kyau Opublikowano 9 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2007 Witam, jestem nowy. Dojechałem chyba imprezę... To kombiak z 97 roku, 2,0 z turbo, coś koło 220 koników. Odpala normalnie, wkręca się na obrotu też normalnie, ale JAK SIE NAGRZEJE TO PRZESTAJE CHODZIC NA DWA CYLINDRY, tak nagle, z tłumika wychodzi ogień gdzieś na pół metra, strzela, krztusi się ale nie gaśnie, trzęsie całym autem. Na gazie nie chodzi praktycznie wcale, na benzynie tylko da się jeździć ale jak jest powyżej 4 tysięcy obrotów więc jak jest ciepły to tylko na turbo! No bez sensu. Nie wiem totalnie co jest, w serwisie zawołali 10tyś za naprawę, nawet nie pytałem co jest do zrobienia. Czy ktoś z was sie z czymś takim spotkał?? to cholernie pilne dla mnie! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adamusmax Opublikowano 9 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2007 swiece, przewody, cewka, w kompie moze cos sie powalilo z zaplonem ? duzo jest mozliwosci - najlepiej udac sie do speca znajacego sie na subaru innego niz to ASO Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 9 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2007 Może być też wywalona uszczelka, albo peknięta głowica/blok. Można pogdybac z takiego opisu i na odległość. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adamusmax Opublikowano 9 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2007 Może być też wywalona uszczelka, albo peknięta głowica/blok. Można pogdybac z takiego opisu i na odległość. dokaldnie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
E12 Opublikowano 9 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2007 Jeśli dobrze zrozumiałem masz LPG ? Siadają gniazda zaworowe - kasują się luzy zaworowe -jak się nagrzeje to sie zawory nie domykaja (wydechowe ) ,,ogień "z cylindrów tymi nie szczelnymi zaworami wylatuje przez tłumik.Nagrzać sinik spr kompresje jeśli jest do kitu to spr luzy zaworowe Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kyau Opublikowano 9 Maja 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2007 Cewka jest ok, bo była sprawdzona. Podpięty do kompa i nie wykazało żadnych błędów! jak już pisałem, w serwisie subaru zawołali 10 koła za naprawę... jeśli to luzy, to czemu na wysokich obrotach jest ok?? świece zmieniane, przewody też i zapłon ogólnie ok! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kyau Opublikowano 9 Maja 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2007 nie ma typowych objawów uszczelki, nie bierze oleju (tylko w normie), więc to odpada, nie ubywa wody w zbiorniku. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adamusmax Opublikowano 9 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2007 Cewka jest ok, bo była sprawdzona. Podpięty do kompa i nie wykazało żadnych błędów! jak już pisałem, w serwisie subaru zawołali 10 koła za naprawę... jeśli to luzy, to czemu na wysokich obrotach jest ok?? świece zmieniane, przewody też i zapłon ogólnie ok! za naprawe czego :?: powiedzieli co padlo :?: bo jak nie to niech se to w buty wsadza Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kyau Opublikowano 9 Maja 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2007 nie właśnie, nie pytałem bo upadłem prawie, ale jak coś mówili że nie wiadomo w sumie, że auto musi zostać na dłużej, ale szacują koszt na dyche... wrrr! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Legacy96 Opublikowano 9 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2007 Ja bym zaczal od drobiazgow, takie efekty moze dawac padniety czujnik temperatury silnika (nie mylic ze wskaznikiem) lub lejacy wtryskiwacz/e. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andrzej Koper Opublikowano 9 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2007 Może ustawienie rozrządu sprawdz.Cos miałem podobnego w leg.Turbo tylko nie pamietam czy jak cieply to było dobrze czy odwrotnie AK Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi