Skocz do zawartości

Jakie różnice WRX '02 eur. a us. ?


chrisro

Rekomendowane odpowiedzi

  • 3 miesiące temu...
  • 1 rok później...
W US:

-licznik/prędkościomierz w milach

-felgi 16"

-hamulce 2 tłoczkowe

-brak kierunkowskazów w przednich błotnikach

-podobno bardziej miękkie zawieszenie

 

na pewno bardziej miękkie i niższe zawieszenie i cieńsze stabilizatory

 

[ Dodano: Wto Lis 25, 2008 12:27 pm ]

I jeszcze stalowa szyna ważąca 15kg pod tylnym zderzakiem i klamka (fosforyzująca) w tylnej klapie do otwierania bagażnika od środka... :cool:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 lata później...
no i jeszcze na pewno przednie reflektory bez homologacji w Europie (jakby co to mam refletory z wersji europejskiej i mogę sprzedać). W tylnych trzeba tylko dorobić światło przeciwmgielne

czyli z technicznych spraw tylko zmiana lamp z przodu, tylny halogen i mozna smigac :?: :cool:

 

 

Witam. W blobeye'u nie musiałem wymieniać reflektorów. Świecą prawidłowo - jedyny problem to pomarańczowy obrys.

 

Wystarczyło odkręcić śrubki, wsadzic do piekarnika na 10 minut, otworzyć i wyjąć pomarańczowe wkładki ze świateł pozycyjnych, następnie zakręcić i doprawić silikonem.

 

Co do przeciwmgielnego to rozwiązanie jest proste. Ciągniesz kabel od stacyjki do włącznika (zwykły za 8pln - pasuje jak ulał) i prowadzisz go pod listwą progową do bagażnika. Dalej do lampy lewej. Jako że mam u siebie 6 stopów to dwa z nich odłączyłem i do lewego podpiąłem owy kabel. Wszystko działa jak trzeba.

 

Przegląd przeszedł bez problemu.

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niezła archeologia. :twisted:

 

Ale skoro już tu jesteśmy:

Co do przeciwmgielnego to rozwiązanie jest proste. Ciągniesz kabel od stacyjki do włącznika (zwykły za 8pln - pasuje jak ulał)

To mam pytanie. W jaki sposób można doprowadzić do współpracy oryginalny włącznik tylnego przeciwmgłowego z wersji EU?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niezła archeologia. :twisted:

 

Ale skoro już tu jesteśmy:

Co do przeciwmgielnego to rozwiązanie jest proste. Ciągniesz kabel od stacyjki do włącznika (zwykły za 8pln - pasuje jak ulał)

To mam pytanie. W jaki sposób można doprowadzić do współpracy oryginalny włącznik tylnego przeciwmgłowego z wersji EU?

 

Wydaje mi się że nie ma znaczenia czy włącznik jest oryginalny czy uniwersalny. Ale może pytanie jest podchwytliwe ;> Jeśli jest z diodą to coś tam jest inaczej niż bez ale generalnie da się zrobić - ja mam z diodą. Oczywiście będzie Ci potrzebny miernik. Włazisz pod deskę, szukasz jakiegoś miejsca do którego możesz się podpiąć używając miernika. Najlepiej wybrać taki który jedzie "przez stacyjkę" żeby przypadkiem nie zostawić włączonego wysiadając z auta. Następnie znaleźć miejsce do którego przypiąć się z masą i podłączyć to wszystko do przełącznika. Będzie opisany +/- więc nie powinno być problemu. Podłączenie w lampie to już pestka. Zrobie kilka fotek i wrzucę wieczorem.

 

Pozdrawiam i życzę powodzenia.

 

:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale może pytanie jest podchwytliwe ;>

Najprawdopodobniej jest. :wink:

 

Sam włącznik jest "monostabilny", więc zapewne bez dodatków się nie obejdzie (typu jakiś przekaźnik, sterowany impulsami). Do tego nie zastanawiałem się jeszcze co z diodą.

 

W sumie na razie nawet go nie mierzyłem, żeby zobaczyć jak działa. Ale gdybym wiedział jak powinien działać, to mógłbym od razu sprawdzić czy jest sprawny, zamiast kombinować, kombinować i kombinować, a na końcu okaże się, że to wina włącznika. :twisted:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale może pytanie jest podchwytliwe ;>

Najprawdopodobniej jest. :wink:

 

Sam włącznik jest "monostabilny", więc zapewne bez dodatków się nie obejdzie (typu jakiś przekaźnik, sterowany impulsami). Do tego nie zastanawiałem się jeszcze co z diodą.

 

W sumie na razie nawet go nie mierzyłem, żeby zobaczyć jak działa. Ale gdybym wiedział jak powinien działać, to mógłbym od razu sprawdzić czy jest sprawny, zamiast kombinować, kombinować i kombinować, a na końcu okaże się, że to wina włącznika. :twisted:

 

 

 

Nawet się nie bawiłem dalsze poszukiwanie oryginalnego po zobaczeniu uniwersala w sklepie elektronicznym. 8pln kosztował i wygląda estetycznie. Nic nie trzeba było dodawać ani kombinować nadmiernie. Czas operacyjny 30 minut.

 

Włącznik jest tak zlokalizowany że i tak go nie widzę podczas jazdy :P

 

Spytam jednak eksperta i napiszę co ma na ten temat do powiedzenia.

 

A zna się chłopak na rzeczy.

 

Instalacja Made by Butcher Acoustic & Common Audio Gliwice :P

 

Pozdrawiam.

 

-- Śr lis 23, 2011 11:51 am --

 

Udało mi się znaleźć kilka zdjęć włącznika ;)

 

http://www.flickr.com/photos/70342349@N03/6388378033/

http://www.flickr.com/photos/70342349@N03/6388354953/

 

-- Cz lis 24, 2011 9:32 am --

 

Działają te linki?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...