Jump to content

Recommended Posts

  • Replies 81
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Panowie średnio przyjmuje 4 subaru dziennie do serwisu, czyli miesiecznie ok 80, rocznie ok 960 ,  przez 15 lat ok. 14 tys. , nie ma miesiąca aby ktoś nie przyjechał z awarią że właśnie kupił auto, po

Podsumujmy: - kupiłeś Imprezę STi GF8 za 35 000 PLN (~8200€) podczas gdy na mobile.de są aktualnie dwie sztuki wyglądające na zadbane, jedna za 16k €, druga za 20k €? - "salon" Subaru sprzedał

Chyba panewka. Jakie opcje?   a) lawetka, oddaję samochód na diagnozę z nadzieją, że odpowiednio wcześnie zdiagnozowana "panewka" nie narobiła więcej szkód, remont wyjdzie kosztowo znośnie

Posted Images

Raczej ciężko po tym filmiku ocenić, choć coś tam słychać. 

Edited by mly96
Link to post
Share on other sites
4 minuty temu, damiano16 napisał:

500km zrobione po zakupie. Nie wiem jak to nazwać 

nazwać to można po prostu: Subaru :biglol: mi po 3k padl motor

  • Upvote 1
Link to post
Share on other sites

U maptec 30k remont. Za auto dałem 35k. Chyba go spale. Nic innego nie przychodzi mi na myśl jak polać tanią eko benzyna i niech się pali

  • Upvote 1
Link to post
Share on other sites
4 minuty temu, damiano16 napisał:

U maptec 30k remont. Za auto dałem 35k. Chyba go spale. Nic innego nie przychodzi mi na myśl jak polać tanią eko benzyna i niech się pali

30k ? Co oni złote części dają ? Ja za panewki dałem 6k - w sumie 5 lat temu, ale bez przesady. Do tego normalnie dojdzie być może szlif wału. Ja nie robiłem bo wymiana była profilaktyczna. Tak czy siak w 10k się zmieścisz.

Link to post
Share on other sites
10 minut temu, damiano16 napisał:

U maptec 30k remont. Za auto dałem 35k. Chyba go spale. Nic innego nie przychodzi mi na myśl jak polać tanią eko benzyna i niech się pali

w mapteku remont ile km temu byl zrobiony? az sie to niemozliwe wydaje bo to znana i porzadna firma z tego co sie czyta

Edited by FilipeK
Link to post
Share on other sites

Nieee. Nie było remontu u maptec :) zanim kupiłem auto dzwoniłem pytać jakie koszta remontu w razie czego dla swojej wiadomości. Uslyszalem 25-35tys zl. Trochę się przerazilem ale mówię może pojezdze z rok. No to pojedzilem. 2tyg. I to może nie całe. Podobno samych panewek nie da się wymienić i to się nie kalkuluje bo wal jest w "centrum" a nie jak w r4 że tylko misa oleju w dół i wszystko na wierzchu.

Link to post
Share on other sites

Przesada. Ja za części w sumie z najwyższej półki WSZYSTKIE łącznie z robocizną dałem 25 000 zł. Wg mnie cena grubo przesadzona jak za panewkową robotę połączoną z wałem.

Link to post
Share on other sites

Wal po panewce już śmietnik, nowy 2.5k, panewki nowe tłoki pierścienie, obróbka głowic, uszczelniacze zaworów, komplet uszczelek, rozrząd, robota. Ja też nie wiem jak za to może wyjść 35kola w maxie.

Link to post
Share on other sites

nagraj filmik spod maski, a nie z wnetrza bo wydaje mi sie ze u. mnie panewka inaczej pukała

Link to post
Share on other sites

Raczej panewka, po jakimś czasie będzie się objawiało pukaniem na spadaniu z obrotów, a na wolnych będzie cicho (ja tak przejechałem jeszcze 4000 km). Co do remontu, to wszystkie graty trzeba pomierzyć i dopiero zacząć myśleć... może wystarczy dać wał w nominale lub nowy, panewki i uszczelki. Może nie trzeba ruszać tloków, pierścieni i głowic bo albo trzymają normy, albo już kiedyś byly robione. A to 1/3 waszych wycen. 

