MichaPL Posted August 27, 2020 Share Posted August 27, 2020 wkurrrrr mnie bierze robiłem maglownice dwa lata temu i znów cieknie jak świnia i wyje!!!!! Pytanie lepiej kupić używaną czy zna ktoś uczciwy zakład regeneracji na Mazowszu? Regeneracji poprawnej a nie umycie i wymiana kilku gumek Link to comment Share on other sites More sharing options...
limesiak Posted August 27, 2020 Share Posted August 27, 2020 Wymianę kilku gumek, możesz zrobić sam (także planuję) Link to comment Share on other sites More sharing options...
hugo Posted August 27, 2020 Share Posted August 27, 2020 Wyje magiel czy pompa? Link to comment Share on other sites More sharing options...
MichaPL Posted August 28, 2020 Author Share Posted August 28, 2020 Cieknie jak świnia, robili mi regeneracje 2 lata temu. W dupie z regeneracją Link to comment Share on other sites More sharing options...
MichaPL Posted August 28, 2020 Author Share Posted August 28, 2020 Wyje teraz pompa bo płynu brakuje Link to comment Share on other sites More sharing options...
MichaPL Posted August 31, 2020 Author Share Posted August 31, 2020 cisza że aż w uszach brzęczy, czy ktoś coś kiedyś : https://www.autodoc.pl/general-ricambi/8254581 Link to comment Share on other sites More sharing options...
przemyslawn Posted September 1, 2020 Share Posted September 1, 2020 Nie kupuj używanej bo najprawdopodobniej będzie wymagała regeneracji. Maglownice to słaby punkt Subaru. Co do regeneracji to 5 lat temu regenerowałem magiel w Seacie Toledo. Przez ten czas przejechałem około 230.000km, maglownica nie cieknie, nie ma luzów. Po poprawnej regeneracji maglownica jest jak nowa. Najlepiej popytaj mechaników, gdzie wysyłają maglownice do regeneracji. Ja niestety nie pamiętam gdzie wysyłałem swoją. Regenerowałem też magiel w Subaru. Mój magiel nie ciekł, ale miał luzy. Po regeneracji luzów brak, wycieków też nie ma, ale od regeneracji przejechałem dopiero około 1.000 km, więc nie mogę się wypowiedzieć na temat trwałości. Maglownicę od Subaru regenerowałem w Kraczkowej koło Rzeszowa. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
ipsx82 Posted September 1, 2020 Share Posted September 1, 2020 Ja swoją regenerowalem 3 lata temu w legacy II i niestety chyba będę zmuszony zakupić nową bo niestety powyzej 120 auto myszkuje i muszę cały czas kontrować na kierownicy. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ewemarkam Posted September 1, 2020 Share Posted September 1, 2020 Ja regenerowałem w zasadzie 2 lata temu (marzec 2018). Jest na razie wszystko ok. Był luz i wycieki. Regeneracja u mnie w mieście, gdy dzwoniłem do różnych firm, zawsze zwracali uwagę że sama listwa zębata jest prawie nie dostępna, jeśli się okaże zużyta. Link to comment Share on other sites More sharing options...
SubaruLPG Posted September 1, 2020 Share Posted September 1, 2020 jeśli samochód przy wyżej prędkości zaczyna myszkować to pierwsze co to sprawdzić stan tulei metalowogumowych nawet na wózkach... drążki i ich końcówki do sprawdzenia a na końcu maglownica. w VW kilka razy kasowałem luz na przekładni kierowniczej ale trzeba robić to z głową. Link to comment Share on other sites More sharing options...
MichaPL Posted September 2, 2020 Author Share Posted September 2, 2020 Panowie dziękuje za info. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Przemek Chudzik Posted September 2, 2020 Share Posted September 2, 2020 (edited) A ktoś robił regenerację magla w Outbacku 2012r? Prawie to samo co legac Edited September 2, 2020 by Przemek Chudzik Link to comment Share on other sites More sharing options...
ipsx82 Posted September 2, 2020 Share Posted September 2, 2020 22 godziny temu, SubaruLPG napisał: jeśli samochód przy wyżej prędkości zaczyna myszkować to pierwsze co to sprawdzić stan tulei metalowogumowych nawet na wózkach... drążki i ich końcówki do sprawdzenia a na końcu maglownica. w VW kilka razy kasowałem luz na przekładni kierowniczej ale trzeba robić to z głową. Cale przednie zawieszenie wymienialem na nowe z wahaczami całymi włącznie , nawet z półosiami. Pozostała tylko maglownica. Link to comment Share on other sites More sharing options...
