chrisro Opublikowano 9 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2007 Witam! Może było, ale nie mogę znaleźć w wyszukiwarce. Jakie są różnice w spec. usa a europejskiej wrx 2002 (okrągłe oczy). Wiem, że napewno hamulce, ale co poza nimi? Krzyś Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WRC fan Opublikowano 9 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2007 W US: -licznik/prędkościomierz w milach -felgi 16" -hamulce 2 tłoczkowe -brak kierunkowskazów w przednich błotnikach -podobno bardziej miękkie zawieszenie /Koledzy, jak coś jeszcze pamiętacie to dopiszcie - przykleję ten topic w FAQ, unikniemy wtedy tłumaczeń "nie mogę znaleźć w wyszukiwarce/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nor-b Opublikowano 9 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2007 no i jeszcze na pewno przednie reflektory bez homologacji w Europie (jakby co to mam refletory z wersji europejskiej i mogę sprzedać). W tylnych trzeba tylko dorobić światło przeciwmgielne I jeszcze termometr w F nie w C Pozdr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chrisro Opublikowano 9 Maja 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2007 A sam silnik? Moc, moment, czy takie same części czy ecu to samo? Krzyś Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kuba Opublikowano 10 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2007 ECU jest inne, WRX 2.0 w stanach mial od poczatku 227hp, a w Europie troche mniej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
guma Opublikowano 10 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2007 -podobno bardziej miękkie zawieszenie temu tylko jedno w głowie :!: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chrisro Opublikowano 10 Maja 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2007 ECU jest inne, WRX 2.0 w stanach mial od poczatku 227hp, a w Europie troche mniej. Ta różnica w mocy wynikała tylko z ecu? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Legacy96 Opublikowano 10 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2007 Roznica wynika z innych norm pomiaru mocy (1HP to nie 1 KM), oprogramowania ECU i jakosci benzyny (w Stanach paliwo jest lepsze i tansze). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Witek Opublikowano 10 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2007 Lepsze?! Nie gorsze przypadkiem? WRC fan, dlaczego podobno miększe zawieszenie? Wszyscy o tym mówią i wszyscy się mylą? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WRC fan Opublikowano 10 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2007 Bo wszyscy piszą wg własnych odczuć, a nikt nie dysponował jakimiś parametrami sprężyn itp. Dlatego napisałem podobno, żeby nie sprowokować nikogo do napisania "udowodnij" :wink: PS W moim odczuciu US'spec jest trochę miększy, ale bez jakiejś drastycznej różnicy. WRXy w ogóle są miękkie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 16 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2007 a jak z dostepnoscia materialow eksploatacyjnych... ?? amorki, filtry, srobki... wszystko takie same ?? pytam o to bo kiedys mialem stara maxime wersje US i to byla tragedia.... nigdzie nie moglem kupic bebnow na tyl bo nie pasowaly, problem byl z kazda pierdolka... wszystko trzeba bylo kombinowac i przerabiac.... jednym slowem tragedia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MarioF Opublikowano 16 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2007 no i jeszcze na pewno przednie reflektory bez homologacji w Europie (jakby co to mam refletory z wersji europejskiej i mogę sprzedać). W tylnych trzeba tylko dorobić światło przeciwmgielne czyli z technicznych spraw tylko zmiana lamp z przodu, tylny halogen i mozna smigac :?: :cool: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WRC fan Opublikowano 16 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2007 czyli z technicznych spraw tylko zmiana lamp z przodu, tylny halogen i mozna smigac :?: :cool: Jak chcesz być full legal to tak. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nor-b Opublikowano 17 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2007 czyli z technicznych spraw tylko zmiana lamp z przodu, tylny halogen i mozna smigac :?: :cool: Jak chcesz być full legal to tak. Nie do końca, w US nie ma bocznych kierunkowskazów, a chyba też trzeba je mieć. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gimof Opublikowano 18 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2007 czyli z technicznych spraw tylko zmiana lamp z przodu, tylny halogen i mozna smigac :?: :cool: Jak chcesz być full legal to tak. Nie do końca, w US nie ma bocznych kierunkowskazów, a chyba też trzeba je mieć. Pozdrawiam Chyba nie do końca, w starszych merolach nie ma bocznych kierunków. Jak by np. w tym Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MarioF Opublikowano 18 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2007 Nie do końca, w US nie ma bocznych kierunkowskazów, a chyba też trzeba je mieć. Nie trzeba, z tego co pamietam to boczne kierunki sa tylko wymagane jezeli samochod ma hak holowniczy a tego raczej montowal nie bede Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 18 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2007 boczne kierunki teraz POWINNY byc jesli auto ma hak, jesli nie ma to chyba nie... ale to tez nie jestem pewien. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
