Skocz do zawartości

Outback z rynku USA


kamy

Rekomendowane odpowiedzi

Dzień dobry,

po pierwsze chciałbym się przywitać ponieważ to mój pierwszy post na Waszym forum.

 

Przymierzam się do sprowadzenia z USA Subaru. Waham się między Foresterem i Outback'iem (20-21). Generalnie bardziej odpowiada mi Outback natomiast znajomy, który doradza mi w całej operacji zwrócił uwagę na fakt, że Outback na rynek USA produkowany jest tamże zaś Forester produkowany jest w Japonii. Za produkcją Outback'a w USA ma iść gorsza jakość wykonania, wykończenia i, przede wszystkim, dramatycznie słabe zabezpieczenie antykorozyjne, szczególnie podwozia. Czy faktycznie rdza jest tak dużym problemem w Outback'ach sprowadzanych z USA?

 

Dziękuję,

pozdrawiam

Tomasz

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nieprawda. Miałem 6 outbacków , w tym 5 z USA. Przy normalnym użytkowaniu rdzy nie było. Jest trochę gorsze wyposażenie ale bez większego znaczenia przy dużej różnicy ceny na korzyść USA. Ważne, aby nie kupić mocno rozbitego. Ostatnio kupiłem tylko z uszkodzoną klapą bagażnika i zderzakiem tylnym.7d90a24e0082ce7f47c8601325bd0f4a.jpg

Wysłane z mojego ONEPLUS A3000 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nieprawda. Miałem 6 outbacków , w tym 5 z USA. Przy normalnym użytkowaniu rdzy nie było. Jest trochę gorsze wyposażenie ale bez większego znaczenia przy dużej różnicy ceny na korzyść USA. Ważne, aby nie kupić mocno rozbitego. Ostatnio kupiłem tylko z uszkodzoną klapą bagażnika i zderzakiem tylnym.7d90a24e0082ce7f47c8601325bd0f4a.jpg&key=6601f6207ee2202c543bf10daf0a23c0ceabde05682dd7dc872bebd4d66513f3

Wysłane z mojego ONEPLUS A3000 przy użyciu Tapatalka


Ale nowy Outback z USA może mieć problem z rejestracją, bo lampy w Polsce nie dostaniesz! Ten model 2021 nie jest w Europie oferowany.
Ja preferuje właśnie ten ostatni model , wnętrze jest dużo lepsze , takie jak w nowym Foresterze .


Wysłane z mojego SM-N950F przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 minuty temu, kumir napisał:

Ale nowy Outback z USA może mieć problem z rejestracją, bo lampy w Polsce nie dostaniesz! Ten model 2021 nie jest w Europie oferowany.
Ja preferuje właśnie ten ostatni model , wnętrze jest dużo lepsze , takie jak w nowym Foresterze .


Wysłane z mojego SM-N950F przy użyciu Tapatalka
 

 

Wiem, rozumiem. Natomiast chodzi mi wyłącznie o kwestię wykonania/rdzy. Masz jakieś doświadczenia z tym tematem?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 
Wiem, rozumiem. Natomiast chodzi mi wyłącznie o kwestię wykonania/rdzy. Masz jakieś doświadczenia z tym tematem?
Nie , osobiście nie mam. Znam tylko z opowieści. Zależy jak się trafi i jak kolega mówił - jeżeli mocno skasowany = problemy.
A zawieszenie w tych naszych japonczykach to masakra. Ja mam z salonu i cały w rdzę... ale ja mam 4x4 hahahahah, nie patyczkuje w się z nim. Tylko jak jadę na serwis uprzedzam że może być trochę błota

Wysłane z mojego SM-N950F przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie , osobiście nie mam. Znam tylko z opowieści. Zależy jak się trafi i jak kolega mówił - jeżeli mocno skasowany = problemy.
A zawieszenie w tych naszych japonczykach to masakra. Ja mam z salonu i cały w rdzę... ale ja mam 4x4 hahahahah, nie patyczkuje w się z nim. Tylko jak jadę na serwis uprzedzam że może być trochę błota

Wysłane z mojego SM-N950F przy użyciu Tapatalka

Co do rejestracji , nigdy nie było problemów. Musiałem tylko zrobić przeciwmgielne z tyłu.