MichaPL Posted September 3, 2020 Author Share Posted September 3, 2020 Koledzy potrzebuję numer maglownicy jaka była montowana w Legacy 2005 IV 2.0 138 KM. Wczoraj poleżałem pod autem i nie widziałem żadnej naklejki z numerem. Podejrzewam że "fachowcy" po ostatniej regeneracji pozbyli się tej naklejki. Link to comment Share on other sites More sharing options...
MichaPL Posted September 3, 2020 Author Share Posted September 3, 2020 Jeszcze jedno pytanie. Dużo rozbierania żeby samemu ten magiel wyjąć, ile czasu może zająć? Link to comment Share on other sites More sharing options...
ipsx82 Posted September 3, 2020 Share Posted September 3, 2020 Od godziny profi do pół dnia amator Link to comment Share on other sites More sharing options...
limesiak Posted September 3, 2020 Share Posted September 3, 2020 3 godziny temu, ipsx82 napisał: Od godziny profi do pół dnia amator Da się leżąc pod autem i je lekko podnosząc, czy konieczny jest podnośnik? Link to comment Share on other sites More sharing options...
ipsx82 Posted September 3, 2020 Share Posted September 3, 2020 Jak podniesiesz na kobyłkach to da radę. Link to comment Share on other sites More sharing options...
MichaPL Posted September 4, 2020 Author Share Posted September 4, 2020 Koledzy może ktoś ma gdzieś nr seryjny tych przekładni? Link to comment Share on other sites More sharing options...
ewemarkam Posted September 4, 2020 Share Posted September 4, 2020 Koledzy może ktoś ma gdzieś nr seryjny tych przekładni? http://opposedforces.com/parts/ tu znajdziesz. Link to comment Share on other sites More sharing options...
adamski Posted September 5, 2020 Share Posted September 5, 2020 (edited) A wie ktoś może, czy magiel z diesla pasuje do benzyny, z tego samego rocznika? Edited September 5, 2020 by adamski Link to comment Share on other sites More sharing options...
hugo Posted September 5, 2020 Share Posted September 5, 2020 W sbd jest chyba elektryczny. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Przemek Chudzik Posted September 5, 2020 Share Posted September 5, 2020 Outback br9 benzyna magiel elektryczny Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dj Brabus Posted September 5, 2020 Share Posted September 5, 2020 (edited) @MichaPL mam nadzieję, że nie masz nic przeciwko, że Ci się podepnę pod temat, ale też mam problem z przekładnią. Oddałem auto na regenerację przekładni (szanowany, podobno dobry mechanik w Krakowie...), auto stało 3,5 tygodnia, bo najpierw okazało się, że po regeneracji układ kierowniczy wpada w wibracje, przekładnia była wyciągana, żeby raz ją jeszcze sprawdzić i miało być dobrze. Do kompletu zregenerowałem wyjącą pompę. Auto odebrałem w zeszłym tygodniu i powiem szczerze nie jestem zadowolony. Układ kierowniczy jest bardzo sztywny, odczuwalnie siła wspomagania jest zdecydowanie mniejsza - to akurat nie przeszkadza mi to, nigdy nie miałem w żadnym aucie regenerowanej przekładni, więc nie wiem jakie są odczucia po regeneracji. Ale w położeniu neutralnym jest wyraźnie wyczuwalny luz - czyli kręci się kierownicą z oporem, a jak koła się wyprostują, to jest takie nagłe wpadnięcie w lekki luz. I to już jest wnerwiające. Pomijam fakt, że jak tłukła się na poprzecznych nierównościach przy skręcie, tak dalej stuka. Poradźcie - reklamować, czy ja coś zdziwiam i TTTM... Edited September 5, 2020 by Dj Brabus Link to comment Share on other sites More sharing options...
ewemarkam Posted September 5, 2020 Share Posted September 5, 2020 Musi być dobrze, a nie jest. Ja regenerowałem, co prawda tylko hydrauliczna naprawa była. Ale jak było dobrze tak dalej jest dobrze. Jeśli tobie stukała, przed regeneracją a teraz dalej stuka, to może listwa jest już wyrobiona. A ponoć do subaru są one ciężko dostępne. Zakładam że masz nowe końcówki drążków itd. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now