MichaPL Opublikowano 27 Sierpnia 2020 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2020 wkurrrrr mnie bierze robiłem maglownice dwa lata temu i znów cieknie jak świnia i wyje!!!!! Pytanie lepiej kupić używaną czy zna ktoś uczciwy zakład regeneracji na Mazowszu? Regeneracji poprawnej a nie umycie i wymiana kilku gumek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
limesiak Opublikowano 27 Sierpnia 2020 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2020 Wymianę kilku gumek, możesz zrobić sam (także planuję) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hugo Opublikowano 27 Sierpnia 2020 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2020 Wyje magiel czy pompa? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MichaPL Opublikowano 28 Sierpnia 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2020 Cieknie jak świnia, robili mi regeneracje 2 lata temu. W dupie z regeneracją Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MichaPL Opublikowano 28 Sierpnia 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2020 Wyje teraz pompa bo płynu brakuje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MichaPL Opublikowano 31 Sierpnia 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2020 cisza że aż w uszach brzęczy, czy ktoś coś kiedyś : https://www.autodoc.pl/general-ricambi/8254581 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemyslawn Opublikowano 1 Września 2020 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2020 Nie kupuj używanej bo najprawdopodobniej będzie wymagała regeneracji. Maglownice to słaby punkt Subaru. Co do regeneracji to 5 lat temu regenerowałem magiel w Seacie Toledo. Przez ten czas przejechałem około 230.000km, maglownica nie cieknie, nie ma luzów. Po poprawnej regeneracji maglownica jest jak nowa. Najlepiej popytaj mechaników, gdzie wysyłają maglownice do regeneracji. Ja niestety nie pamiętam gdzie wysyłałem swoją. Regenerowałem też magiel w Subaru. Mój magiel nie ciekł, ale miał luzy. Po regeneracji luzów brak, wycieków też nie ma, ale od regeneracji przejechałem dopiero około 1.000 km, więc nie mogę się wypowiedzieć na temat trwałości. Maglownicę od Subaru regenerowałem w Kraczkowej koło Rzeszowa. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Henryk82 Opublikowano 1 Września 2020 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2020 Ja swoją regenerowalem 3 lata temu w legacy II i niestety chyba będę zmuszony zakupić nową bo niestety powyzej 120 auto myszkuje i muszę cały czas kontrować na kierownicy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ewemarkam Opublikowano 1 Września 2020 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2020 Ja regenerowałem w zasadzie 2 lata temu (marzec 2018). Jest na razie wszystko ok. Był luz i wycieki. Regeneracja u mnie w mieście, gdy dzwoniłem do różnych firm, zawsze zwracali uwagę że sama listwa zębata jest prawie nie dostępna, jeśli się okaże zużyta. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SubaruLPG Opublikowano 1 Września 2020 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2020 jeśli samochód przy wyżej prędkości zaczyna myszkować to pierwsze co to sprawdzić stan tulei metalowogumowych nawet na wózkach... drążki i ich końcówki do sprawdzenia a na końcu maglownica. w VW kilka razy kasowałem luz na przekładni kierowniczej ale trzeba robić to z głową. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MichaPL Opublikowano 2 Września 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Września 2020 Panowie dziękuje za info. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemek Chudzik Opublikowano 2 Września 2020 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2020 (edytowane) A ktoś robił regenerację magla w Outbacku 2012r? Prawie to samo co legac Edytowane 2 Września 2020 przez Przemek Chudzik Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Henryk82 Opublikowano 2 Września 2020 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2020 22 godziny temu, SubaruLPG napisał: jeśli samochód przy wyżej prędkości zaczyna myszkować to pierwsze co to sprawdzić stan tulei metalowogumowych nawet na wózkach... drążki i ich końcówki do sprawdzenia a na końcu maglownica. w VW kilka razy kasowałem luz na przekładni kierowniczej ale trzeba robić to z głową. Cale przednie zawieszenie wymienialem na nowe z wahaczami całymi włącznie , nawet z półosiami. Pozostała tylko maglownica. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MichaPL Opublikowano 3 Września 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Września 2020 Koledzy potrzebuję numer maglownicy jaka była montowana w Legacy 2005 IV 2.0 138 KM. Wczoraj poleżałem pod autem i nie widziałem żadnej naklejki z numerem. Podejrzewam że "fachowcy" po ostatniej regeneracji pozbyli się tej naklejki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MichaPL Opublikowano 3 Września 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Września 2020 Jeszcze jedno pytanie. Dużo rozbierania żeby samemu ten magiel wyjąć, ile czasu może zająć? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Henryk82 Opublikowano 3 Września 2020 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2020 Od godziny profi do pół dnia amator Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
limesiak Opublikowano 3 Września 2020 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2020 3 godziny temu, ipsx82 napisał: Od godziny profi do pół dnia amator Da się leżąc pod autem i je lekko podnosząc, czy konieczny jest podnośnik? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Henryk82 Opublikowano 3 Września 2020 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2020 Jak podniesiesz na kobyłkach to da radę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MichaPL Opublikowano 4 Września 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Września 2020 Koledzy może ktoś ma gdzieś nr seryjny tych przekładni? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ewemarkam Opublikowano 4 Września 2020 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2020 Koledzy może ktoś ma gdzieś nr seryjny tych przekładni? http://opposedforces.com/parts/ tu znajdziesz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adamski Opublikowano 5 Września 2020 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2020 (edytowane) A wie ktoś może, czy magiel z diesla pasuje do benzyny, z tego samego rocznika? Edytowane 5 Września 2020 przez adamski Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hugo Opublikowano 5 Września 2020 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2020 W sbd jest chyba elektryczny. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemek Chudzik Opublikowano 5 Września 2020 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2020 Outback br9 benzyna magiel elektryczny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dj Brabus Opublikowano 5 Września 2020 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2020 (edytowane) @MichaPL mam nadzieję, że nie masz nic przeciwko, że Ci się podepnę pod temat, ale też mam problem z przekładnią. Oddałem auto na regenerację przekładni (szanowany, podobno dobry mechanik w Krakowie...), auto stało 3,5 tygodnia, bo najpierw okazało się, że po regeneracji układ kierowniczy wpada w wibracje, przekładnia była wyciągana, żeby raz ją jeszcze sprawdzić i miało być dobrze. Do kompletu zregenerowałem wyjącą pompę. Auto odebrałem w zeszłym tygodniu i powiem szczerze nie jestem zadowolony. Układ kierowniczy jest bardzo sztywny, odczuwalnie siła wspomagania jest zdecydowanie mniejsza - to akurat nie przeszkadza mi to, nigdy nie miałem w żadnym aucie regenerowanej przekładni, więc nie wiem jakie są odczucia po regeneracji. Ale w położeniu neutralnym jest wyraźnie wyczuwalny luz - czyli kręci się kierownicą z oporem, a jak koła się wyprostują, to jest takie nagłe wpadnięcie w lekki luz. I to już jest wnerwiające. Pomijam fakt, że jak tłukła się na poprzecznych nierównościach przy skręcie, tak dalej stuka. Poradźcie - reklamować, czy ja coś zdziwiam i TTTM... Edytowane 5 Września 2020 przez Dj Brabus Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ewemarkam Opublikowano 5 Września 2020 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2020 Musi być dobrze, a nie jest. Ja regenerowałem, co prawda tylko hydrauliczna naprawa była. Ale jak było dobrze tak dalej jest dobrze. Jeśli tobie stukała, przed regeneracją a teraz dalej stuka, to może listwa jest już wyrobiona. A ponoć do subaru są one ciężko dostępne. Zakładam że masz nowe końcówki drążków itd. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się