Wysłane z mojego ONEPLUS A3000 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, kamy napisał:

Dzień dobry,

po pierwsze chciałbym się przywitać ponieważ to mój pierwszy post na Waszym forum.

 

Przymierzam się do sprowadzenia z USA Subaru. Waham się między Foresterem i Outback'iem (20-21). Generalnie bardziej odpowiada mi Outback natomiast znajomy, który doradza mi w całej operacji zwrócił uwagę na fakt, że Outback na rynek USA produkowany jest tamże zaś Forester produkowany jest w Japonii. Za produkcją Outback'a w USA ma iść gorsza jakość wykonania, wykończenia i, przede wszystkim, dramatycznie słabe zabezpieczenie antykorozyjne, szczególnie podwozia. Czy faktycznie rdza jest tak dużym problemem w Outback'ach sprowadzanych z USA?

 

Dziękuję,

pozdrawiam

Tomasz

Z nowym Outbackiem VI generacji (model 2020-) możesz mieć problem z częściami do naprawy. Nie ma jeszcze używanych części na polskim rynku do tego modelu. Konieczne w takim razie będzie sprowadzanie części na zamówienie z USA.

Z najnowszym Foresterem jest trochę łatwiej  , auto jest już od 1.5 roku w sprzedaży w USA . Chociaż i tak może być problem z niektórymi elementami . Są różnice pomiędzy wersjami produkowanymi w Japonii na Europę a autami wyjeżdżającymi z fabryki w Indianie.

Poza tym w kwocie 90 tys zł możesz mieć problem aby kupić coś  mniej uszkodzonego.

 

  • Super! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, Matthew1990 napisał:

Z nowym Outbackiem VI generacji (model 2020-) możesz mieć problem z częściami do naprawy. Nie ma jeszcze używanych części na polskim rynku do tego modelu. Konieczne w takim razie będzie sprowadzanie części na zamówienie z USA.

Z najnowszym Foresterem jest trochę łatwiej  , auto jest już od 1.5 roku w sprzedaży w USA . Chociaż i tak może być problem z niektórymi elementami . Są różnice pomiędzy wersjami produkowanymi w Japonii na Europę a autami wyjeżdżającymi z fabryki w Indianie.

Poza tym w kwocie 90 tys zł możesz mieć problem aby kupić coś  mniej uszkodzonego.

 

 

Forester na rynek USA również produkowany jest w USA? Nie w Japonii?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 minut temu, onefspeed napisał:

The plant in Indiana only produces, Outback, Impreza, Ascent, and Legacy models.”

 

OK. Czyli innymi słowy trzeba trafić niezbyt pognieciony egzemplarz, który nie stał rok pod chmurką i można liczyć, że rdzewienie nie będzie odbiegało od normy?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli będzie w miarę nowy to nie powinno być rdzy. Znaczenie ma też z którego stanu pochodzi. W stanach też zimą używają soli.

Najlepiej zrobić w Polsce przed pierwszą zimą jakieś zabezpieczenie antykorozyjne( od siebie mogę polecić Krown )

Musisz być też przygotowany że auta z małymi uszkodzeniami idą bardzo drogo. Do Polski zazwyczaj sprowadzane są auta mocno poobijane i często po lewych fakturach tak aby handlarz mógł zarobić.

