Jump to content

Błąd p0817 + P0700


olej
 Share

Recommended Posts

Taka sytuacja, zajarzyły mi się ChEn + trakcja i cruise. Wcześniej tego dnia auto jeździło ze 150 km za miastem. Komputator pokazał błędy p0817 i p0700. Skasowane od razu wracały, silnik zgaszony i odpalony też nie pomogło. Pojechałem do sklepu, wróciłem z butelką oleju kujawskiego, odpalam i błędów już nie ma. Auto naprawione, należy się 50 ale chciał bym się dowiedzieć co potencjalnie może powodować ten błąd? H6 2008, jak świeciło to nie działał tempomat i selektor SI drive, skrzynia chodziła na S i migało to S na wyświetlaczu pod zegarami.

Link to comment
Share on other sites

3 godziny temu, xt6 napisał:

Poszperaj troszkę w necie, z tego co wyczytałem to może być przekażnik albo wiązka rozrusznika.

https://www.autocodes.com/qa/53147/have-p0700-p0817-together-what-would-that-2005-subaru-outback

 

To widziałem, przekaźnik raczej nie kucnął, błędy zniknęły, auto jeździ. Na innej stronie traktującej o legacy/outbak pisali coś o czujniku położenia wybieraka skrzyni AT. Brudny i wyczyścić. Dość sprzeczne informacje w sieci. Na naszym forumie tylko jeden wątek powiązany da się znaleźć i też nic nie wnosi.

Link to comment
Share on other sites

Godzinę temu, olej napisał:

Nic tam specjalnie nie widać, kable, izolacje itp, są całe, myszy nie zjadły. Wyjąłem wtyczki i wsadziłem na miejsce, chyba trzeba obserwować...

 

żyły trzeba przedzwaniać, tak to nic nie znajdziesz.

Link to comment
Share on other sites

Na sprawdzanie kabel po kablu to na razie nie ma co się spinać, to wykwitło dopiero drugi raz w przeciągu miesiąca. Mam start na przycisk i czasem jak nacisnę hamulec to lampka na przycisku nie świeci albo zapala się z opóźnieniem, możliwe że próba odpalenia w takiej sytuacji powodowała te błędy. Wcześniej tego nie zauważyłem. Kierownica zasłania ten przycisk. Spróbuje złapać sytuację jak nie zaświeci i odpalić.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Odgrzewane temat. Wyskoczyły mi podobne błędy po tym jak zatarło mi rolki osprzętu i auto nie miało ładowania przejechałem tak 25km Aku padł naładowałem przejechałem błędy same zgasły teraz zrobiłem 100km od tamtej sytuacji i auto dalej ma błędy. Traci moc poszarpune pacjent h6.

Link to comment
Share on other sites

W dniu 21.03.2022 o 10:47, lucas363 napisał:

Screenshot_2022-03-20-17-37-20-636_org.prowl.torquefree.jpg


Wygląda na padnięty elektrozawór od zmiennej fazy wałka roz. dolotowego, nie pamiętam kodu czy dot. lewej czy prawej strony. 
Jakiś problem jest w map sensorem 

Kolejna sprawa, to problem ze skrzynią biegów. Trzeba podłączyć komputer i odczytać błędy ze sterownika skrzyni biegów - będzie więcej wiadomo.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...