Kuba Opublikowano 19 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2007 Ten odblask mozna wyjac. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rallymaniak74 Opublikowano 20 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2007 Ten odblask mozna wyjac. Chialem Kuba ale to nie jest takie proste. Trzeba calkiem rozbebeszac lampe a potem sklejac szklo do reszty. Tak musi chyba zostac. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 20 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2007 widzialem dzisiaj ogloszenie sprzedazy WRXa "wersja kanadysjka" podchodzi to pod EU czy US ??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WRC fan Opublikowano 20 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2007 US zapewne. Tylko prędkościomierz pewnie ma w km/h. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JacekD Opublikowano 20 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2007 US zapewne. Tylko prędkościomierz pewnie ma w km/h. A także licznik w km i stopnie w celsiuszach. :smile: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Macieq_2005 Opublikowano 13 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2007 A skoro hamulce sa dwutloczkowe to czy nie ma problemu z dostepnoscia klockow hamulcowych?Jak to wyglada? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Xbike Opublikowano 13 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2007 A skoro hamulce sa dwutloczkowe to czy nie ma problemu z dostepnoscia klockow hamulcowych?Jak to wyglada? Nie ma. Sa dwa rodzaje - generalnie :arrow: Forester. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emotorsport Opublikowano 25 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2008 W US:-licznik/prędkościomierz w milach -felgi 16" -hamulce 2 tłoczkowe -brak kierunkowskazów w przednich błotnikach -podobno bardziej miękkie zawieszenie na pewno bardziej miękkie i niższe zawieszenie i cieńsze stabilizatory [ Dodano: Wto Lis 25, 2008 12:27 pm ] I jeszcze stalowa szyna ważąca 15kg pod tylnym zderzakiem i klamka (fosforyzująca) w tylnej klapie do otwierania bagażnika od środka... :cool: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MacKandefer Opublikowano 20 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2011 no i jeszcze na pewno przednie reflektory bez homologacji w Europie (jakby co to mam refletory z wersji europejskiej i mogę sprzedać). W tylnych trzeba tylko dorobić światło przeciwmgielne czyli z technicznych spraw tylko zmiana lamp z przodu, tylny halogen i mozna smigac :?: :cool: Witam. W blobeye'u nie musiałem wymieniać reflektorów. Świecą prawidłowo - jedyny problem to pomarańczowy obrys. Wystarczyło odkręcić śrubki, wsadzic do piekarnika na 10 minut, otworzyć i wyjąć pomarańczowe wkładki ze świateł pozycyjnych, następnie zakręcić i doprawić silikonem. Co do przeciwmgielnego to rozwiązanie jest proste. Ciągniesz kabel od stacyjki do włącznika (zwykły za 8pln - pasuje jak ulał) i prowadzisz go pod listwą progową do bagażnika. Dalej do lampy lewej. Jako że mam u siebie 6 stopów to dwa z nich odłączyłem i do lewego podpiąłem owy kabel. Wszystko działa jak trzeba. Przegląd przeszedł bez problemu. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jpol Opublikowano 20 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2011 Niezła archeologia. Ale skoro już tu jesteśmy: Co do przeciwmgielnego to rozwiązanie jest proste. Ciągniesz kabel od stacyjki do włącznika (zwykły za 8pln - pasuje jak ulał) To mam pytanie. W jaki sposób można doprowadzić do współpracy oryginalny włącznik tylnego przeciwmgłowego z wersji EU? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MacKandefer Opublikowano 20 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2011 Niezła archeologia. Ale skoro już tu jesteśmy: Co do przeciwmgielnego to rozwiązanie jest proste. Ciągniesz kabel od stacyjki do włącznika (zwykły za 8pln - pasuje jak ulał) To mam pytanie. W jaki sposób można doprowadzić do współpracy oryginalny włącznik tylnego przeciwmgłowego z wersji EU? Wydaje mi się że nie ma znaczenia czy włącznik jest oryginalny czy uniwersalny. Ale może pytanie jest podchwytliwe ;> Jeśli jest z diodą to coś tam jest inaczej niż bez ale generalnie da się zrobić - ja mam z diodą. Oczywiście będzie Ci potrzebny miernik. Włazisz pod deskę, szukasz jakiegoś miejsca do którego możesz się podpiąć używając miernika. Najlepiej wybrać taki który jedzie "przez stacyjkę" żeby przypadkiem nie zostawić włączonego wysiadając z auta. Następnie znaleźć miejsce do którego przypiąć się z masą i podłączyć to wszystko do przełącznika. Będzie opisany +/- więc nie powinno być problemu. Podłączenie w lampie to już pestka. Zrobie kilka fotek i wrzucę wieczorem. Pozdrawiam i życzę powodzenia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jpol Opublikowano 20 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2011 Ale może pytanie jest podchwytliwe ;> Najprawdopodobniej jest. :wink: Sam włącznik jest "monostabilny", więc zapewne bez dodatków się nie obejdzie (typu jakiś przekaźnik, sterowany impulsami). Do tego nie zastanawiałem się jeszcze co z diodą. W sumie na razie nawet go nie mierzyłem, żeby zobaczyć jak działa. Ale gdybym wiedział jak powinien działać, to mógłbym od razu sprawdzić czy jest sprawny, zamiast kombinować, kombinować i kombinować, a na końcu okaże się, że to wina włącznika. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MacKandefer Opublikowano 24 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2011 Ale może pytanie jest podchwytliwe ;> Najprawdopodobniej jest. :wink: Sam włącznik jest "monostabilny", więc zapewne bez dodatków się nie obejdzie (typu jakiś przekaźnik, sterowany impulsami). Do tego nie zastanawiałem się jeszcze co z diodą. W sumie na razie nawet go nie mierzyłem, żeby zobaczyć jak działa. Ale gdybym wiedział jak powinien działać, to mógłbym od razu sprawdzić czy jest sprawny, zamiast kombinować, kombinować i kombinować, a na końcu okaże się, że to wina włącznika. Nawet się nie bawiłem dalsze poszukiwanie oryginalnego po zobaczeniu uniwersala w sklepie elektronicznym. 8pln kosztował i wygląda estetycznie. Nic nie trzeba było dodawać ani kombinować nadmiernie. Czas operacyjny 30 minut. Włącznik jest tak zlokalizowany że i tak go nie widzę podczas jazdy Spytam jednak eksperta i napiszę co ma na ten temat do powiedzenia. A zna się chłopak na rzeczy. Instalacja Made by Butcher Acoustic & Common Audio Gliwice Pozdrawiam. -- Śr lis 23, 2011 11:51 am -- Udało mi się znaleźć kilka zdjęć włącznika http://www.flickr.com/photos/70342349@N03/6388378033/ http://www.flickr.com/photos/70342349@N03/6388354953/ -- Cz lis 24, 2011 9:32 am -- Działają te linki? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się