damiano16 Posted August 26, 2020 Share Posted August 26, 2020 Słychać dosłownie terkotanie, od 4tys wzwyz się nasila. Panewka? 20200826_210902.mp4 Link to comment Share on other sites More sharing options...
mly96 Posted August 26, 2020 Share Posted August 26, 2020 (edited) Raczej ciężko po tym filmiku ocenić, choć coś tam słychać. Edited August 26, 2020 by mly96 Link to comment Share on other sites More sharing options...
damiano16 Posted August 26, 2020 Author Share Posted August 26, 2020 500km zrobione po zakupie. Nie wiem jak to nazwać Link to comment Share on other sites More sharing options...
FilipeK Posted August 26, 2020 Share Posted August 26, 2020 4 minuty temu, damiano16 napisał: 500km zrobione po zakupie. Nie wiem jak to nazwać nazwać to można po prostu: Subaru mi po 3k padl motor 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
damiano16 Posted August 26, 2020 Author Share Posted August 26, 2020 U maptec 30k remont. Za auto dałem 35k. Chyba go spale. Nic innego nie przychodzi mi na myśl jak polać tanią eko benzyna i niech się pali 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
RoadRunner Posted August 26, 2020 Share Posted August 26, 2020 4 minuty temu, damiano16 napisał: U maptec 30k remont. Za auto dałem 35k. Chyba go spale. Nic innego nie przychodzi mi na myśl jak polać tanią eko benzyna i niech się pali 30k ? Co oni złote części dają ? Ja za panewki dałem 6k - w sumie 5 lat temu, ale bez przesady. Do tego normalnie dojdzie być może szlif wału. Ja nie robiłem bo wymiana była profilaktyczna. Tak czy siak w 10k się zmieścisz. Link to comment Share on other sites More sharing options...
FilipeK Posted August 26, 2020 Share Posted August 26, 2020 (edited) 10 minut temu, damiano16 napisał: U maptec 30k remont. Za auto dałem 35k. Chyba go spale. Nic innego nie przychodzi mi na myśl jak polać tanią eko benzyna i niech się pali w mapteku remont ile km temu byl zrobiony? az sie to niemozliwe wydaje bo to znana i porzadna firma z tego co sie czyta Edited August 26, 2020 by FilipeK Link to comment Share on other sites More sharing options...
damiano16 Posted August 26, 2020 Author Share Posted August 26, 2020 Nieee. Nie było remontu u maptec zanim kupiłem auto dzwoniłem pytać jakie koszta remontu w razie czego dla swojej wiadomości. Uslyszalem 25-35tys zl. Trochę się przerazilem ale mówię może pojezdze z rok. No to pojedzilem. 2tyg. I to może nie całe. Podobno samych panewek nie da się wymienić i to się nie kalkuluje bo wal jest w "centrum" a nie jak w r4 że tylko misa oleju w dół i wszystko na wierzchu. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Panbenonium Posted August 26, 2020 Share Posted August 26, 2020 Przesada. Ja za części w sumie z najwyższej półki WSZYSTKIE łącznie z robocizną dałem 25 000 zł. Wg mnie cena grubo przesadzona jak za panewkową robotę połączoną z wałem. Link to comment Share on other sites More sharing options...
damiano16 Posted August 26, 2020 Author Share Posted August 26, 2020 Wal po panewce już śmietnik, nowy 2.5k, panewki nowe tłoki pierścienie, obróbka głowic, uszczelniacze zaworów, komplet uszczelek, rozrząd, robota. Ja też nie wiem jak za to może wyjść 35kola w maxie. Link to comment Share on other sites More sharing options...
st981777 Posted August 26, 2020 Share Posted August 26, 2020 Ja tu panewki nie słyszę... Na dobrych gratach remont można w 15k zamknąć. Link to comment Share on other sites More sharing options...
damiano16 Posted August 27, 2020 Author Share Posted August 27, 2020 Na wideo tego nie słychać ale terkocze mocno od 4tys w górę. Link to comment Share on other sites More sharing options...
damiano16 Posted August 27, 2020 Author Share Posted August 27, 2020 Dziś pojechałem jeszcze nim do pracy. Dodam że stukania nie słychać na zimnym. Na ciepłym minimalnie słychać. Link to comment Share on other sites More sharing options...