Z własnego doświadczenia wiem że bardzo ciężko jest trafić na okazję. Możesz zresztą przejrzeć po numerach VIN auta z otomoto za ile zostały wygrane i jak wyglądały na aukcji ( autoastat.com)

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

17 godzin temu, kamy napisał:

Panowie, skupmy się na rdzy ;) Nie chce wsadzić w auto +-90kzł i zbierać go szufelką z parkingu ;)

 

Kupujesz praktycznie nowy samochód, chcesz przeciwdziałać korozji, to go zakonserwuj od spodu i profile zamknięte i co ważne, wszystkie wymieniane elementy podczas naprawy blacharskiej, zostały odpowiednio zapodkładowane i zabezpieczone, bo najczęściej to korozja pierwsza wychodzi na tych właśnie wymienianych elementach blacharskich. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...
Nieprawda. Miałem 6 outbacków , w tym 5 z USA. Przy normalnym użytkowaniu rdzy nie było. Jest trochę gorsze wyposażenie ale bez większego znaczenia przy dużej różnicy ceny na korzyść USA. Ważne, aby nie kupić mocno rozbitego. Ostatnio kupiłem tylko z uszkodzoną klapą bagażnika i zderzakiem tylnym.7d90a24e0082ce7f47c8601325bd0f4a.jpg

Wysłane z mojego ONEPLUS A3000 przy użyciu Tapatalka



Hej Andrzej, kupiłeś na licytacji typu Copart? Czy jest możliwość kupic inaczej ?


Sent from my iPhone using Tapatalk
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak, na Copart.

Wysłane z mojego ONEPLUS A3000 przy użyciu Tapatalka



Ja kupuje prawdopodobnie w piatek obk 2018 i zastanawiam się czy odstawić go do Zabezpieczenia podwozia np. Krown albo do Mazda Gołębiewski, którzy świadczą takie usługi. Z tego co wiem od znajomego, który odstawił do Golebiewskiego, to Gołębiewski w przeciwieństwie do Krown zdejmują plastiki boczki itp. Co ponoć ma znaczenie.
Wiem ze później miał pełno małych kropeczek na karoserii.... reklamował i mu to czyścili . Pytanie czy ktos na forum odstawił Subaraka do zabezpieczenia podwozia?


Sent from my iPhone using Tapatalk
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


Ja kupuje prawdopodobnie w piatek obk 2018 i zastanawiam się czy odstawić go do Zabezpieczenia podwozia np. Krown albo do Mazda Gołębiewski, którzy świadczą takie usługi. Z tego co wiem od znajomego, który odstawił do Golebiewskiego, to Gołębiewski w przeciwieństwie do Krown zdejmują plastiki boczki itp. Co ponoć ma znaczenie.
Wiem ze później miał pełno małych kropeczek na karoserii.... reklamował i mu to czyścili . Pytanie czy ktos na forum odstawił Subaraka do zabezpieczenia podwozia?


Sent from my iPhone using Tapatalk

W sunie znalazłem wątek o konserwacji podwozia: https://forum.subaru.pl/topic/97882-konserwacja-podwozia/


Sent from my iPhone using Tapatalk
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Byłem w tej sprawie u fachowca, który stwierdził, że jest fabrycznie zabezpieczony i zakryty plastikami i na razie nie ma potrzeby nic robić, najwyżej powpuszczać zabezpieczenie do profili zamkniętych.

Wysłane z mojego ONEPLUS A3000 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

21 minut temu, Andrzejxx napisał:

Byłem w tej sprawie u fachowca, który stwierdził, że jest fabrycznie zabezpieczony i zakryty plastikami i na razie nie ma potrzeby nic robić, najwyżej powpuszczać zabezpieczenie do profili zamkniętych.

Wysłane z mojego ONEPLUS A3000 przy użyciu Tapatalka
 

U mnie słabo to wyglądało pod spodem,coś tam fabryka nasmarkała ale szału nie ma.Bez rurdej,więc 

zrobiłem po całości ze zdjęciem osłon/nadkoli +profile.

Zabezpieczyli nadwozie dobrze, więc nie było nic do czyszczenia.

Edytowane przez olo11
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 28.08.2020 o 14:25, kamy napisał:

Panowie, skupmy się na rdzy ;) Nie chce wsadzić w auto +-90kzł i zbierać go szufelką z parkingu

Też mi się podoba nowy Outback, ale 90kzł to kolego zdecydowanie za mało. 

15/20k$ trzeba dać za mało rozbitego plus transporty, cło, naprawa, wyjdzie znacznie drożej

Screenshot_2020-10-17-18-33-01-190_com.android.chrome.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...