Skocz do zawartości

ZAPROSZENIE NA RAJD: Zamość - Józefów - Gorajec (24 października)


Panzerpferd

Rekomendowane odpowiedzi

Niestety co do ciszy i spokoju w górach to coraz trudniej je znaleźć. Byliśmy w weekend gdzie wszystkie prognozy mówiły, że będzie lać...i lało,  czasami w poziomie. Mimo to na szlaku pełno ludzi. Widoki może na 30-50 metrów. Totalny syf ale i tak warto było. Były góry, trochę „upalania” Smoczycy - na ATekach w strugach deszczu na górskich serpentynach (dość intensywne wrażenia), no i trochę elektroenergetyki :yahoo:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Takie pytanko z innej beczki, szykuję się do naszych wojaży i... czas najwyższy na właściwe obuwie...

 

Czym się różni opona ta:

https://allegro.pl/oferta/4x-opony-caloroczne-yokohama-225-65r17-102h-9709038792

od tej:

https://allegro.pl/oferta/4x-opony-geolandar-a-t-g015-225-65r17-102h-rpb-9629533485

???

 

 

Ponadto czy to są te same felgi:

https://www.sklepopon.com/felgi-aluminiowe/brock-rc-rc30-7x17-5x100-et48-22521

i

https://www.oponeo.pl/felga-aluminiowa/rc-design-rc-30-sg-7-00x17-5x100-00-et48-00#38714181

 

Warte rozważenia czy firma no name ?:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

G015 to bardzo fajna opona, mam je u siebie, a kupiłem ze względu na opinie kolegi co ciora na nich OBK II po całej Europie, oczywiście zbadałem też sobie rynek, mi zależało przy zakupie takiej opony do forka abym nie zmieniał na zimówki, i tak właśnie będzie bo ta jest całoroczna, gdzie np Toyo Open Country jest porównywalna ale już letnia( kwestia mieszanki gumy), chociaż Toyo mam chyba mocniejsza ściankę boczną, ale ja na tą nie narzekam. Na deszczu trzeba nieco uważać, ale w końcu to AT :D

Na czarnym jest cicha, nie słychać że jedziemy na ateku, opony z obu linków jak dla mnie to to samo. Co do felg nie lepiej pokusić się o jakiś oryginał? Np używane z Obk III gen? :)

Edytowane przez Oktan
  • Super! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@KPR na G015 jeździ na pewno @mattipk no i ja. Musisz mieć świadomość, że to chyba najbardziej szosowa opona z AT. U mnie jeździ od suwalskiego Świniopasa codziennie i daje radę. @koziolek chwali Toyo Opencountry.

A co do pytania - wg oznaczeń, to chyba rantem na felgę.

  • Dzięki! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@KPR na G015 jeździ na pewno @mattipk no i ja. Musisz mieć świadomość, że to chyba najbardziej szosowa opona z AT. U mnie jeździ od suwalskiego Świniopasa codziennie i daje radę. @koziolek chwali Toyo Opencountry.

A co do pytania - wg oznaczeń, to chyba rantem na felgę.

  • Super! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Są jeszcze Nokian Rotiiva ale ja i tak poszedłem w kierunku yoko.

Szosowa może i najbardziej ale moim zdaniem cena a kompromis do czego używamy aut jest wystarczająca na korzyść g015

  • Super! 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 minut temu, Oktan napisał:

 

Szosowa może i najbardziej ale moim zdaniem cena a kompromis do czego używamy aut jest wystarczająca na korzyść g015

Ja kupiłem z pełną świadomością jaka to opona. Auto generalnie jeździ 95% czasu po asfalcie jako daily car Marty, więc priorytet to zachowanie na asfalcie i tutaj wg mnie jest bardzo dobrze. W terenie też jest przyzwoicie. Nie mam miejsca na trzymanie kilku kompletów, więc trzeba iść na kompromisy.

  • Super! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 minut temu, .Misza. napisał:

Ja kupiłem z pełną świadomością jaka to opona. Auto generalnie jeździ 95% czasu po asfalcie jako daily car Marty, więc priorytet to zachowanie na asfalcie i tutaj wg mnie jest bardzo dobrze. W terenie też jest przyzwoicie. Nie mam miejsca na trzymanie kilku kompletów, więc trzeba iść na kompromisy.

Bo to najfajniejsza 'terenowa' opona całoroczna :)

 

  • Super! 1
  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja wszystko chwalę co moje
Mam Toyo open country ze względu na to że autem jeżdżę codziennie a i każdy wyjazd to kilka tyś po asfalcie, zanim wpakujemy się w jakiś shit.
W terenie radzą sobie dobrze, szybko oczyszczaja się z błota a i kopią nieźle, jak ekipa widziała na górce koło miszy działki
Na mokrym asfalcie nie są tak śliskie jak np BFGoodrich, tu to jest przepaść oczywiście na korzyść Toyo.
Największy test miały w Górach Albanii, gdzie np hamowałem boczną ścianką, na max skręconych kołach a auto i tak jechało prosto w przepaść
50 km podjazdu po ostrych kamieniach zajęło 5,5 godziny @Panzerpferd też ma takie same opony i chyba jest zadowolony.e2a7f93ed3682920b91a41698312f753.jpg

Taptane Tapatalkiem

  • Super! 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zostałem wywołany do tablicy. Nie znam się, to się wypowiem :upside-down-face_1f643-small: finalnie kupiłem g015, trochę z dystansem podchodziłem do jej zdolności terenowych ale teraz jestem zadowolony. Zaskoczyly mnie na plus. Tak jak chłopaki piszą, na mokrym asfalcie ślizgają się no ale at tak mają, i tak trzymają się lepiej niż kormorany SUV (letnie) i zimówki (jakiś szot snowdragon-firmy nie pamiętam). W takim błocie w jakim zdarza nam się jeździć podoba mi się to, że dzięki temu bocznemu bieznikowi auto może wyturlac się z koleiny. Zastanawiałem się też długo nad oponami na których jeździ @Pan DziedzicDziedzic ale jak zobaczyłem sytuację z górki wstydu to nie żałuję. Dobry kompromis asfalt/teren

  • Super! 1
  • Haha 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...