Jump to content

Szarpanie , spadek mocy.. prosze o rade...


Abraham
 Share

Recommended Posts

Witam,

 

W moim Legacy 99. brakuje mocy oraz szarpie. Mam instalacje gazowa sekwencja. Na gazie strasznie szarpie , na benzynie troche mniej. Jak wolno depcze sie na gaz to w miare sie rozepdza jak sie depnie mocniej to szarpie i czasem strzela (na benzynie). Obroty na biegu jalowym sa idealnie (nie skacza) , utrzymuja sie na stalym poziomie (wniosek - silny krokowy chyba dobry). Swiece niedawno wymienianie ( 5 tys km przejchane) . Przewody wysokiego ???? Swiece wadliwe???

Osobiscie ma swoja teorie.. Otoz jak sie dodaje mocniej gazu to wtedy najbardziej szarpie. Wniosek - nie spala sie paliwko w garach (obojetnie czy gaz czy benzyna) Nie spala sie bo:

a) przewody sa do kitu

B) swiece nowe ale szybko szlag ich trafil

c) inne

Powyzsze problemy sa na gazie i na benzynie . Na gazie na razie nie jezdze bo caly czas szarpie i nie ma mocy , na benzynie przy umiejentym naciskaniu na gaz da sie jezdzic.

Poprosze o propozycje , ewentulanie do kogo mam sie zglosic . SUBARU na ulicy BAJ.. mowia o wymiane przewodow i swiec i jak ewentualnie to nie pomoze podmienia na chwile cewke...

Czy nie mozna podpiac do KOMPA i sprawdzic tego?

Prosze o rade

Pozdrawiam

Abraham

Link to comment
Share on other sites

Jade dzisiaj znow na ul baje... maja wymienic przewody, sprawdzic cewke podmieniajac ja na sprawna jak to nie pomoze to moze przeplywka. Podobno na odpalonym samochodzie wystarczy odlaczyc przeplywke i jak nie zgasnie samochod to znaczy ze do wymiany..

Jaki koszt jest przeplywki...?

Sonda Lambda chyba ok bo na benzynie nie pali jakos wiecej....

 

Jak mialem "puknieta" przeplywke w poprzednim samochodzie to obojetne bylo czy slonce czy deszcz czy wieczor czy rano, caly czas byly takie same objawy ..

W subarynce jest tak ze czasem przerwie a po chwili idzie dobrze i tak pare kilometrow a pozniej znow to samo... nie ma mocy i przy mocnym wcisnienciu pedalu gazu ..."zapycha" sie i nie idzie samochod...

 

Na gazie nie jezdze bo wogle nie idze....

Jak juz sie wkreci powyzej 4 tys obrotowo to idzie dobrze:) w miare:)

Link to comment
Share on other sites

Nie sadze zeby komputer od benzynki szwankowal

Wczoraj jezdzac od rana na benzynie odłaczyłem akumulator na 1 h. Chyba zrestartowal sie. Tak wiec powinno byc ok z kompem nawet jak nabrudzil komp od gazu.

Bylem u Jako...(gazownik) testowal i powiedzial ze nic nie poradzi i nie ustawi gazu jak benzynka nie bedzie pracowala ok. Mowi ze to zaplon bo nawet na benzynie potrafil strzelic ...

Zobacze po wymianie przewodow i podmiance cewki jak to nie wyjdzie to juz nie wiem.

NIe usmiecha mi sie wymieniac przeplwyki, sondy, czujnika temperatury i jeszcze paru rzeczy,

Na moj gust problem lezy w elektryce... Bo jak sie dodaje duzo gazu to wtedy sa najwieksze problemy .. W garach nie spala sie tak jak powinno i stad prawdopodobne zalewanie swiec. Jak pomalu naciskam na gaz to rowno bez szarpniec idzie samochod tylko ze bez prawidlowego jak na ten silnik przyspieszenia.

 

Pozd

Link to comment
Share on other sites

Zgodnie za rada E12 :) pojechalem do warszatu.

Serwis "bajeczna" jak zwykle nie zawiodł . Wypozyczyli mi przewody wysokiego napiecia.

Akurat mieli na stanie bo jakis kolo wycofal sie z zakupu.

Na benzynce smiga i nie ma "zgrzytow" Na gazie jest ok, choc sa niewielkie bardzo slabo odczuwalne szarpniecia. (albo ja juz jestem wyczulony).

W kazdym badz razie jest ok. Mam pojedzic kilka dni , jak bedzie nadal dobrze to zajade do JAKO w celu wyregulwania gazu. Wczesniej mial wymowke -uzasadniona- ze benzynka kuleje to i gaz tym bardziej bedzie nie wspopracował tak jak nalezy.

 

Ps Jesli wymiana przewodow dala takie efekty to chyba w tyn twkił problem.

 

Dzieki za rady:)

Link to comment
Share on other sites

Ja miałem podobne problemy (oprócz strzałów na benzynie). Ostatnio wymieniłem przepływkę i na razie jest ok. Ciągle nie jestem pewien, czy to była przyczyna, bo zrobiło się ciepło, a to ogólnie polepszało sytuację. Jak za jakiś czas będzie ok, to potwierdzę w wątkach, gdzie o tym pisałem (wil3 pewnie wie o jednym z nich :wink: )

Link to comment
Share on other sites

Przewody do mojego subaraka niestety sa drogie .

Zamienikow brak i kosztuja 100 PLN/sztuka. (SUBARU)

 

DO poprzednich modeli komplet mozna kupic w granicach 100 PLN. NGK, BOSH\

 

Model po 99 jest drozszy:) Silnik 2.0 (92 kw)

Link to comment
Share on other sites

Przewody do mojego subaraka niestety sa drogie .

Zamienikow brak i kosztuja 100 PLN/sztuka. (SUBARU)

 

DO poprzednich modeli komplet mozna kupic w granicach 100 PLN. NGK, BOSH\

 

Model po 99 jest drozszy:) Silnik 2.0 (92 kw)

 

warto zaplacic te 400 PLN bo bedziesz mial teraz na wiele lat spokoj. ja do siebie przyoszczedzilem i zakupilem przewody za 200 komplet i pojezdzilem na nich 5 miesiecy i padly (stopily sie :roll: ) teraz zalozylem magnecor'y (troche lepsiejsze niz oryginaly) za pln 450 i auto jezdzi jak ta lala juz 7 miechow bez problemowo ;)

Link to comment
Share on other sites

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...