Skocz do zawartości

ZAPROSZENIE NA RAJD: Zamość - Józefów - Gorajec (24 października)


Panzerpferd

Rekomendowane odpowiedzi

33 minuty temu, KPR napisał:

chrzest bojowy :)

Będzie srogi:biglol:

  • Super! 1
  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, Grzegorz1977 napisał:

Bardzo się cieszę że mogę wziąć udział w rajdzie.

Nie zdjemuj dokładek będziesz równał drogę załodze  ;)

  • Haha 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 15.10.2020 o 19:34, Blondka napisał:

Ha! Powiem więcej. Pobrali całość rezerwacji a kosztów związanych z moim pobytem mieć nie będą bo zwyczajnie mnie tam nie bedzie wiec odpada im koszt prania pościeli, reczników sprzątania, śniadania bo mnie nie bedzie. Mało tego założe się że ten pokój jak sie nadaży okazja sprzedadza po raz drugi... dla mnie to nie chęć przetrwania a złodziejstwo!

To tak jakbym ja za odwołaną przez pacjenta pierwszą konsultacje pobierała opłate jak za odbytą! I zapisała na to miejsce kolejnego pacjenta! Przecież to nieetyczne! Tylko o mnie by powiedziano że pazerna na kase i nadużywająca a o nich że chcą przeżyć!

No nie kupuje tego... sorry

 

 

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Bardzo często jeżdżę po Polsce czy to z ekipą, czy to z rodzinką i muszę niestety przyznać że sytuacja jaka spotkała @Blondkai @_akir_ nie jest rzadkością. Jestem bardzo pozytywnie nastawiony na wspieranie czyjegoś biznesu ale tak jak pisze @Rozrabiara my też możemy być w podobnej sytuacji.

Polecam korzystać z Booking.com, jest to opcja niewątpliwe niekorzystna dla prowadzących pensjonat, jednak Booking bardzo wspiera podróżujących. 

W sytuacji opisanej wcześniej znalazłem się w czasie pierwszego "lockdownu". Na czas majówki zarezerwowaliśmy domek. Ponieważ podróżowanie jak i przyjmowanie gości było wówczas zabronione poprosiliśmy o zwrot pieniędzy - ze względu na sytuację jak i odległość (900km) nie interesowała nas opcja zmiany terminu. Właściciel odmówił zwrotu pieniędzy, jednocześnie bardzo odradzając kontakt z Booking. Oczywiście po kontakcie telefonicznym z Booking pieniążki za tydzień były na naszym rachunku. Także polecam jednak korzystać z platform, oszczędzi nerwów. Może też zmieni stosunek gospodarzy do swoich gości. 

 

  • Super! 4
  • Dzięki! 2
  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

51 minut temu, mechanik napisał:

Bardzo często jeżdżę po Polsce czy to z ekipą, czy to z rodzinką i muszę niestety przyznać że sytuacja jaka spotkała @Blondkai @_akir_ nie jest rzadkością. Jestem bardzo pozytywnie nastawiony na wspieranie czyjegoś biznesu ale tak jak pisze @Rozrabiara my też możemy być w podobnej sytuacji.

Polecam korzystać z Booking.com, jest to opcja niewątpliwe niekorzystna dla prowadzących pensjonat, jednak Booking bardzo wspiera podróżujących. 

W sytuacji opisanej wcześniej znalazłem się w czasie pierwszego "lockdownu". Na czas majówki zarezerwowaliśmy domek. Ponieważ podróżowanie jak i przyjmowanie gości było wówczas zabronione poprosiliśmy o zwrot pieniędzy - ze względu na sytuację jak i odległość (900km) nie interesowała nas opcja zmiany terminu. Właściciel odmówił zwrotu pieniędzy, jednocześnie bardzo odradzając kontakt z Booking. Oczywiście po kontakcie telefonicznym z Booking pieniążki za tydzień były na naszym rachunku. Także polecam jednak korzystać z platform, oszczędzi nerwów. Może też zmieni stosunek gospodarzy do swoich gości. 

