damiano16 Opublikowano 11 Sierpnia 2020 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2020 Cześć. Problem z gc-kiem. Ciągle minimalnie przygasa wszystko co świeci w samochodzie jak i poza nim. Myślałem że to może regulator napięcia ale laduje 14.7V czyli ok. Jak się lekko obroty zmniejsza po wejściu w wyższą temp auto nierówno pracuje. Może to mieć powiązanie ze sobą? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marc120 Opublikowano 12 Sierpnia 2020 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2020 Tak może. Zmieniłeś ostatnio lub dawałeś do przeswajania alternator? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
damiano16 Opublikowano 12 Sierpnia 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2020 Prosiaka dopiero kupiłem zrobiłem tylko 400km po zakupie. Ciągle się tak zachowuje. Ale i tak go uwielbiam (jeszcze nie remontowalem) haha Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ewemarkam Opublikowano 12 Sierpnia 2020 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2020 14.7V to trochę za dużo. Jak przegazujesz jest tak samo czy rośnie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
damiano16 Opublikowano 12 Sierpnia 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2020 Jest tak samo. Czy to mogło by aż tak działać że auto chce nierówno pracować na wolnych i światła minimalnie przygasaja? Z niedoboru prądu bym się bardziej spodziewał chodź nie wiem co o tym myśleć. Sprawdziłem też w civiku i accordzie. W jednym 14V równo w drugim 14,3V czyli książkowo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ewemarkam Opublikowano 12 Sierpnia 2020 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2020 A jak Ci przygasa to pewnie napięcie spada. Zobacz na "silnik krokowy" albo bardziej za zawór biegu jałowego. przy przepustnicy. Może trzeba by go wyczyścić. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
damiano16 Opublikowano 12 Sierpnia 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2020 Czemu silnik krokowy? Obroty mi się utrzymują idealnie, jest jakby wypadanie zaplonu. Tak jak by świece były leciwe ale mogę się domyślać :b z tego co patrzyłem to chyba do wymiany trzeba silnik z łap wyciągać trochę do góry. Miejsca tyle co nic. Gc8 ej207. I przygasa na napięciu 14,7V więc nie spada napięcie w chwili przygasania.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ewemarkam Opublikowano 12 Sierpnia 2020 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2020 Masz automat? U mnie tak jest. Przygasają lampy, ładowanie spada do 14V gdy zapne D na ciepłym silniku. Pytałem tu na Forum, to dostałem odpowiedź żebym nie szukał dziury w całym. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marc120 Opublikowano 12 Sierpnia 2020 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2020 (edytowane) Jak dla mnie problemem jest sam alternator. Miernik przy pomiarze nie wychwyci króciutkich skoków napięcia. Kiedyś miałem taki problem w Maździe 626, jak oddałem alternator do przezwajania. Panowie najwyraźniej nie nawinęli tyle drutu na stojan, ile powinni, albo drut był o złych parametrach. Efekt był taki, że silnik lekko nierówno chodził (nie zawsze) a wszystkie światła po włączeniu lekko :falowały". Ale w Twoim przypadku wg mnie może to być równie dobrze problem z regulatorem napięcia. A tak w ogóle podobny problem po przezwajaniu alternatora widziałem w Vieśwagonie Golfie, działo się to samo. Edytowane 12 Sierpnia 2020 przez marc120 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ewemarkam Opublikowano 12 Sierpnia 2020 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2020 Wypadało by podłączyć analogowy wskaźnik napięcia. Tam będzie widać wachniecia napięcia. Albo jakiś rejestrator. Z drugiej strony sprawdził bym jeszcze masę silnika. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
damiano16 Opublikowano 12 Sierpnia 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2020 Tak jak panowie mówicie. Może być alternator :/ chodź zastanawiam się nad opcja też nieuregulowanych zaworów. Mam tak w accordzie. Wypadanie zapłonu jest mniej odczuwalne niż w subaru ale jak są rozregulowane zrywa jak by elektrody na swiecy się pokruszyly. Po regulacji problem znika. Tu jest to kłopotliwe ze względu na dostep. Jest znikomy :x alternator pewno zamówię a jak nie pomoże na wypadanie zapłonu oddam auto do wymiany świec i reg zaworow. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się