej w Legacy IV OBK III. Jeśli pompa paliwa daje złe ciśnienie to proponuje sprawdzić to manometrem wpinając się trojakiem w zasilanie. w NA zasilanie jest na górze. Złe wartości to jakie? Nieszczelność w układzie dolotowym proponuje sprawdzić MAF sensor i czujnik doładowania. Z Skrzynią niestety nie pomogę, można wyczyścić kostki w wiązkach głównych oraz tych za które odpowiadają elementy które nie działają poprawnie. Ja swojego Legacy nie mogłem odpalić po wyczyszczeniu kostki od przepustnicy problem ustąpił. Błędy wtedy miałem nieprawidłowy sygnał położenia pedału gazu....
st981777 Posted September 16, 2020 Posted September 16, 2020 13 godzin temu, Skudow napisał: P0108 - obwód czujnika ciśnienia doładowania sygnał za wysoki (bieżący) kolejno ten sam błąd jako historyczny 655406/P0108 - czujnik ciśnienia rury dolotowej sygnał za wysoki786478/P0108 - czujnik ciśnienia rury dolotowej sygnał za wysoki786516/P0244- zawór ciśnienia doładowania "A" sygnał nieprawidlowy Tak jak koledzy piszą, czujnik ciśnienia doładowania, albo rzeczywiście turbina przeładowuje, więc podciśnienia albo zawór sterujący 13 godzin temu, Skudow napisał: P0731- załączony bieg nie odpowiada położeniu drążka biegu 1 histiryczny Może być źle wyregulowane cięgno od wybieraka do selektora
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.