Link to post
Share on other sites
7 godzin temu, st981777 napisał:

Na dobrych gratach remont można w 15k zamknąć.

 

Dokładnie - u mnie wyszło 16k, kute tłoki, korby od 2,5, wał ze spec C itd. ;) 

Link to post
Share on other sites

Filmik nagram po pracy. Nie jest też to dobre że zbyt mało kilometrów zrobiłem żeby cokolwiek o nim wiedzieć. Na wolnych obrotach od początku wypadają zapłony lub zawory źle wyegulowane. W drugim samochodzie tak mam że jak nie wyreguluje to autem trzęsie jak sieczkarnia bo robią się za ciasne. Tu bardzo podobnie szatkuje . Przez 2tyg jazdy poziom oleju spadł z max do połowy. Czyli apetyt ma b duży. Pierścieni pewnie juz brak. Kupić silnik uzywke to loteria. Nie wiadomo co w środku. Zrobić remont to spore koszta a ja dopiero co kupiłem auto xd już po kilku dniach plac 15k na remont :x

Link to post
Share on other sites

Ma najechane 215tys i do tej pory zalany był 5w30. Dramat. Wolałem to wylać i zalalem tydzień temu 5w50 motula z racji tego że jeżdżę nim tylko przyjdą pracy 10km i po mieście a nie w rajdach.

Link to post
Share on other sites

Dopiero co kupiłem. Ledwo przerejestrowac zdążyłem. I tak do dziś problem z ubezp w de bo ciągle coś źle wpisuja. Teraz mi wpisała 280kw moc haha. Chyba tylko po to żebym więcej płacił. Najlepsze jest to że auto nie widnieje u nich w systemie i płace jako pojazd "nieznany" aczkolwiek subaru wpisali. Ale tego modelu nie znają. Gf8. Jutro jadę do pl na tydz i po przyjeździe ściągnę może jak się da osłonę od rozrządu i zobaczę co się tam dzieje. Pierwszy raz mam styczność z subaru także badam narazie sprawę. Da się w ej207 gf8 zobaczyć tam bez wyciągania silnika? I czy da się świece wymienić i zawory wyegulować  jak jest silnik w budzie? Przy głowicy miejsca zero jak patrzyłem..

Link to post
Share on other sites

Myślałem że może rozrząd przeskoczył ale w sumie moc jaka była taka jest. Stało się tak jak rozpedzilem auto do 170 i nagle totalny brak mocy jak by paliwo odcielo. Zwolnilem i zaczął stukac ale jeździ i moc podobna..

Link to post
Share on other sites

Bez wyciągnięcia i otworzenia silnika to tylko wróżenie z fusów. Równie dobrze może to być pęknięty tłok. Co jak co nie warto tym jeździć, może padło w nim mniej jak się wydaje to i remont tańszy. Ziomy tu piszą o kutych tłokach, wałach speca, panewach z kosmosu, remonty za 2dychy itd. A złożenie po prostu zdrowej serii nie kosztuje tyle, bez przesady. 
Jak będziesz szukać sprawnego bloku / głowic odzywaj się, może coś się znajdzie. 

Link to post
Share on other sites

Oczywix. Byłem u mechanika który robi tylko subaru. Mówi że 99% panewka. Zaczyna stukac coraz bardziej. Już nim nie jeżdżę. Byłem u prawnika co z tym zrobić bo auto świeżo kupione. Popatrzył na papiery a tam podpisałem coś w stylu widzę co biorę i stan pojazdu im nie znany, nie przyjmują zwrotów. Jak jest normalna niemiecka umowa to można do pół roku zwrócić a oni się wycwanili. Przez 2tyg się najezdzilem że aż mi dupa wyszło.. 

Link to post
Share on other sites

A tak wogole jak z dostępnością części do ej207 99r? Z tego co się dowiedziałem do gt kupi normalnie co trzeba. Sti już bardzo ciężko.

Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...