Markowy Opublikowano 15 Sierpnia 2020 Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2020 Witam, niedawno wymieniałam przeguby zewnętrzny i wewnętrzny w Legacy III komi 2002 2,5l EJ25. Z prawej strony półoś wyjąłem razem z króćcem który wchodzi do dyfra, wylało się z około 1L oleju. Niestety uszkodziłem uszczelniacz i leje się olej. Co dziwne pozom oleju na bagnecie w dyfrze jest ponad max. Czy istnieje możliwość przepływu oleju pomiędzy skrzynią a dyfrem? Ma ktoś wiedzę jaki uszczelniacz trzeba zastosować? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WOJO Opublikowano 15 Sierpnia 2020 Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2020 4 godziny temu, Markowy napisał: Ma ktoś wiedzę jaki uszczelniacz trzeba zastosować? ORYGINALNY! Podaj VIN na PW. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Markowy Opublikowano 15 Sierpnia 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2020 Jf1bh9lr52g053262 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WOJO Opublikowano 16 Sierpnia 2020 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2020 14 godzin temu, Markowy napisał: Jf1bh9lr52g053262 Prawy 806730031 https://partsouq.com/en/search/all?q=806730031 Lewy 806730032 https://partsouq.com/en/search/all?q=806730032 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
niebieskiultras Opublikowano 16 Sierpnia 2020 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2020 W dniu 15.08.2020 o 15:06, Markowy napisał: Co dziwne pozom oleju na bagnecie w dyfrze jest ponad max. Czy istnieje możliwość przepływu oleju pomiędzy skrzynią a dyfrem? Masz automat czy manual ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Markowy Opublikowano 17 Sierpnia 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2020 10 godzin temu, niebieskiultras napisał: Masz automat czy manual ? Automat Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Markowy Opublikowano 17 Sierpnia 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2020 Wojo dzięki za pomoc zamówiłem oryginał. Jakieś wskazówki przy wymianie uszczelniacza, czy uda się go wymienić po zdemontowaniu blaszki osłonowej czy też będę grzebał głębiej? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WOJO Opublikowano 17 Sierpnia 2020 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2020 27 minut temu, Markowy napisał: Wojo dzięki za pomoc zamówiłem oryginał. Jakieś wskazówki przy wymianie uszczelniacza, czy uda się go wymienić po zdemontowaniu blaszki osłonowej czy też będę grzebał głębiej? Zamówiłeś jeszcze o-ring 806984040? https://partsouq.com/en/search/all?q=806984040 Tutaj masz dokładny manual, tylko dla lewej strony: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
niebieskiultras Opublikowano 17 Sierpnia 2020 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2020 7 godzin temu, Markowy napisał: Automat Masz 2 bagnety w skrzyni. Długi od poziomu płynu ATF Krótki od poziomu oleju w przednim dyfrze. Plyny różnią się kolorem więc napewno zauważysz jakby sie mieszały. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Markowy Opublikowano 18 Sierpnia 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2020 21 godzin temu, niebieskiultras napisał: Plyny różnią się kolorem więc napewno zauważysz jakby sie mieszały. Olej w skrzyni i w dyfrze mam zalane o bardzo podobnym żółtym kolorze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Markowy Opublikowano 18 Sierpnia 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2020 W dniu 17.08.2020 o 10:13, WOJO napisał: Tutaj masz dokładny manual, tylko dla lewej strony: WOJO ja mam dokładnie tą stronę co na filmiku czyli prawa, określając stronę siedząc za kierownicą. Powiedz mi czy tak samo określasz strony? Zastanawiam się czy kupiłem towar na dobrą stronę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WOJO Opublikowano 19 Sierpnia 2020 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2020 (edytowane) 4 godziny temu, Markowy napisał: WOJO ja mam dokładnie tą stronę co na filmiku czyli prawa, określając stronę siedząc za kierownicą. Powiedz mi czy tak samo określasz strony? Zastanawiam się czy kupiłem towar na dobrą stronę Pisząc "lewą stronę" sugerowałem się numerami części w 11:08 minucie filmu... Na filmie człowiek wymienia prawy uszczelniacz, więc jeżeli tam założył uszczelniacz 806730032 (lewy), to zrobił błąd. Jeżeli zamówiłeś 806730031 "RH" - prawa strona pojazdu, Edytowane 19 Sierpnia 2020 przez WOJO Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ewemarkam Opublikowano 19 Sierpnia 2020 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2020 WOJO ja mam dokładnie tą stronę co na filmiku czyli prawa, określając stronę siedząc za kierownicą. Powiedz mi czy tak samo określasz strony? Zastanawiam się czy kupiłem towar na dobrą stronę. W samochodzie jest tylko jedna prawa strona i jedna lewa. Lewa to ta po stronie kierowcy a prawa pasażer. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Markowy Opublikowano 19 Sierpnia 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2020 6 godzin temu, WOJO napisał: Jeżeli zamówiłeś 806730031 "RH" - prawa strona pojazdu, Zamówiłem dobry https://allegro.pl/oferta/subaru-forester-i-97-02-uszczelniacz-polosi-przod-8433262641?utm_source=notification&utm_medium=buyerCart&utm_campaign=transaction-notifications-buyercart&snapshot=MjAyMC0wOC0xN1QwNzozMzoxNy40MDBaO2J1eWVyOzI2YzIxZGRhMjVlZWZkZTcyYTNlYjc5NTU4NThmZjIzM2I2MGM4MTE4MjFlOWZmNmM2M2VhMzU0ZDRjYmFjOWM%3D Dzięki Panowie za pomoc, czekam na oring i biorę się za robotę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Markowy Opublikowano 24 Sierpnia 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2020 Robota zrobiona poszło prawie jak masło, bez kanału na lewarku było gorzej. Lepiej wyjmować półoś za pomocą łomu od góry. Nie bardzo podobało mi się na filmiku jak koleś na siłę pcha półoś w nowy uszczelniacz. Rozłączyłem króciec który wchodzi w dyfer, i po włożeniu króćca dopiero montowałem nakrętkę z uszczelniaczem. Wyjaśniła się też przy okazji nadmierna ilość oleju w dyfrze. Winno być 1,2L mi teraz weszło 1,3L, a ostatnio jak zmieniałem olej to gość sprzedał mi 2L i powiedział że tyle ma być. Jeszcze raz dziękuję za pomoc, temat do zamknięcia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się