Skocz do zawartości

swap z ej201 na?


Gość

Rekomendowane odpowiedzi

Hey ho. Sprzedaje bez powodzenia na razie impreze 2.0 n/a bug z 2002 r. bo jest fajne s turbo z gratami z wrxa w mojej okolicy i chciałbym kupić... lecz, gdy mi się nie uda to kmnie nad swapem silnika, bo ej201 125 km szału nie robi. I teraz pytanie, czy jest jakiś silnik który można przeszczepić najlepiej na oryginalnych wiązkach p&p? Czytałem trochę tematów tu na forum, gdzieś widziałem, że ej251 z outbacka ale tam skrzynia automat w większości. Temat ruszany wiele razy ale za każdym razem dotyczył innych przypadków a mi chodzi konkretnie o buga 2.0 125 km z redaktorem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

13 minut temu, Narrator napisał:

Najlepiej przełożyć właśnie ej251. Z wersji z automatem też podejdzie a silnik mniej zmęczony. 

 

I to jest kompatybilne z wiązkami elektrycznymi? A jak z komputerem?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Właśnie o to chodzi, że silnik turbo to już trzeba pół auta wymienić. Silnik, skrzynia, dyfer, heble, maska, wiązki, przewody etc. Wielokrotnie pisano, że przeszczep silnika turbo przekracza koszty sprzedaży wolnossaka i zakupu wrx

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 minuty temu, Narrator napisał:

Ej251 jest p&p. Wiązka zostaje stara. Komputer od 201 ogarnia ten silnik.

Fizycznie 251 to ta sama konstrukcja co 201 tylko inna pojemność. 

 

Ogarnia wyciągnie z niego za wikipedią: Power ISO: 123 kW (165 hp; 167 PS) at 5600 rpm and 226 N⋅m (167 lb⋅ft) of torque at 4400 rpm ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiem na pewno że wiązka silnika jest taka sama w ej201 i ej251.
Z manualem też było pełno ej251...

Wysłane z mojego mądrego telefonu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 godzin temu, Pan Dziedzic napisał:

@The_Sickness, piszesz o zamulaniu, to po wstawieniu kolektora różnoodległ. czy wcześniej było ? 

 

hey, auto jak kupiłem było zamulone. Dlatego, że poprzedni kolektor był bardzo wąski w momencie odbioru spalin jak i uwalona była sonda lambda przed katem oraz czujnik spalania stukowego. Z nowym kolektorem i lambdą jest wszystko ok. Auto przyśpiesza akceptowalnie na pierwszym, drugim i trzecim biegu, oczywiście trzeba je kręcić wysoko. Potem jest już gorzej. Czwórka do 140 jeszcze ciągnie ale piątka to taki bieg bez historii.

 

Chciałbym te 40 kunia więcej. Myślę, że zrobiłoby dobrą robotę. Gdzie zrobić swap już wiem, jestem po rozmowach. Dzisiaj muszę sprawdzić jakiego kompa mam i jeżeli się okaże, że odpowiedni, to będę rozglądać się za silnikiem :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...