Jump to content

Outback BS USDM- zamiana relingów


Recommended Posts

 

Przymierzam się powoli do wymiany samochodu i szukam w ogłoszeniach. Problemem jest to, że szukam OBK z rocznika 2018 z silnikiem 3.6 a te tylko zza oceanu są dostępne. I tu jest zong ponieważ znakomita większość ogłoszeń to modele w wersji Limited z wielkimi czarnymi relingami:

limited.jpg.a36387dd87647e07e2441100febd12eb.jpg

Wersji Touring z relingami zintegrowanymi jak w wersji EU jest jak na lekarstwo lub wcale.

touring.jpg.68e9afb548035acf5c1dbb9795dafe07.jpg

I tutaj pojawia się pytanie-czy ktoś ma wiedzę, doświadczenie itp czy jest możliwość wymiany relingów "wielkich" na zintegrowane? Czy jedne i drugie montowane są w tych samych punktach montażowych? Co do dostępności samych relingów zintegrowanych to jest kilka ogłoszeń na portalach aukcyjnych więc problemu nie ma. Dlaczego chciałbym zmienić relingi- bo te "hamerykańskie" mi się strasznie nie podobają.

 

 

 

 

 

Edited by von Grosheck
Link to post
Share on other sites
25 minut temu, von Grosheck napisał:

 

Przymierzam się powoli do wymiany samochodu i szukam w ogłoszeniach. Problemem jest to, że szukam OBK z rocznika 2018 z silnikiem 3.6 a te tylko zza oceanu są dostępne. I tu jest zong ponieważ znakomita większość ogłoszeń to modele w wersji Limited z wielkimi czarnymi relingami. Wersji Touring z relingami zintegrowanymi jak w wersji EU jest jak na lekarstwo lub wcale. I tutaj pojawia się pytanie-czy ktoś ma wiedzę, doświadczenie itp czy jest możliwość wymiany relingów "wielkich" na zintegrowane? Czy jedne i drugie montowane są w tych samych punktach montażowych? Co do dostępności samych relingów zintegrowanych to jest kilka ogłoszeń na portalach aukcyjnych więc problemu nie ma. Dlaczego chciałbym zmienić relingi- bo te "hamerykańskie" mi się strasznie nie podobają.

 

Wysłane z mojego JKM-LX1 przy użyciu Tapatalka

 

 

 

 

Oprocz tego ze sa brzydkie to jeszcze nie praktyczne - takze zupelna porazka Subaru... sam sie nad taka zmiana zastanawialem, ale zrezygnowalem z powodu kosztow - bo reilingi do wersji Touring byly drogie a do tego trzeba zdejmowac podsufitke - i sam sie takie rzeczy nie bawie, wiec dodatkowe koszty.  Proponuje jednak polowac na wersje Touring.

Link to post
Share on other sites
Ale w relingach US macie belki poprzeczne w gratisie 

 

Niestety ten argument jakoś na mnie nie działa . Jakieś takie wątłe są Nie można na nich zamontować nic co jest mocowane na T-bolt. Wszystko trzeba by przezbrajać na obejmy o ile dane akcesorium dachowe jest przystosowane do opcji T-bolt lub obejma

 

Link to post
Share on other sites
W dniu 11.09.2020 o 05:10, von Grosheck napisał:

 

Niestety ten argument jakoś na mnie nie działa emoji851.png. Jakieś takie wątłe są emoji33.png Nie można na nich zamontować nic co jest mocowane na T-bolt. Wszystko trzeba by przezbrajać na obejmy o ile dane akcesorium dachowe jest przystosowane do opcji T-bolt lub obejma

 

To tylko czesc problemu, poprzeczne belki maja tylko 2 pozycje (tzn tylnia ma 2 pozycje), i nie mozna zalozych belek ktore wychodza poza mocowania na reilingach, co oczywiscie limituje ilosc sprzetu ktory mozna przewiesc na dachu.  Zgadzam sie w 100% ze reilingi w OBK to kompletna klapa - i to jedynie OBK ma takie glupie reilingi - wszystkie inne modele Subaru maja bardziej normalne mocowania.  Moje rozwiazanie na zwiekszenie mozliwosci ladunkowej mojego OBK to przyczepka na ktorej moge wozic to co nie wchodzi na samochod.

Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...