Danko Posted August 1, 2020 Share Posted August 1, 2020 Gdzie jakiś czas temu czytałem o tym, że przed przeglądem powinno się wspomnieć o napędzie, żeby nie wjeżdżali na rolki? Prawda to? Tak? Nie? Czemu? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Damiano87 Posted August 1, 2020 Share Posted August 1, 2020 https://r.tapatalk.com/shareLink/topic?url=https://forum.subaru.pl/topic/23225-przegl%C4%85d-techniczny/&share_tid=23225&share_fid=56227&share_type=t&link_source=appWysłane z mojego SM-A505FN przy użyciu Tapatalka Link to comment Share on other sites More sharing options...
ewemarkam Posted August 1, 2020 Share Posted August 1, 2020 Ja prosiłem tylko aby sprawdzał hamowanie kół osobno. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ir3n3usz Posted August 1, 2020 Share Posted August 1, 2020 2 godziny temu, ewemarkam napisał: Ja prosiłem tylko aby sprawdzał hamowanie kół osobno. Ma to sens tylko jeśli jedno koło obraca się do przodu, a drugie do tyłu. Obracanie jednego koła nic nie zmienia, bo napęd na wał i skrzynię dalej jest przekazywany. Nie ma przeciwskazań do normalnego przeprowadzenia badania. Należy to zrobić sprawnie i nie powtarzać badania 10 razy na jednej osi. Jeden strzał i wyjazd z rolek. Przy ASO mamy OSKP, zbadana została niezliczona ilość samochodów i nigdy żadnej awarii wiskozy czy sprzęgła wielopłytkowego w A/T nie było. Z resztą Dyrekcja też kiedyś odniosła się do tego tematu. 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
rutra80 Posted August 1, 2020 Share Posted August 1, 2020 Ale jak masz wybór jedź na płyty. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ericsson Posted August 2, 2020 Share Posted August 2, 2020 Podjechałem ostatnio na stacje diagnostyczną żeby siły hamowania sprawdzić, to mnie odbili z kwitkiem. Chwilę pogadaliśmy i wyszło że jest szansa ugotować wiskoze bo pomiar robią na jednej osi. Nie mam 100% pewności, nie znam się do końca technicznie ale tak na chłopski rozum mi wychodzi, a wiskoza do tanich operacji nie należy więc podziękowałem. Link to comment Share on other sites More sharing options...
BelegUS Posted August 2, 2020 Share Posted August 2, 2020 Panowie, jak zimą utkniecie w zaspie to wyjeżdżacie czy wzywacie lawetę? 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
ewemarkam Posted August 2, 2020 Share Posted August 2, 2020 Panowie, jak zimą utkniecie w zaspie to wyjeżdżacie czy wzywacie lawetę? Tylko diagnosta albo się boi że samochód mu wyskoczy z rolek, albo twierdzi że spali wisko. Bo przód się nie kreci przy pomiarze. Ale już wyżej było napisane że jeden pomiar na oś i nic się nie stanie. A zimą targają wszystkie koła. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Luku Posted August 2, 2020 Share Posted August 2, 2020 3 godziny temu, BelegUS napisał: Panowie, jak zimą utkniecie w zaspie to wyjeżdżacie czy wzywacie lawetę? to jest tak pięknie i w punkt podsumowane że aż wypuściłem powietrze nosem. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now