Skocz do zawartości

"Magiel"


MichaPL

Rekomendowane odpowiedzi

Nie kupuj używanej bo najprawdopodobniej będzie wymagała regeneracji. Maglownice to słaby punkt Subaru.

Co do regeneracji to 5 lat temu regenerowałem magiel w Seacie Toledo. Przez ten czas przejechałem około 230.000km,

maglownica nie cieknie, nie ma luzów. Po poprawnej regeneracji maglownica jest jak nowa. 

Najlepiej popytaj mechaników, gdzie wysyłają maglownice do regeneracji. Ja niestety nie pamiętam gdzie wysyłałem swoją. 

Regenerowałem też magiel w Subaru. Mój magiel nie ciekł, ale miał luzy. Po regeneracji luzów brak, wycieków też nie ma, ale 

od regeneracji przejechałem dopiero około 1.000 km, więc nie mogę się wypowiedzieć na temat trwałości. Maglownicę od Subaru

regenerowałem w Kraczkowej koło Rzeszowa.

  • Super! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja regenerowałem w zasadzie 2 lata temu (marzec 2018). Jest na razie wszystko ok. Był luz i wycieki. Regeneracja u mnie w mieście, gdy dzwoniłem do różnych firm, zawsze zwracali uwagę że sama listwa zębata jest prawie nie dostępna, jeśli się okaże zużyta.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

22 godziny temu, SubaruLPG napisał:

jeśli samochód przy wyżej prędkości zaczyna myszkować to pierwsze co to sprawdzić stan tulei metalowogumowych nawet na wózkach...

drążki i ich końcówki do sprawdzenia a na końcu maglownica.

w VW kilka razy kasowałem luz na przekładni kierowniczej ale trzeba robić to z głową.

Cale przednie zawieszenie wymienialem na nowe z wahaczami całymi  włącznie  , nawet z półosiami. Pozostała  tylko maglownica.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@MichaPL mam nadzieję, że nie masz nic przeciwko, że Ci się podepnę pod temat, ale też mam problem z przekładnią. Oddałem auto na regenerację przekładni (szanowany, podobno dobry mechanik w Krakowie...), auto stało 3,5 tygodnia, bo najpierw okazało się, że po regeneracji układ kierowniczy wpada w wibracje, przekładnia była wyciągana, żeby raz ją jeszcze sprawdzić i miało być dobrze. Do kompletu zregenerowałem wyjącą pompę. Auto odebrałem w zeszłym tygodniu i  powiem szczerze nie jestem zadowolony. Układ kierowniczy jest bardzo sztywny, odczuwalnie siła wspomagania jest zdecydowanie mniejsza - to akurat nie przeszkadza mi to, nigdy nie miałem w żadnym aucie regenerowanej przekładni, więc nie wiem jakie są odczucia po regeneracji. Ale w położeniu neutralnym jest wyraźnie wyczuwalny luz - czyli kręci się kierownicą z oporem, a jak koła się wyprostują, to jest takie nagłe wpadnięcie w lekki luz. I to już jest wnerwiające.

 

Pomijam fakt, że jak tłukła się na poprzecznych nierównościach przy skręcie, tak dalej stuka.

 

Poradźcie - reklamować, czy ja coś zdziwiam i TTTM... :th_dash:

Edytowane przez Dj Brabus
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Musi być dobrze, a nie jest. Ja regenerowałem, co prawda tylko hydrauliczna naprawa była. Ale jak było dobrze tak dalej jest dobrze. Jeśli tobie stukała, przed regeneracją a teraz dalej stuka, to może listwa jest już wyrobiona. A ponoć do subaru są one ciężko dostępne. Zakładam że masz nowe końcówki drążków itd.

  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...