Jump to content

Recommended Posts

Hey ho. Sprzedaje bez powodzenia na razie impreze 2.0 n/a bug z 2002 r. bo jest fajne s turbo z gratami z wrxa w mojej okolicy i chciałbym kupić... lecz, gdy mi się nie uda to kmnie nad swapem silnika, bo ej201 125 km szału nie robi. I teraz pytanie, czy jest jakiś silnik który można przeszczepić najlepiej na oryginalnych wiązkach p&p? Czytałem trochę tematów tu na forum, gdzieś widziałem, że ej251 z outbacka ale tam skrzynia automat w większości. Temat ruszany wiele razy ale za każdym razem dotyczył innych przypadków a mi chodzi konkretnie o buga 2.0 125 km z redaktorem

Link to post
Share on other sites
13 minut temu, Narrator napisał:

Najlepiej przełożyć właśnie ej251. Z wersji z automatem też podejdzie a silnik mniej zmęczony. 

 

I to jest kompatybilne z wiązkami elektrycznymi? A jak z komputerem?

Link to post
Share on other sites

Właśnie o to chodzi, że silnik turbo to już trzeba pół auta wymienić. Silnik, skrzynia, dyfer, heble, maska, wiązki, przewody etc. Wielokrotnie pisano, że przeszczep silnika turbo przekracza koszty sprzedaży wolnossaka i zakupu wrx

Link to post
Share on other sites

Ej251 jest p&p. Wiązka zostaje stara. Komputer od 201 ogarnia ten silnik.

Fizycznie 251 to ta sama konstrukcja co 201 tylko inna pojemność. 

Edited by Narrator
Link to post
Share on other sites
4 minuty temu, Narrator napisał:

Ej251 jest p&p. Wiązka zostaje stara. Komputer od 201 ogarnia ten silnik.

Fizycznie 251 to ta sama konstrukcja co 201 tylko inna pojemność. 

 

Ogarnia wyciągnie z niego za wikipedią: Power ISO: 123 kW (165 hp; 167 PS) at 5600 rpm and 226 N⋅m (167 lb⋅ft) of torque at 4400 rpm ?

Link to post
Share on other sites

Nie mierzyłem tego nigdy ale zrobiłem 8,5 s. do setki. 

Teoretycznie Impreza RS z tym silnikiem przyśpiesza w 8,3 s. a biorąc pod uwagę że w bugu 2.0 jest krótsza skrzynia to odczucie przyśpieszenia powinno być lepsze. 

Link to post
Share on other sites

Wiem na pewno że wiązka silnika jest taka sama w ej201 i ej251.
Z manualem też było pełno ej251...

Wysłane z mojego mądrego telefonu

Link to post
Share on other sites
6 godzin temu, Pan Dziedzic napisał:

@The_Sickness, piszesz o zamulaniu, to po wstawieniu kolektora różnoodległ. czy wcześniej było ? 

 

hey, auto jak kupiłem było zamulone. Dlatego, że poprzedni kolektor był bardzo wąski w momencie odbioru spalin jak i uwalona była sonda lambda przed katem oraz czujnik spalania stukowego. Z nowym kolektorem i lambdą jest wszystko ok. Auto przyśpiesza akceptowalnie na pierwszym, drugim i trzecim biegu, oczywiście trzeba je kręcić wysoko. Potem jest już gorzej. Czwórka do 140 jeszcze ciągnie ale piątka to taki bieg bez historii.

 

Chciałbym te 40 kunia więcej. Myślę, że zrobiłoby dobrą robotę. Gdzie zrobić swap już wiem, jestem po rozmowach. Dzisiaj muszę sprawdzić jakiego kompa mam i jeżeli się okaże, że odpowiedni, to będę rozglądać się za silnikiem :)

Link to post
Share on other sites

tak wygląda sterownik i wtyczki od wiązki. Ktoś jest w stanie potwierdzić, że ten CPU ogarnie EJ251 ? :)

20200804_112028.jpg

20200804_112119.jpg

20200804_112141.jpg

Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...