Jump to content

Outback z rynku USA


Recommended Posts

Dzień dobry,

po pierwsze chciałbym się przywitać ponieważ to mój pierwszy post na Waszym forum.

 

Przymierzam się do sprowadzenia z USA Subaru. Waham się między Foresterem i Outback'iem (20-21). Generalnie bardziej odpowiada mi Outback natomiast znajomy, który doradza mi w całej operacji zwrócił uwagę na fakt, że Outback na rynek USA produkowany jest tamże zaś Forester produkowany jest w Japonii. Za produkcją Outback'a w USA ma iść gorsza jakość wykonania, wykończenia i, przede wszystkim, dramatycznie słabe zabezpieczenie antykorozyjne, szczególnie podwozia. Czy faktycznie rdza jest tak dużym problemem w Outback'ach sprowadzanych z USA?

 

Dziękuję,

pozdrawiam

Tomasz

Link to post
Share on other sites

Nieprawda. Miałem 6 outbacków , w tym 5 z USA. Przy normalnym użytkowaniu rdzy nie było. Jest trochę gorsze wyposażenie ale bez większego znaczenia przy dużej różnicy ceny na korzyść USA. Ważne, aby nie kupić mocno rozbitego. Ostatnio kupiłem tylko z uszkodzoną klapą bagażnika i zderzakiem tylnym.7d90a24e0082ce7f47c8601325bd0f4a.jpg

Wysłane z mojego ONEPLUS A3000 przy użyciu Tapatalka

Link to post
Share on other sites
Nieprawda. Miałem 6 outbacków , w tym 5 z USA. Przy normalnym użytkowaniu rdzy nie było. Jest trochę gorsze wyposażenie ale bez większego znaczenia przy dużej różnicy ceny na korzyść USA. Ważne, aby nie kupić mocno rozbitego. Ostatnio kupiłem tylko z uszkodzoną klapą bagażnika i zderzakiem tylnym.7d90a24e0082ce7f47c8601325bd0f4a.jpg&key=6601f6207ee2202c543bf10daf0a23c0ceabde05682dd7dc872bebd4d66513f3

Wysłane z mojego ONEPLUS A3000 przy użyciu Tapatalka


Ale nowy Outback z USA może mieć problem z rejestracją, bo lampy w Polsce nie dostaniesz! Ten model 2021 nie jest w Europie oferowany.
Ja preferuje właśnie ten ostatni model , wnętrze jest dużo lepsze , takie jak w nowym Foresterze .


Wysłane z mojego SM-N950F przy użyciu Tapatalka

Link to post
Share on other sites
3 minuty temu, kumir napisał:

Ale nowy Outback z USA może mieć problem z rejestracją, bo lampy w Polsce nie dostaniesz! Ten model 2021 nie jest w Europie oferowany.
Ja preferuje właśnie ten ostatni model , wnętrze jest dużo lepsze , takie jak w nowym Foresterze .


Wysłane z mojego SM-N950F przy użyciu Tapatalka
 

 

Wiem, rozumiem. Natomiast chodzi mi wyłącznie o kwestię wykonania/rdzy. Masz jakieś doświadczenia z tym tematem?

Link to post
Share on other sites
 
Wiem, rozumiem. Natomiast chodzi mi wyłącznie o kwestię wykonania/rdzy. Masz jakieś doświadczenia z tym tematem?
Nie , osobiście nie mam. Znam tylko z opowieści. Zależy jak się trafi i jak kolega mówił - jeżeli mocno skasowany = problemy.
A zawieszenie w tych naszych japonczykach to masakra. Ja mam z salonu i cały w rdzę... ale ja mam 4x4 hahahahah, nie patyczkuje w się z nim. Tylko jak jadę na serwis uprzedzam że może być trochę błota

Wysłane z mojego SM-N950F przy użyciu Tapatalka

Link to post
Share on other sites
Nie , osobiście nie mam. Znam tylko z opowieści. Zależy jak się trafi i jak kolega mówił - jeżeli mocno skasowany = problemy.
A zawieszenie w tych naszych japonczykach to masakra. Ja mam z salonu i cały w rdzę... ale ja mam 4x4 hahahahah, nie patyczkuje w się z nim. Tylko jak jadę na serwis uprzedzam że może być trochę błota

Wysłane z mojego SM-N950F przy użyciu Tapatalka

Co do rejestracji , nigdy nie było problemów. Musiałem tylko zrobić przeciwmgielne z tyłu.

