Jump to content

Jakie różnice WRX '02 eur. a us. ?


chrisro
 Share

Recommended Posts

Witam!

Może było, ale nie mogę znaleźć w wyszukiwarce. Jakie są różnice w spec. usa a europejskiej wrx 2002 (okrągłe oczy). Wiem, że napewno hamulce, ale co poza nimi?

 

Krzyś

Link to comment
Share on other sites

W US:

-licznik/prędkościomierz w milach

-felgi 16"

-hamulce 2 tłoczkowe

-brak kierunkowskazów w przednich błotnikach

-podobno bardziej miękkie zawieszenie

 

 

 

/Koledzy, jak coś jeszcze pamiętacie to dopiszcie - przykleję ten topic w FAQ, unikniemy wtedy tłumaczeń "nie mogę znaleźć w wyszukiwarce/

Link to comment
Share on other sites

no i jeszcze na pewno przednie reflektory bez homologacji w Europie (jakby co to mam refletory z wersji europejskiej i mogę sprzedać). W tylnych trzeba tylko dorobić światło przeciwmgielne

I jeszcze termometr w F nie w C :mrgreen:

Pozdr

Link to comment
Share on other sites

Bo wszyscy piszą wg własnych odczuć, a nikt nie dysponował jakimiś parametrami sprężyn itp. Dlatego napisałem podobno, żeby nie sprowokować nikogo do napisania "udowodnij" :wink:

 

PS W moim odczuciu US'spec jest trochę miększy, ale bez jakiejś drastycznej różnicy. WRXy w ogóle są miękkie :P

Link to comment
Share on other sites

a jak z dostepnoscia materialow eksploatacyjnych... ?? amorki, filtry, srobki... wszystko takie same ?? :oops:

 

pytam o to bo kiedys mialem stara maxime wersje US i to byla tragedia.... nigdzie nie moglem kupic bebnow na tyl bo nie pasowaly, problem byl z kazda pierdolka... wszystko trzeba bylo kombinowac i przerabiac.... jednym slowem tragedia.

Link to comment
Share on other sites

no i jeszcze na pewno przednie reflektory bez homologacji w Europie (jakby co to mam refletory z wersji europejskiej i mogę sprzedać). W tylnych trzeba tylko dorobić światło przeciwmgielne

czyli z technicznych spraw tylko zmiana lamp z przodu, tylny halogen i mozna smigac :?: :cool:

Link to comment
Share on other sites

czyli z technicznych spraw tylko zmiana lamp z przodu, tylny halogen i mozna smigac :?: :cool:

 

Jak chcesz być full legal to tak.

 

Nie do końca, w US nie ma bocznych kierunkowskazów, a chyba też trzeba je mieć.

 

Pozdrawiam

Link to comment
Share on other sites

czyli z technicznych spraw tylko zmiana lamp z przodu, tylny halogen i mozna smigac :?: :cool:

 

Jak chcesz być full legal to tak.

 

Nie do końca, w US nie ma bocznych kierunkowskazów, a chyba też trzeba je mieć.

 

Pozdrawiam

 

Chyba nie do końca, w starszych merolach nie ma bocznych kierunków. Jak by np. w tym merol1nv2.th.jpg

197079283uc0.th.jpg

Link to comment
Share on other sites

Nie do końca, w US nie ma bocznych kierunkowskazów, a chyba też trzeba je mieć.

Nie trzeba, z tego co pamietam to boczne kierunki sa tylko wymagane jezeli samochod ma hak holowniczy a tego raczej montowal nie bede :mrgreen:

Link to comment
Share on other sites

boczne kierunki teraz POWINNY byc jesli auto ma hak, jesli nie ma to chyba nie... ale to tez nie jestem pewien.

Link to comment
Share on other sites

a jak z dostepnoscia materialow eksploatacyjnych... ?? amorki, filtry, srobki... wszystko takie same ?? :oops:

 

pytam o to bo kiedys mialem stara maxime wersje US i to byla tragedia.... nigdzie nie moglem kupic bebnow na tyl bo nie pasowaly, problem byl z kazda pierdolka... wszystko trzeba bylo kombinowac i przerabiac.... jednym slowem tragedia.