 

tak tez robimy ale tutaj ewidentnie pani managerka chciała być cwana i w momencie kiedy Panzer z nia rozmawial zdjeła hotel z bookingu (wiemy już czemu) wiec Janusz sp. z o.o. pełna gębą 

  • Smutny 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

14 minut temu, Panzerpferd napisał:

Na przyszłość po prostu będę starał się rezerwować przez booking

To nie do końca tak, dzwonisz bezpośrednio bo załatwiasz dla większej grupy i chcesz żeby każdy coś z tego miał. Indywidualnie booking jak najbardziej, ale grupowo wiadomo że złapie się za telefon, a nie kliknie w ciemno pięciu pokoi.

Ile tych noclegów tam u niej wisi? 3 pokoje? Akiry, KPR i czwórka Dziedzice i Koziołki?

Jak kobieta umie liczyć to powinna dojść do wniosku, że oddanie kilku stówek to lepszy układ niż zła opinia na różnych portalach... 

Może jeszcze raz grzecznie wytłumaczyć jej sytuację i niech odda po 50%? Każdy coś straci, ale uda się ten spór zamknąć. Może Panzer na miejscu użyje uroku osobistego i coś się uda? :D

Edytowane przez keyman
  • Super! 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 minuty temu, keyman napisał:

Jak kobieta umie liczyć to powinna dojść do wniosku, że oddanie kilku stówek to lepszy układ niż zła opinia na różnych portalach... 

Dzwoniłem do nich wczoraj i mówiłem, by nie zachowywali się jak to, co pod koniem wisi i postarali się wyjść ze sprawy z twarzą, bo zamoyskie rajdy są naszą doroczną tradycją - a głupio sobie przesrywać u całej grupy ludzi

  • Super! 4
  • Lajk 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Prawilnie prawicie, tym bardziej że Pani miała informację o rezygnacji tydzień przed terminem.

Nie jestem jakimś tam upierdliwcem, ale w tym przypadku pozwolę sobie być uparty jak kozioł :evil2:

O ile Pani nie spuści z tonu, poświęcę chwilę swojego czasu na napisanie  kilku komentarzy w necie, i kilka listów poleconych.

  • Super! 5
  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, Panzerpferd napisał:

Dzwoniłem do nich wczoraj i mówiłem, by nie zachowywali się jak to, co pod koniem wisi i postarali się wyjść ze sprawy z twarzą, bo zamoyskie rajdy są naszą doroczną tradycją - a głupio sobie przesrywać u całej grupy ludzi

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

o kurna .zagapiłem się i poszły 3 puste okna na forum....

ale do rzeczy nt. murandówka story

 

1)w wakacje tuz po ogłoszeniu programu zlotu zarezerwowałem tam pokój 2 osobowy

2) otrzymałem potwierdzenie emailem z żądaniem zapłaty w ciągu 3 dni 100% zadatku bezzwrotnego , koszty pokoju okazały się znacznie wyższe niż ten sam wynajęty rok temu , zakaz dla psiaka również ,,,

3) na pytanie telefoniczne, dlaczego taka cena i bezzwrotna rezerwacja olśniono mnie, że inni chętni czekają i taki mamy klimat:-)

4) nie wpłaciłem rezerwacji w ramach protestu takiej obsługi uznając, że rezerwacja rozwiązuje się automatycznie

5) ku memu zdziwieniu 3 tygodnie temu dzwoni do mnie Pani z Myrandowki informując, że moja rezerwacja nadal czeka na mnie........na pytanie jak to się stało...odpowiedz: są wolne miejsce!!!

JAKI WNIOSEK -KAZDY ZNA ODPOWIEDZ

  • Haha 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rasowy Januszex sp. z o.o. Ja myślę, że to świadome zagranie - klientów będą mieli, tak czy owak. Lokalizację mają dobrą. A że w stosunku do kilku klientów postąpili nie fair - dla wielu czytających opinie nie będzie to miało większego znaczenia, niestety.

  • Lajk 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Uszu kłaść po sobie też nie można - choćby dla zasady i satysfakcji trzeba napisać co na sercu leży.

Ja dzisiaj odwołałem swoją rezerwację (zapomniałem wcześniej!), pani bez większego żalu i że zrozumieniem podeszła do tematu.

Następnym razem trzeba chyba będzie się zdać na booking, kosztem łatwej integracji - mniej stresu będzie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...