Wysłane z mojego ONEPLUS A3000 przy użyciu Tapatalka

Link to post
Share on other sites

Panowie, skupmy się na rdzy ;) Nie chce wsadzić w auto +-90kzł i zbierać go szufelką z parkingu ;)

Link to post
Share on other sites

Będziesz dbał o auto, to rdzy nie będzie i tyle.

Wysłane z mojego ONEPLUS A3000 przy użyciu Tapatalka

  • Like 1
Link to post
Share on other sites
2 godziny temu, kamy napisał:

Dzień dobry,

po pierwsze chciałbym się przywitać ponieważ to mój pierwszy post na Waszym forum.

 

Przymierzam się do sprowadzenia z USA Subaru. Waham się między Foresterem i Outback'iem (20-21). Generalnie bardziej odpowiada mi Outback natomiast znajomy, który doradza mi w całej operacji zwrócił uwagę na fakt, że Outback na rynek USA produkowany jest tamże zaś Forester produkowany jest w Japonii. Za produkcją Outback'a w USA ma iść gorsza jakość wykonania, wykończenia i, przede wszystkim, dramatycznie słabe zabezpieczenie antykorozyjne, szczególnie podwozia. Czy faktycznie rdza jest tak dużym problemem w Outback'ach sprowadzanych z USA?

 

Dziękuję,

pozdrawiam

Tomasz

Z nowym Outbackiem VI generacji (model 2020-) możesz mieć problem z częściami do naprawy. Nie ma jeszcze używanych części na polskim rynku do tego modelu. Konieczne w takim razie będzie sprowadzanie części na zamówienie z USA.

Z najnowszym Foresterem jest trochę łatwiej  , auto jest już od 1.5 roku w sprzedaży w USA . Chociaż i tak może być problem z niektórymi elementami . Są różnice pomiędzy wersjami produkowanymi w Japonii na Europę a autami wyjeżdżającymi z fabryki w Indianie.

Poza tym w kwocie 90 tys zł możesz mieć problem aby kupić coś  mniej uszkodzonego.

 

  • Like 1
Link to post
Share on other sites
Godzinę temu, Matthew1990 napisał:

Z nowym Outbackiem VI generacji (model 2020-) możesz mieć problem z częściami do naprawy. Nie ma jeszcze używanych części na polskim rynku do tego modelu. Konieczne w takim razie będzie sprowadzanie części na zamówienie z USA.

Z najnowszym Foresterem jest trochę łatwiej  , auto jest już od 1.5 roku w sprzedaży w USA . Chociaż i tak może być problem z niektórymi elementami . Są różnice pomiędzy wersjami produkowanymi w Japonii na Europę a autami wyjeżdżającymi z fabryki w Indianie.

Poza tym w kwocie 90 tys zł możesz mieć problem aby kupić coś  mniej uszkodzonego.

 

 

Forester na rynek USA również produkowany jest w USA? Nie w Japonii?

Link to post
Share on other sites
8 minut temu, onefspeed napisał:

The plant in Indiana only produces, Outback, Impreza, Ascent, and Legacy models.”

 

OK. Czyli innymi słowy trzeba trafić niezbyt pognieciony egzemplarz, który nie stał rok pod chmurką i można liczyć, że rdzewienie nie będzie odbiegało od normy?

Link to post
Share on other sites

Jeżeli będzie w miarę nowy to nie powinno być rdzy. Znaczenie ma też z którego stanu pochodzi. W stanach też zimą używają soli.

Najlepiej zrobić w Polsce przed pierwszą zimą jakieś zabezpieczenie antykorozyjne( od siebie mogę polecić Krown )

Musisz być też przygotowany że auta z małymi uszkodzeniami idą bardzo drogo. Do Polski zazwyczaj sprowadzane są auta mocno poobijane i często po lewych fakturach tak aby handlarz mógł zarobić.

Z własnego doświadczenia wiem że bardzo ciężko jest trafić na okazję. Możesz zresztą przejrzeć po numerach VIN auta z otomoto za ile zostały wygrane i jak wyglądały na aukcji ( autoastat.com)

 

Link to post
Share on other sites
17 godzin temu, kamy napisał:

Panowie, skupmy się na rdzy ;) Nie chce wsadzić w auto +-90kzł i zbierać go szufelką z parkingu ;)

 

Kupujesz praktycznie nowy samochód, chcesz przeciwdziałać korozji, to go zakonserwuj od spodu i profile zamknięte i co ważne, wszystkie wymieniane elementy podczas naprawy blacharskiej, zostały odpowiednio zapodkładowane i zabezpieczone, bo najczęściej to korozja pierwsza wychodzi na tych właśnie wymienianych elementach blacharskich. 

Link to post
Share on other sites
  • 1 month later...
Nieprawda. Miałem 6 outbacków , w tym 5 z USA. Przy normalnym użytkowaniu rdzy nie było. Jest trochę gorsze wyposażenie ale bez większego znaczenia przy dużej różnicy ceny na korzyść USA. Ważne, aby nie kupić mocno rozbitego. Ostatnio kupiłem tylko z uszkodzoną klapą bagażnika i zderzakiem tylnym.7d90a24e0082ce7f47c8601325bd0f4a.jpg

Wysłane z mojego ONEPLUS A3000 przy użyciu Tapatalka



Hej Andrzej, kupiłeś na licytacji typu Copart? Czy jest możliwość kupic inaczej ?


Sent from my iPhone using Tapatalk
Link to post
Share on other sites
Tak, na Copart.

Wysłane z mojego ONEPLUS A3000 przy użyciu Tapatalka



Ja kupuje prawdopodobnie w piatek obk 2018 i zastanawiam się czy odstawić go do Zabezpieczenia podwozia np. Krown albo do Mazda Gołębiewski, którzy świadczą takie usługi. Z tego co wiem od znajomego, który odstawił do Golebiewskiego, to Gołębiewski w przeciwieństwie do Krown zdejmują plastiki boczki itp. Co ponoć ma znaczenie.
Wiem ze później miał pełno małych kropeczek na karoserii.... reklamował i mu to czyścili . Pytanie czy ktos na forum odstawił Subaraka do zabezpieczenia podwozia?


Sent from my iPhone using Tapatalk
Link to post
Share on other sites

Ja kupuje prawdopodobnie w piatek obk 2018 i zastanawiam się czy odstawić go do Zabezpieczenia podwozia np. Krown albo do Mazda Gołębiewski, którzy świadczą takie usługi. Z tego co wiem od znajomego, który odstawił do Golebiewskiego, to Gołębiewski w przeciwieństwie do Krown zdejmują plastiki boczki itp. Co ponoć ma znaczenie.
Wiem ze później miał pełno małych kropeczek na karoserii.... reklamował i mu to czyścili . Pytanie czy ktos na forum odstawił Subaraka do zabezpieczenia podwozia?


Sent from my iPhone using Tapatalk

W sunie znalazłem wątek o konserwacji podwozia: https://forum.subaru.pl/topic/97882-konserwacja-podwozia/


Sent from my iPhone using Tapatalk
Link to post
Share on other sites

Byłem w tej sprawie u fachowca, który stwierdził, że jest fabrycznie zabezpieczony i zakryty plastikami i na razie nie ma potrzeby nic robić, najwyżej powpuszczać zabezpieczenie do profili zamkniętych.

Wysłane z mojego ONEPLUS A3000 przy użyciu Tapatalka

Link to post
Share on other sites
21 minut temu, Andrzejxx napisał:

Byłem w tej sprawie u fachowca, który stwierdził, że jest fabrycznie zabezpieczony i zakryty plastikami i na razie nie ma potrzeby nic robić, najwyżej powpuszczać zabezpieczenie do profili zamkniętych.

Wysłane z mojego ONEPLUS A3000 przy użyciu Tapatalka
 

U mnie słabo to wyglądało pod spodem,coś tam fabryka nasmarkała ale szału nie ma.Bez rurdej,więc 

zrobiłem po całości ze zdjęciem osłon/nadkoli +profile.

Zabezpieczyli nadwozie dobrze, więc nie było nic do czyszczenia.

Edited by olo11
Link to post
Share on other sites
W dniu 28.08.2020 o 14:25, kamy napisał:

Panowie, skupmy się na rdzy ;) Nie chce wsadzić w auto +-90kzł i zbierać go szufelką z parkingu

Też mi się podoba nowy Outback, ale 90kzł to kolego zdecydowanie za mało. 

15/20k$ trzeba dać za mało rozbitego plus transporty, cło, naprawa, wyjdzie znacznie drożej

Screenshot_2020-10-17-18-33-01-190_com.android.chrome.jpg

Link to post
Share on other sites
W dniu 17.10.2020 o 18:50, Andrzejxx napisał:

Czasem zdarza się okazja

Tylko okazję opłaca się kupować! Jak by szło kilka, kilkanaście aut dziennie, to coś trafisz, a jak idzie jeden Outback na dwa dni, to powodzenia.

Link to post
Share on other sites
53 minuty temu, Andrzejxx napisał:

No mi się udało

No to pogratulować:puchar:

Owszem tych poliftowych MY18/19 to trochę jest i da radę coś ustrzelić. A tych nowych MY20 to okazji ze świecą szukać.

Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...