Jump to content

ZAPROSZENIE NA RAJD: Zamość - Józefów - Gorajec (24 października)


Recommended Posts

  • Replies 596
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Podziękowania dla @niezrównowaŻona i @Panzerpferd za poprowadzenie kolejnego Świniopasania. Było zacnie Tak trzymać! Podziękowania również dla współtowarzyszek i współtowarzyszy tej jak

Się działło 

Kilka zdjęć od Smoczycy

Posted Images

33 minuty temu, KPR napisał:

chrzest bojowy :)

Będzie srogi:biglol:

  • Like 1
  • Upvote 1
Link to post
Share on other sites
1 godzinę temu, Grzegorz1977 napisał:

Bardzo się cieszę że mogę wziąć udział w rajdzie.

Nie zdjemuj dokładek będziesz równał drogę załodze  ;)

  • Haha 1
Link to post
Share on other sites
14 godzin temu, Bartt Niewiadomski napisał:

Subaru Rules 

hell yea!

  • Like 1
Link to post
Share on other sites
W dniu 15.10.2020 o 19:34, Blondka napisał:

Ha! Powiem więcej. Pobrali całość rezerwacji a kosztów związanych z moim pobytem mieć nie będą bo zwyczajnie mnie tam nie bedzie wiec odpada im koszt prania pościeli, reczników sprzątania, śniadania bo mnie nie bedzie. Mało tego założe się że ten pokój jak sie nadaży okazja sprzedadza po raz drugi... dla mnie to nie chęć przetrwania a złodziejstwo!

To tak jakbym ja za odwołaną przez pacjenta pierwszą konsultacje pobierała opłate jak za odbytą! I zapisała na to miejsce kolejnego pacjenta! Przecież to nieetyczne! Tylko o mnie by powiedziano że pazerna na kase i nadużywająca a o nich że chcą przeżyć!

No nie kupuje tego... sorry

 

 

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Bardzo często jeżdżę po Polsce czy to z ekipą, czy to z rodzinką i muszę niestety przyznać że sytuacja jaka spotkała @Blondkai @_akir_ nie jest rzadkością. Jestem bardzo pozytywnie nastawiony na wspieranie czyjegoś biznesu ale tak jak pisze @Rozrabiara my też możemy być w podobnej sytuacji.

Polecam korzystać z Booking.com, jest to opcja niewątpliwe niekorzystna dla prowadzących pensjonat, jednak Booking bardzo wspiera podróżujących. 

W sytuacji opisanej wcześniej znalazłem się w czasie pierwszego "lockdownu". Na czas majówki zarezerwowaliśmy domek. Ponieważ podróżowanie jak i przyjmowanie gości było wówczas zabronione poprosiliśmy o zwrot pieniędzy - ze względu na sytuację jak i odległość (900km) nie interesowała nas opcja zmiany terminu. Właściciel odmówił zwrotu pieniędzy, jednocześnie bardzo odradzając kontakt z Booking. Oczywiście po kontakcie telefonicznym z Booking pieniążki za tydzień były na naszym rachunku. Także polecam jednak korzystać z platform, oszczędzi nerwów. Może też zmieni stosunek gospodarzy do swoich gości. 

 

  • Like 4
  • Thanks 2
  • Upvote 1
Link to post
Share on other sites
51 minut temu, mechanik napisał:

Bardzo często jeżdżę po Polsce czy to z ekipą, czy to z rodzinką i muszę niestety przyznać że sytuacja jaka spotkała @Blondkai @_akir_ nie jest rzadkością. Jestem bardzo pozytywnie nastawiony na wspieranie czyjegoś biznesu ale tak jak pisze @Rozrabiara my też możemy być w podobnej sytuacji.

Polecam korzystać z Booking.com, jest to opcja niewątpliwe niekorzystna dla prowadzących pensjonat, jednak Booking bardzo wspiera podróżujących. 

W sytuacji opisanej wcześniej znalazłem się w czasie pierwszego "lockdownu". Na czas majówki zarezerwowaliśmy domek. Ponieważ podróżowanie jak i przyjmowanie gości było wówczas zabronione poprosiliśmy o zwrot pieniędzy - ze względu na sytuację jak i odległość (900km) nie interesowała nas opcja zmiany terminu. Właściciel odmówił zwrotu pieniędzy, jednocześnie bardzo odradzając kontakt z Booking. Oczywiście po kontakcie telefonicznym z Booking pieniążki za tydzień były na naszym rachunku. Także polecam jednak korzystać z platform, oszczędzi nerwów. Może też zmieni stosunek gospodarzy do swoich gości. 

 

tak tez robimy ale tutaj ewidentnie pani managerka chciała być cwana i w momencie kiedy Panzer z nia rozmawial zdjeła hotel z bookingu (wiemy już czemu) wiec Janusz sp. z o.o. pełna gębą 

  • Sad 2
Link to post
Share on other sites
14 minut temu, Panzerpferd napisał:

Na przyszłość po prostu będę starał się rezerwować przez booking

To nie do końca tak, dzwonisz bezpośrednio bo załatwiasz dla większej grupy i chcesz żeby każdy coś z tego miał. Indywidualnie booking jak najbardziej, ale grupowo wiadomo że złapie się za telefon, a nie kliknie w ciemno pięciu pokoi.

Ile tych noclegów tam u niej wisi? 3 pokoje? Akiry, KPR i czwórka Dziedzice i Koziołki?

