Jump to content

Którą generację subaru imprezy wybrać na codzień ? GC czy GD


Recommended Posts

Gh jest paskudne według mnie i nie kupił bym wozu który mi się podoba ,GD WRX po 1 lifcie jest idealny :-) Oczywiście ,kupię lub się zamienię dopiero kiedy będzie coś fajnego ,mogę poczekać nie ma problemu ,na Lexa też sporo czasy czekałem i wisiałem na ogłoszeniach żeby kupić coś konkretnego i z tym będzie to samo.
Tak właśnie myślałem że na blobie się skończy :mrgreen:

Wysłane z mojego mądrego telefonu

Link to post
Share on other sites
  • Replies 53
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Normalnie, jakbym wiedział że tu taki cyrk, to bym wcześniej popcorn sobie zrobił .

Ta w lepszym stanie blacharskim i mniej zmęczona mechanicznie.    Moze się okazać ze po zakupie coś mocno padnie i zostaniesz bez środka transportu z wizja sporych wydatków na naprawę.   

Dokładnie, dlatego według mnie impreza na daily to średni pomysł, dobrze mieć w zapasie jakieś pewne auto do jazdy jak impreza będzie stała w warsztacie

Posted Images

:-) Najładniejszy przód ,choć 1 wersja z tymi nakładkami na lampy też jest spoko ,co się trafi ,nie będę wybrzydzał jak się trafi super egzemplarz obojętnie po którym lifcie lub przed ,grunt to dobrą sztukę kupić a jakieś bajery itp się dokupi :-)Kwestie wizualny w takim wozie schodzą na drugi plan.

Link to post
Share on other sites

Witam , będę chyba oglądał jednego WRXA blobie i zastanawiam się co dokładnie prócz korozji i normalnych rzeczy mam w nim sprawdzić.Zabiorę go na stację także ogólne rzeczy ,branie oleju można sprawdzić tym bardziej że jest na przelocie ale ciśnienie kompresji już będzie raczej ciężko.

Link to post
Share on other sites

Bierz GD wrx. Mam bloba wrx jako daily... pokonuje minimum 140km dziennie. Auto całkowicie bezawaryjne (pomimo mapy na 1.2 bara). Miałem i gc gt99. GD jest delikatnie ociężałe względem GC, ale ma to swoje plusy. Dzięki większej wadze na codzień prowadzi się bardziej komfortowo (nie mylić z reakcją, precyzją itd) zawieszenie również wybiera lepiej nierówności. Auto jest cichsze w środku.

Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.


×
×
  • Create New...