Jump to content

Gf8 sti 99r wydech


damiano16
 Share

Recommended Posts

Cześć. Kupiłem kilka dni temu impreza sti 1gen, pojedzilem trochę i stwierdziłem że nie brzmi to tak do końca jak subaru. Zawsze chciałem mieć subaru dla dźwięku, napedu 4x4 i wyglądu. Trochę się rozczarowałem nie słysząc bulgotu jak większość imprez turbo brzmi. Słyszałem że znacznie gorzej brzmi sti od gt. Czy to prawda? Oczekiwałem wolnej pracy silnika i takiego charakternego męskiego bulgotu a brzmi jakoś inaczej całkiem :/ wydech seria sti. Na wysokich go słychać dobrze.

Link to comment
Share on other sites

5 minut temu, damiano16 napisał:

W turbo zawsze chyba jest nierównoodleglościowy jak się nie mylę :) 

Nie zawsze, Spec-C i pokrewne miały równoodległościowy, popatrz fotki u mnie w temacie :)

Link to comment
Share on other sites

Nie mogę tego znaleźć, jak możesz podeślij mi adres. A u mnie raczej na bank jest nierownoodleglosciowy bo turbo jest przy lewej głowicy a nie centralnie za silnikiem. A dźwięk bardziej przypomina starej audi v6 niż subaru:P

Link to comment
Share on other sites

10 minut temu, damiano16 napisał:

Nie mogę tego znaleźć, jak możesz podeślij mi adres. A u mnie raczej na bank jest nierownoodleglosciowy bo turbo jest przy lewej głowicy a nie centralnie za silnikiem. A dźwięk bardziej przypomina starej audi v6 niż subaru:P

Linka masz u mnie w stopce, hasło do nielegala jest "TAK". Turbo w obu wersjach jest w tym samym miejscu, dopiero silniki z serii FA mają turbo z przodu.

Link to comment
Share on other sites

Pewnie masz wciąż kata i seryjny wydech końcowy. To normalne, że wtedy nie gada nawet jak GT które słyszałeś, bo wątpię żebyś gdzieśkolwiek slyszał GT z seryjną cichutką dwurureczką, której 99,9% sztuk już nie posiada i mają pomontowane aftermarkety ;) Jakby co to mam bardzo fajny wydech 3" od turbo do końca, na trzech tłumikach na sell jakby co. Gada zacnie.

  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

Tak mam serie kompletna wydech. Po zmianie wydechu trzeba by stroic więc strojenie 3kola plus sterownik do tego plus wydech i wychodzi 5kola za bulgot i kilka koni więcej. Narazie nie wchodzę w strojenie jak auto seria. Chciałem tylko żeby trochę porozmawialo ze mną :D haha 

Link to comment
Share on other sites

Bez przesady :) Center i ostatni można wyrzucić. Od kata to możesz robić co chcesz i nic się nie rozjedzie. Nie chcąc robić mapy dobrze jest jedynie zostać przy średnicy max 2,5".

Ja mam u siebie od 2014 roku też w JDM, DP na szerokim kołnierzu i przelot 2,5 bez remapu, ecu seryjne, ale założony mam zamiast fabrycznego solenoida electronic boost controller który pilnuje żeby mi nie przeładowywał no i nie mam żadnych problemów.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

bez DP  to raczej ugrasz tylko głośniej

DP (z katem czy bez) odetka zauważalnie. 

Wzrosty mocy... ciężko powiedzieć, w subru bardziej chodzi o jej krzywą. U mnie wypluło około 230+ hp na hamowni (IC newage, wkładka cosworth, fajkocewy, dp szeroki kołnierz, kat sportowy za dp, 2,5cala) czyli ok 10 hp przyrostu jeśli seria miała 218 ale słyszałem, ze zdrowa seria ma często więcej. Nigdy więcej nie hamowałem dziada. 

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...