Jump to content

Recommended Posts

Nie, luzów masz nie mieć. Nie ważne jak masz koła skręcone. Coś jest ciągle nie tak. Ja bym to reklamował. Albo żeby było to obiwktywne to podjedź na stację kontroli pojazdów. Powiedz co jest grane, tam często są ogarnięci ludzie.

Link to post
Share on other sites

Sam podesłałeś linka z nową przekładnią za 5 stówek. W tej cenie nawet się nie zastanawiaj ,

to duża firma jak listwa jest wyrobiona to tam taka listwa jest złomowana u nas już trafiłem na takiego paproka

co w golfie 4 napawał zęby w pozycji jazdy na wprost aby zniwelować wyrobienie, dopiero postraszenie kosztami i

adwokatem poskutkowało zwrotem kasy za montaż i wszystkie koszty dodatkowe. Nigdy więcej.

Link to post
Share on other sites
Sam podesłałeś linka z nową przekładnią za 5 stówek. W tej cenie nawet się nie zastanawiaj ,

to duża firma jak listwa jest wyrobiona to tam taka listwa jest złomowana u nas już trafiłem na takiego paproka

co w golfie 4 napawał zęby w pozycji jazdy na wprost aby zniwelować wyrobienie, dopiero postraszenie kosztami i

adwokatem poskutkowało zwrotem kasy za montaż i wszystkie koszty dodatkowe. Nigdy więcej.

A co złego w tym napawaniu. Jeśli jest dobrze zrobione, obrobione i utwardzone to w czym problem. Można robić wszystko tylko zgodnie ze sztuką. Gdzieś się przez forum przewinęła informacja że chyba do imprezy GD sama listwa jest taka sama w Angliku jak w EU. Tylko obudowa przekładni się różni. Tu może być podobnie trzeba by sprawdzić numer części.

 

Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...