FilipeK Posted August 27, 2020 Share Posted August 27, 2020 nagraj filmik spod maski, a nie z wnetrza bo wydaje mi sie ze u. mnie panewka inaczej pukała Link to comment Share on other sites More sharing options...
niebieski708 Posted August 27, 2020 Share Posted August 27, 2020 Raczej panewka, po jakimś czasie będzie się objawiało pukaniem na spadaniu z obrotów, a na wolnych będzie cicho (ja tak przejechałem jeszcze 4000 km). Co do remontu, to wszystkie graty trzeba pomierzyć i dopiero zacząć myśleć... może wystarczy dać wał w nominale lub nowy, panewki i uszczelki. Może nie trzeba ruszać tloków, pierścieni i głowic bo albo trzymają normy, albo już kiedyś byly robione. A to 1/3 waszych wycen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
GRB Posted August 27, 2020 Share Posted August 27, 2020 7 godzin temu, st981777 napisał: Na dobrych gratach remont można w 15k zamknąć. Dokładnie - u mnie wyszło 16k, kute tłoki, korby od 2,5, wał ze spec C itd. Link to comment Share on other sites More sharing options...
damiano16 Posted August 27, 2020 Author Share Posted August 27, 2020 Filmik nagram po pracy. Nie jest też to dobre że zbyt mało kilometrów zrobiłem żeby cokolwiek o nim wiedzieć. Na wolnych obrotach od początku wypadają zapłony lub zawory źle wyegulowane. W drugim samochodzie tak mam że jak nie wyreguluje to autem trzęsie jak sieczkarnia bo robią się za ciasne. Tu bardzo podobnie szatkuje . Przez 2tyg jazdy poziom oleju spadł z max do połowy. Czyli apetyt ma b duży. Pierścieni pewnie juz brak. Kupić silnik uzywke to loteria. Nie wiadomo co w środku. Zrobić remont to spore koszta a ja dopiero co kupiłem auto xd już po kilku dniach plac 15k na remont :x Link to comment Share on other sites More sharing options...
damiano16 Posted August 27, 2020 Author Share Posted August 27, 2020 Ma najechane 215tys i do tej pory zalany był 5w30. Dramat. Wolałem to wylać i zalalem tydzień temu 5w50 motula z racji tego że jeżdżę nim tylko przyjdą pracy 10km i po mieście a nie w rajdach. Link to comment Share on other sites More sharing options...
thomson0073 Posted August 27, 2020 Share Posted August 27, 2020 A rozrząd kiedy robiony? Też czasami się lubi tłuc. Link to comment Share on other sites More sharing options...
damiano16 Posted August 27, 2020 Author Share Posted August 27, 2020 Dopiero co kupiłem. Ledwo przerejestrowac zdążyłem. I tak do dziś problem z ubezp w de bo ciągle coś źle wpisuja. Teraz mi wpisała 280kw moc haha. Chyba tylko po to żebym więcej płacił. Najlepsze jest to że auto nie widnieje u nich w systemie i płace jako pojazd "nieznany" aczkolwiek subaru wpisali. Ale tego modelu nie znają. Gf8. Jutro jadę do pl na tydz i po przyjeździe ściągnę może jak się da osłonę od rozrządu i zobaczę co się tam dzieje. Pierwszy raz mam styczność z subaru także badam narazie sprawę. Da się w ej207 gf8 zobaczyć tam bez wyciągania silnika? I czy da się świece wymienić i zawory wyegulować jak jest silnik w budzie? Przy głowicy miejsca zero jak patrzyłem.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
damiano16 Posted August 27, 2020 Author Share Posted August 27, 2020 Myślałem że może rozrząd przeskoczył ale w sumie moc jaka była taka jest. Stało się tak jak rozpedzilem auto do 170 i nagle totalny brak mocy jak by paliwo odcielo. Zwolnilem i zaczął stukac ale jeździ i moc podobna.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
damiano16 Posted August 27, 2020 Author Share Posted August 27, 2020 Jadę zaraz do pobliskiego warsztatu subaru może oni popatrzą chodź bardzo wątpię że z miejsca coś pomogą. Link to comment Share on other sites More sharing options...
mits Posted August 27, 2020 Share Posted August 27, 2020 Bez wyciągnięcia i otworzenia silnika to tylko wróżenie z fusów. Równie dobrze może to być pęknięty tłok. Co jak co nie warto tym jeździć, może padło w nim mniej jak się wydaje to i remont tańszy. Ziomy tu piszą o kutych tłokach, wałach speca, panewach z kosmosu, remonty za 2dychy itd. A złożenie po prostu zdrowej serii nie kosztuje tyle, bez przesady. Jak będziesz szukać sprawnego bloku / głowic odzywaj się, może coś się znajdzie. Link to comment Share on other sites More sharing options...
damiano16 Posted August 27, 2020 Author Share Posted August 27, 2020 Oczywix. Byłem u mechanika który robi tylko subaru. Mówi że 99% panewka. Zaczyna stukac coraz bardziej. Już nim nie jeżdżę. Byłem u prawnika co z tym zrobić bo auto świeżo kupione. Popatrzył na papiery a tam podpisałem coś w stylu widzę co biorę i stan pojazdu im nie znany, nie przyjmują zwrotów. Jak jest normalna niemiecka umowa to można do pół roku zwrócić a oni się wycwanili. Przez 2tyg się najezdzilem że aż mi dupa wyszło.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
damiano16 Posted August 27, 2020 Author Share Posted August 27, 2020 A tak wogole jak z dostępnością części do ej207 99r? Z tego co się dowiedziałem do gt kupi normalnie co trzeba. Sti już bardzo ciężko. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now