Jesli chodzi o Subaru USi UE to praktycznie te same samochody części są z unifikowane (odwrotnie niż w innych markach ). Według mnie największą wada Subaru US jest brak chłodnicy płynu automatycznej skrzyni biegów :!: Przy ostrzejszej jeżdzie w samochodach z AT moga pojawić się problemy . Chłodnice taką mozna zawsze założyć :lol:

Link to comment
Share on other sites

Według mnie największą wada Subaru US jest brak chłodnicy płynu automatycznej skrzyni biegów :!: Przy ostrzejszej jeżdzie w samochodach z AT moga pojawić się problemy . Chłodnice taką mozna zawsze założyć :lol:

tylko kto kupuje AT zeby ostro jezdzic :cool:

Link to comment
Share on other sites

Według mnie największą wada Subaru US jest brak chłodnicy płynu automatycznej skrzyni biegów :!: Przy ostrzejszej jeżdzie w samochodach z AT moga pojawić się problemy . Chłodnice taką mozna zawsze założyć :lol:

tylko kto kupuje AT zeby ostro jezdzic :cool:

W Polsce są lepsi kierowcy niz USA :wink: :razz: więć mogą pozwolić sobie na szybszą jazdę przez dłuszy czas (zwłaszcza na autostradzie) :mrgreen: wtedy własnie AT moze dostać zadyszki i gorączki :!:

Link to comment
Share on other sites

tylko kto kupuje AT zeby ostro jezdzic

Np.Ja :) Po postach A.Koper zastanawiam sie jadąc 180 km/h z Krakowa do Wrocławia, co dzieje się ze skrzynią OBK H6 US?

P.S. Nie jestem piratem drogowym,ale na odcinkach pustych w Polsce żadko schodzę do 100km/h (i nie jestem "kozak"). Mankamentem są hamulce (tarcze seria+EBC red)....niestety dramat :evil:

Link to comment
Share on other sites

Witam!

Może było, ale nie mogę znaleźć w wyszukiwarce. Jakie są różnice w spec. usa a europejskiej wrx 2002 (okrągłe oczy). Wiem, że napewno hamulce, ale co poza nimi?

 

Krzyś

 

Jeśli chcesz upalać po kręciołkach, KJS-ach i innych tego typu imprezach to hamulce sa największym niedociągnięciem w wersi US. Jeśli do jazdy na co dzień to reszty nie zauważysz. A z takich amerykańskich dziwactw to np. zapalisz tylko po wciśnięciu do końca sprzęgła, albo światła w pozycji postojowej przy włączonym silniku (przynajmniej u mnie ) gasną dopiero po zaciagnięciu hamulca ręcznego, radio przeskakuje w skali co 2 pozycje (np.RMF w krakowie 96.0 i masz do dyspozycji 95.9 lub 96.1).

 

A plusy to jak masz zawieść strachliwą "Babę" do kosmetyczki lub kościoła to Ona widzi na liczniku 100 a Ty sobie lecisz 160 km/h bez krzyków z fotela obok :mrgreen:

Link to comment
Share on other sites

Mankamentem są hamulce (tarcze seria+EBC red)....niestety dramat :evil:

Hamulce mozna zrobic :mrgreen:

Link to comment
Share on other sites

światła w pozycji postojowej przy włączonym silniku (przynajmniej u mnie ) gasną dopiero po zaciagnięciu hamulca ręcznego,

 

Wydaje mi sie ze chodzi o swiatla do jazdy dziennej, swiatla postojowe (pozycyjne) w US sa barwy pomaranczowej. Piszesz o swiatlach mijania ktore sa wlaczone bez przerwy po odpaleniu auta. Przez zarowki swiatel mijania plynie mniejszy prad (ok 9 volt) i dlatego- jak pewnie zauwazyles- jak wlaczysz mijania to swieca wyraznie jasniej.

Co do roznic miedzy reflektorami UE i US (nie wiem jak w przypadku 02) chyba nie sa duze. W 05 swiatla maja wyrazna granice swiatlocienia. Dodatkowo maja zarowki swiatel pozycyjnych w kolorze pomaranczowym i paskudny pomaranczowy odblask z boku lampy.

 

_________________

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...