Jak kobieta umie liczyć to powinna dojść do wniosku, że oddanie kilku stówek to lepszy układ niż zła opinia na różnych portalach... 

Może jeszcze raz grzecznie wytłumaczyć jej sytuację i niech odda po 50%? Każdy coś straci, ale uda się ten spór zamknąć. Może Panzer na miejscu użyje uroku osobistego i coś się uda? :D

Edited by keyman
  • Like 2
Link to post
Share on other sites
4 minuty temu, keyman napisał:

Jak kobieta umie liczyć to powinna dojść do wniosku, że oddanie kilku stówek to lepszy układ niż zła opinia na różnych portalach... 

Dzwoniłem do nich wczoraj i mówiłem, by nie zachowywali się jak to, co pod koniem wisi i postarali się wyjść ze sprawy z twarzą, bo zamoyskie rajdy są naszą doroczną tradycją - a głupio sobie przesrywać u całej grupy ludzi

  • Like 4
  • Upvote 2
Link to post
Share on other sites

Prawilnie prawicie, tym bardziej że Pani miała informację o rezygnacji tydzień przed terminem.

Nie jestem jakimś tam upierdliwcem, ale w tym przypadku pozwolę sobie być uparty jak kozioł :evil2:

O ile Pani nie spuści z tonu, poświęcę chwilę swojego czasu na napisanie  kilku komentarzy w necie, i kilka listów poleconych.

  • Like 5
  • Upvote 1
Link to post
Share on other sites
3 godziny temu, mechanik napisał:

Polecam korzystać z Booking.com

Jeździmy od kilku lat po całej Europie, mamy jakiś tam stopień, co wiąże się ze zniżkami, jak i dostępem do ofert które są nie widoczne innym.

  • Like 2
Link to post
Share on other sites
2 minuty temu, mattipk napisał:

Listy polecone? Do płokułatuły chcesz pisać? :biglol:

Najlepsze w tym jest to, że nigdy nie byliśmy w tej Morandówce i już chyba nie będziemy.:yahoo:

  • Haha 2
Link to post
Share on other sites
44 minuty temu, mattipk napisał:

Listy polecone? Do płokułatuły chcesz pisać? :biglol:

A może do Piłata z Kałaibów :biglol:

  • Like 1
  • Haha 3
Link to post
Share on other sites
3 godziny temu, Panzerpferd napisał:

Dzwoniłem do nich wczoraj i mówiłem, by nie zachowywali się jak to, co pod koniem wisi i postarali się wyjść ze sprawy z twarzą, bo zamoyskie rajdy są naszą doroczną tradycją - a głupio sobie przesrywać u całej grupy ludzi

 

Link to post
Share on other sites

o kurna .zagapiłem się i poszły 3 puste okna na forum....

ale do rzeczy nt. murandówka story

 

1)w wakacje tuz po ogłoszeniu programu zlotu zarezerwowałem tam pokój 2 osobowy

2) otrzymałem potwierdzenie emailem z żądaniem zapłaty w ciągu 3 dni 100% zadatku bezzwrotnego , koszty pokoju okazały się znacznie wyższe niż ten sam wynajęty rok temu , zakaz dla psiaka również ,,,

3) na pytanie telefoniczne, dlaczego taka cena i bezzwrotna rezerwacja olśniono mnie, że inni chętni czekają i taki mamy klimat:-)

4) nie wpłaciłem rezerwacji w ramach protestu takiej obsługi uznając, że rezerwacja rozwiązuje się automatycznie

5) ku memu zdziwieniu 3 tygodnie temu dzwoni do mnie Pani z Myrandowki informując, że moja rezerwacja nadal czeka na mnie........na pytanie jak to się stało...odpowiedz: są wolne miejsce!!!

JAKI WNIOSEK -KAZDY ZNA ODPOWIEDZ

  • Haha 1
Link to post
Share on other sites

Poczytałam trochę w necie i Pani powinna oddać nam pieniądze lub zaproponować inny termin.

Zaproponowała, a że nam to nie odpowiada... cóż, wygrywa silniejszy.

Słabe to, ale wszyscy wiemy w jakim kraju żyjemy.

 

C’ est la vie. :unsure:


 
  • Sad 1
Link to post
Share on other sites

Rasowy Januszex sp. z o.o. Ja myślę, że to świadome zagranie - klientów będą mieli, tak czy owak. Lokalizację mają dobrą. A że w stosunku do kilku klientów postąpili nie fair - dla wielu czytających opinie nie będzie to miało większego znaczenia, niestety.

  • Upvote 2
Link to post
Share on other sites

Uszu kłaść po sobie też nie można - choćby dla zasady i satysfakcji trzeba napisać co na sercu leży.

Ja dzisiaj odwołałem swoją rezerwację (zapomniałem wcześniej!), pani bez większego żalu i że zrozumieniem podeszła do tematu.

Następnym razem trzeba chyba będzie się zdać na booking, kosztem łatwej integracji - mniej stresu będzie.

Link to post
Share on other sites
Godzinę temu, Panzerpferd napisał:

Chciałbym powitać jeszcze jedną załogę na rajdzie: @Maja Płoskoń z pilotem :thumbup:

Witamy serdecznie panią Maję i pilota w Pato i do zobaczenia już niedługo :-)

  • Like 2
Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.


×
×
  • Create New...