E12 Opublikowano 18 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2007 a jak z dostepnoscia materialow eksploatacyjnych... ?? amorki, filtry, srobki... wszystko takie same ?? pytam o to bo kiedys mialem stara maxime wersje US i to byla tragedia.... nigdzie nie moglem kupic bebnow na tyl bo nie pasowaly, problem byl z kazda pierdolka... wszystko trzeba bylo kombinowac i przerabiac.... jednym slowem tragedia. Jesli chodzi o Subaru USi UE to praktycznie te same samochody części są z unifikowane (odwrotnie niż w innych markach ). Według mnie największą wada Subaru US jest brak chłodnicy płynu automatycznej skrzyni biegów :!: Przy ostrzejszej jeżdzie w samochodach z AT moga pojawić się problemy . Chłodnice taką mozna zawsze założyć Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MarioF Opublikowano 18 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2007 Według mnie największą wada Subaru US jest brak chłodnicy płynu automatycznej skrzyni biegów :!: Przy ostrzejszej jeżdzie w samochodach z AT moga pojawić się problemy . Chłodnice taką mozna zawsze założyć tylko kto kupuje AT zeby ostro jezdzic :cool: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
E12 Opublikowano 18 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2007 Według mnie największą wada Subaru US jest brak chłodnicy płynu automatycznej skrzyni biegów :!: Przy ostrzejszej jeżdzie w samochodach z AT moga pojawić się problemy . Chłodnice taką mozna zawsze założyć tylko kto kupuje AT zeby ostro jezdzic :cool: W Polsce są lepsi kierowcy niz USA :wink: :razz: więć mogą pozwolić sobie na szybszą jazdę przez dłuszy czas (zwłaszcza na autostradzie) wtedy własnie AT moze dostać zadyszki i gorączki :!: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ALEX Opublikowano 18 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2007 tylko kto kupuje AT zeby ostro jezdzic Np.Ja Po postach A.Koper zastanawiam sie jadąc 180 km/h z Krakowa do Wrocławia, co dzieje się ze skrzynią OBK H6 US? P.S. Nie jestem piratem drogowym,ale na odcinkach pustych w Polsce żadko schodzę do 100km/h (i nie jestem "kozak"). Mankamentem są hamulce (tarcze seria+EBC red)....niestety dramat Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kebabudaniela Opublikowano 18 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2007 Witam!Może było, ale nie mogę znaleźć w wyszukiwarce. Jakie są różnice w spec. usa a europejskiej wrx 2002 (okrągłe oczy). Wiem, że napewno hamulce, ale co poza nimi? Krzyś Jeśli chcesz upalać po kręciołkach, KJS-ach i innych tego typu imprezach to hamulce sa największym niedociągnięciem w wersi US. Jeśli do jazdy na co dzień to reszty nie zauważysz. A z takich amerykańskich dziwactw to np. zapalisz tylko po wciśnięciu do końca sprzęgła, albo światła w pozycji postojowej przy włączonym silniku (przynajmniej u mnie ) gasną dopiero po zaciagnięciu hamulca ręcznego, radio przeskakuje w skali co 2 pozycje (np.RMF w krakowie 96.0 i masz do dyspozycji 95.9 lub 96.1). A plusy to jak masz zawieść strachliwą "Babę" do kosmetyczki lub kościoła to Ona widzi na liczniku 100 a Ty sobie lecisz 160 km/h bez krzyków z fotela obok Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MarioF Opublikowano 18 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2007 Mankamentem są hamulce (tarcze seria+EBC red)....niestety dramat Hamulce mozna zrobic Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Xbike Opublikowano 19 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2007 Hamulce mozna zrobic za 2000PLN, a auto /z US/ nadal bedzie tansze o powiedzmy 20000PLN :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rallymaniak74 Opublikowano 19 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2007 światła w pozycji postojowej przy włączonym silniku (przynajmniej u mnie ) gasną dopiero po zaciagnięciu hamulca ręcznego, Wydaje mi sie ze chodzi o swiatla do jazdy dziennej, swiatla postojowe (pozycyjne) w US sa barwy pomaranczowej. Piszesz o swiatlach mijania ktore sa wlaczone bez przerwy po odpaleniu auta. Przez zarowki swiatel mijania plynie mniejszy prad (ok 9 volt) i dlatego- jak pewnie zauwazyles- jak wlaczysz mijania to swieca wyraznie jasniej. Co do roznic miedzy reflektorami UE i US (nie wiem jak w przypadku 02) chyba nie sa duze. W 05 swiatla maja wyrazna granice swiatlocienia. Dodatkowo maja zarowki swiatel pozycyjnych w kolorze pomaranczowym i paskudny pomaranczowy odblask z boku lampy. _________________ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się