Gość Opublikowano 3 Sierpnia 2020 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2020 Hey ho. Sprzedaje bez powodzenia na razie impreze 2.0 n/a bug z 2002 r. bo jest fajne s turbo z gratami z wrxa w mojej okolicy i chciałbym kupić... lecz, gdy mi się nie uda to kmnie nad swapem silnika, bo ej201 125 km szału nie robi. I teraz pytanie, czy jest jakiś silnik który można przeszczepić najlepiej na oryginalnych wiązkach p&p? Czytałem trochę tematów tu na forum, gdzieś widziałem, że ej251 z outbacka ale tam skrzynia automat w większości. Temat ruszany wiele razy ale za każdym razem dotyczył innych przypadków a mi chodzi konkretnie o buga 2.0 125 km z redaktorem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Narrator Opublikowano 3 Sierpnia 2020 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2020 Najlepiej przełożyć właśnie ej251. Z wersji z automatem też podejdzie a silnik mniej zmęczony. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 3 Sierpnia 2020 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2020 13 minut temu, Narrator napisał: Najlepiej przełożyć właśnie ej251. Z wersji z automatem też podejdzie a silnik mniej zmęczony. I to jest kompatybilne z wiązkami elektrycznymi? A jak z komputerem? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maciek323 Opublikowano 3 Sierpnia 2020 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2020 Lepiej już coś co ma jaką taką moc. Np. EJ255 phase 1. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 3 Sierpnia 2020 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2020 Właśnie o to chodzi, że silnik turbo to już trzeba pół auta wymienić. Silnik, skrzynia, dyfer, heble, maska, wiązki, przewody etc. Wielokrotnie pisano, że przeszczep silnika turbo przekracza koszty sprzedaży wolnossaka i zakupu wrx Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Narrator Opublikowano 3 Sierpnia 2020 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2020 (edytowane) Ej251 jest p&p. Wiązka zostaje stara. Komputer od 201 ogarnia ten silnik. Fizycznie 251 to ta sama konstrukcja co 201 tylko inna pojemność. Edytowane 3 Sierpnia 2020 przez Narrator Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 3 Sierpnia 2020 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2020 4 minuty temu, Narrator napisał: Ej251 jest p&p. Wiązka zostaje stara. Komputer od 201 ogarnia ten silnik. Fizycznie 251 to ta sama konstrukcja co 201 tylko inna pojemność. Ogarnia wyciągnie z niego za wikipedią: Power ISO: 123 kW (165 hp; 167 PS) at 5600 rpm and 226 N⋅m (167 lb⋅ft) of torque at 4400 rpm ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Narrator Opublikowano 3 Sierpnia 2020 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2020 Nie mierzyłem tego nigdy ale zrobiłem 8,5 s. do setki. Teoretycznie Impreza RS z tym silnikiem przyśpiesza w 8,3 s. a biorąc pod uwagę że w bugu 2.0 jest krótsza skrzynia to odczucie przyśpieszenia powinno być lepsze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dzixd Opublikowano 3 Sierpnia 2020 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2020 Wiem na pewno że wiązka silnika jest taka sama w ej201 i ej251.Z manualem też było pełno ej251...Wysłane z mojego mądrego telefonu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pan Dziedzic Opublikowano 3 Sierpnia 2020 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2020 @The_Sickness, piszesz o zamulaniu, to po wstawieniu kolektora różnoodległ. czy wcześniej było ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 4 Sierpnia 2020 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2020 6 godzin temu, Pan Dziedzic napisał: @The_Sickness, piszesz o zamulaniu, to po wstawieniu kolektora różnoodległ. czy wcześniej było ? hey, auto jak kupiłem było zamulone. Dlatego, że poprzedni kolektor był bardzo wąski w momencie odbioru spalin jak i uwalona była sonda lambda przed katem oraz czujnik spalania stukowego. Z nowym kolektorem i lambdą jest wszystko ok. Auto przyśpiesza akceptowalnie na pierwszym, drugim i trzecim biegu, oczywiście trzeba je kręcić wysoko. Potem jest już gorzej. Czwórka do 140 jeszcze ciągnie ale piątka to taki bieg bez historii. Chciałbym te 40 kunia więcej. Myślę, że zrobiłoby dobrą robotę. Gdzie zrobić swap już wiem, jestem po rozmowach. Dzisiaj muszę sprawdzić jakiego kompa mam i jeżeli się okaże, że odpowiedni, to będę rozglądać się za silnikiem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 4 Sierpnia 2020 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2020 tak wygląda sterownik i wtyczki od wiązki. Ktoś jest w stanie potwierdzić, że ten CPU ogarnie EJ251 ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się