Panbenonium Posted August 15, 2020 Share Posted August 15, 2020 Cześć Kolejny temat z serii. Silnik trzyma kompresje, głowice po remoncie, cewki powymieniane, świece nowe, zostaje wiązka i komputer. Czy jest jakis sposób jak to w domowych warunkach sprawdzić, czy do cewki w ogóle dochodzi sygnał ? Bo w sumie to jedyne co zostało. Link to comment Share on other sites More sharing options...
jacekw Posted August 15, 2020 Share Posted August 15, 2020 A to jest cały czas ten sam silnik, z którym walczysz? Jeśli tak, to podziwiam wytrwałość I obym był złym prorokiem, ale u mnie misfire zwiastował pęknięty tłok... Co prawda, na 4 cylindrze... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Panbenonium Posted August 15, 2020 Author Share Posted August 15, 2020 Wątpię, cały silnik jest w zasadzie nowy. Link to comment Share on other sites More sharing options...
jacekw Posted August 15, 2020 Share Posted August 15, 2020 Oby. Trzymam kciuki Link to comment Share on other sites More sharing options...
Panbenonium Posted August 15, 2020 Author Share Posted August 15, 2020 Ja juz nie mam kciuków, trzymałem od lutego. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ewemarkam Posted August 15, 2020 Share Posted August 15, 2020 (edited) 5 godzin temu, Panbenonium napisał: Cześć Kolejny temat z serii. Silnik trzyma kompresje, głowice po remoncie, cewki powymieniane, świece nowe, zostaje wiązka i komputer. Czy jest jakis sposób jak to w domowych warunkach sprawdzić, czy do cewki w ogóle dochodzi sygnał ? Bo w sumie to jedyne co zostało. Da się wpinasz diodę z opornikiem równolegle z zasilaniem cewki i widzisz czy dostaje impuls. Nie wiem czy masz jedną cewkę czy pojedycze, ale wystarczy naciąć izolację i przylutować w.w diodę. Edited August 15, 2020 by ewemarkam Link to comment Share on other sites More sharing options...
rafal667 Posted August 17, 2020 Share Posted August 17, 2020 A wtryskiwacze byly zamieniane miejscami? Ogolnie to wypadałoby zapiac oscyloskop na cewki i wtryski, i zobaczec co sie na nich dzieje. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Panbenonium Posted August 17, 2020 Author Share Posted August 17, 2020 Panie, żebym dorwał kogoś z oscyloskopem, to bym dawno to zrobił Pytanie: czy to może mieć jakiś związek z kodem P2433 (Secondary air pump) ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
barbapapa11 Posted August 17, 2020 Share Posted August 17, 2020 8 godzin temu, Panbenonium napisał: Panie, żebym dorwał kogoś z oscyloskopem, to bym dawno to zrobił Pytanie: czy to może mieć jakiś związek z kodem P2433 (Secondary air pump) ? Jakis cyfrowy oscyloskop pod USB to nie są kosmiczne pieniadze, sprzęt na którym będzie znośnie widac co się dzieje to za 3 stowki mozna kupic, a czym wiecej narzedzi tym lepiej:) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Panbenonium Posted August 19, 2020 Author Share Posted August 19, 2020 Namierzyłem makgajwera, wygląda mu to na wiązkę, gdzieś jest przebicie. Mówi, że najbezpieczniej będzie położyć nową do każdego wtrysku i każdej cewki. Zobaczymy co to da. Link to comment Share on other sites More sharing options...
rafal667 Posted August 20, 2020 Share Posted August 20, 2020 A moze piny są porozginane lub pękniete na tych dwoch głòwnych kosciach połączeniowych...? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Panbenonium Posted August 20, 2020 Author Share Posted August 20, 2020 Nic z tych rzeczy. Wiązka ok, komputer ok, wszystko sprawdzone oscyloskopem. Czytałen na nasioc, że ktoś miał kiedys taki przypadek i miał mikropęknięcie na kolektorze, teraz już nie pamiętam którym, to chyba pozostaje pójść tym tropem. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now