Skocz do zawartości

Przygasające światła, oświetlenie wnętrza, nierówna praca na wolnych obr


damiano16

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć. Problem z gc-kiem. Ciągle minimalnie przygasa wszystko co świeci w samochodzie jak i poza nim. Myślałem że to może regulator napięcia ale laduje 14.7V czyli ok. Jak się lekko obroty zmniejsza po wejściu w wyższą temp auto nierówno pracuje. Może to mieć powiązanie ze sobą? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jest tak samo. Czy to mogło by aż tak działać że auto chce nierówno pracować na wolnych i światła minimalnie przygasaja? Z niedoboru prądu bym się bardziej spodziewał chodź nie wiem co o tym myśleć. Sprawdziłem też w civiku i accordzie. W jednym 14V równo w drugim 14,3V czyli książkowo. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czemu silnik krokowy? Obroty mi się utrzymują idealnie, jest jakby wypadanie zaplonu. Tak jak by świece były leciwe ale mogę się domyślać :b z tego co patrzyłem to chyba do wymiany trzeba silnik z łap wyciągać trochę do góry. Miejsca tyle co nic. Gc8 ej207. I przygasa na napięciu 14,7V więc nie spada napięcie w chwili przygasania..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak dla mnie problemem jest sam alternator. Miernik przy pomiarze nie wychwyci króciutkich skoków napięcia.

Kiedyś miałem taki problem w Maździe 626, jak oddałem alternator do przezwajania. Panowie najwyraźniej nie nawinęli tyle drutu na stojan, ile powinni, albo drut był o złych parametrach. Efekt był taki, że silnik lekko nierówno chodził (nie zawsze) a wszystkie światła po włączeniu lekko :falowały".

Ale w Twoim przypadku wg mnie może to być równie dobrze problem z regulatorem napięcia.

A tak w ogóle podobny problem po przezwajaniu alternatora widziałem w Vieśwagonie Golfie, działo się to samo.

Edytowane przez marc120
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak jak panowie mówicie. Może być alternator :/ chodź zastanawiam się nad opcja też nieuregulowanych zaworów. Mam tak w accordzie. Wypadanie zapłonu jest mniej odczuwalne niż w subaru ale jak są rozregulowane zrywa jak by elektrody na swiecy się pokruszyly. Po regulacji problem znika. Tu jest to kłopotliwe ze względu na dostep. Jest znikomy :x alternator pewno zamówię a jak nie pomoże na wypadanie zapłonu oddam auto do wymiany świec i reg zaworow.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...