Jump to content

Recommended Posts

wkurrrrr mnie bierze robiłem maglownice dwa lata temu i znów cieknie jak świnia i wyje!!!!!

 

Pytanie lepiej kupić używaną czy zna ktoś uczciwy zakład regeneracji na Mazowszu? Regeneracji poprawnej a nie umycie i wymiana kilku gumek

Link to post
Share on other sites

Nie kupuj używanej bo najprawdopodobniej będzie wymagała regeneracji. Maglownice to słaby punkt Subaru.

Co do regeneracji to 5 lat temu regenerowałem magiel w Seacie Toledo. Przez ten czas przejechałem około 230.000km,

maglownica nie cieknie, nie ma luzów. Po poprawnej regeneracji maglownica jest jak nowa. 

Najlepiej popytaj mechaników, gdzie wysyłają maglownice do regeneracji. Ja niestety nie pamiętam gdzie wysyłałem swoją. 

Regenerowałem też magiel w Subaru. Mój magiel nie ciekł, ale miał luzy. Po regeneracji luzów brak, wycieków też nie ma, ale 

od regeneracji przejechałem dopiero około 1.000 km, więc nie mogę się wypowiedzieć na temat trwałości. Maglownicę od Subaru

regenerowałem w Kraczkowej koło Rzeszowa.

  • Like 1
Link to post
Share on other sites

Ja swoją  regenerowalem 3 lata temu w legacy II i niestety chyba będę  zmuszony  zakupić  nową bo niestety powyzej 120 auto myszkuje i muszę  cały  czas kontrować na kierownicy.

Link to post
Share on other sites

Ja regenerowałem w zasadzie 2 lata temu (marzec 2018). Jest na razie wszystko ok. Był luz i wycieki. Regeneracja u mnie w mieście, gdy dzwoniłem do różnych firm, zawsze zwracali uwagę że sama listwa zębata jest prawie nie dostępna, jeśli się okaże zużyta.

Link to post
Share on other sites

jeśli samochód przy wyżej prędkości zaczyna myszkować to pierwsze co to sprawdzić stan tulei metalowogumowych nawet na wózkach...

drążki i ich końcówki do sprawdzenia a na końcu maglownica.

w VW kilka razy kasowałem luz na przekładni kierowniczej ale trzeba robić to z głową.

Link to post
Share on other sites
22 godziny temu, SubaruLPG napisał:

jeśli samochód przy wyżej prędkości zaczyna myszkować to pierwsze co to sprawdzić stan tulei metalowogumowych nawet na wózkach...

drążki i ich końcówki do sprawdzenia a na końcu maglownica.

w VW kilka razy kasowałem luz na przekładni kierowniczej ale trzeba robić to z głową.

Cale przednie zawieszenie wymienialem na nowe z wahaczami całymi  włącznie  , nawet z półosiami. Pozostała  tylko maglownica.

Link to post
Share on other sites

Koledzy potrzebuję numer maglownicy jaka była montowana w Legacy 2005 IV 2.0 138 KM.

Wczoraj poleżałem pod autem i nie widziałem żadnej naklejki z numerem.

Podejrzewam że "fachowcy" po ostatniej regeneracji pozbyli się tej naklejki.

 

Link to post
Share on other sites

@MichaPL mam nadzieję, że nie masz nic przeciwko, że Ci się podepnę pod temat, ale też mam problem z przekładnią. Oddałem auto na regenerację przekładni (szanowany, podobno dobry mechanik w Krakowie...), auto stało 3,5 tygodnia, bo najpierw okazało się, że po regeneracji układ kierowniczy wpada w wibracje, przekładnia była wyciągana, żeby raz ją jeszcze sprawdzić i miało być dobrze. Do kompletu zregenerowałem wyjącą pompę. Auto odebrałem w zeszłym tygodniu i  powiem szczerze nie jestem zadowolony. Układ kierowniczy jest bardzo sztywny, odczuwalnie siła wspomagania jest zdecydowanie mniejsza - to akurat nie przeszkadza mi to, nigdy nie miałem w żadnym aucie regenerowanej przekładni, więc nie wiem jakie są odczucia po regeneracji. Ale w położeniu neutralnym jest wyraźnie wyczuwalny luz - czyli kręci się kierownicą z oporem, a jak koła się wyprostują, to jest takie nagłe wpadnięcie w lekki luz. I to już jest wnerwiające.

 

Pomijam fakt, że jak tłukła się na poprzecznych nierównościach przy skręcie, tak dalej stuka.

 

Poradźcie - reklamować, czy ja coś zdziwiam i TTTM... :th_dash:

Edited by Dj Brabus
Link to post
Share on other sites

Musi być dobrze, a nie jest. Ja regenerowałem, co prawda tylko hydrauliczna naprawa była. Ale jak było dobrze tak dalej jest dobrze. Jeśli tobie stukała, przed regeneracją a teraz dalej stuka, to może listwa jest już wyrobiona. A ponoć do subaru są one ciężko dostępne. Zakładam że masz nowe końcówki drążków itd.

  • Upvote 1
Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...