lutek34 Opublikowano 22 Lipca 2020 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2020 Wygląda na to że alternator również będzie wymagał regeneracji, łożysko huczy, ładowanie bez obciążenia 13.8V, z max obciążeniem spada do 13.5V. Może ktoś kupował zestaw naprawczy alternatora 23700AA521 użytego w 2005 Outback 2.5 SOHC, chodzi mi o łożyska, szczotki i komutator. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WOJO Opublikowano 23 Lipca 2020 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2020 7 godzin temu, lutek34 napisał: Wygląda na to że alternator również będzie wymagał regeneracji, łożysko huczy, ładowanie bez obciążenia 13.8V, z max obciążeniem spada do 13.5V. Może ktoś kupował zestaw naprawczy alternatora 23700AA521 użytego w 2005 Outback 2.5 SOHC, chodzi mi o łożyska, szczotki i komutator. Przy tych cenach używek, może to nie mieć sensu finansowego. Łożyska, tuleje i szpilki kup samodzielnie. Co do regulatora, to nie wiem, czy zamiennik będzie miał lepsze parametry. Co drugie subaru ma 13,8V na jałowym... 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SubaruLPG Opublikowano 23 Lipca 2020 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2020 Czy w każdym legacy/OBK alternator ma taką samą moc? czy w bardziej doposażonych wersjach alternator nie jest większy? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lutek34 Opublikowano 23 Lipca 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2020 Z tego co udało mi się znaleźć, to do zregenerowania tego alternatora wystarczy kupić zestaw zawierający łożyska, szczotki, komutator i uszczelniacz. Muszę tylko znaleźć odpowiedni, pasujący zestaw. Używki nie bardzo chce kupować, żeby nie okazała się gorsza od mojego.Wysłane z mojego Mi A1 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lutek34 Opublikowano 31 Sierpnia 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2020 Oddałem alternator do regeneracji bo zrobił się nagle głośny, 100zł z kieszeni i o jeden problem z głowy mniej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Qubu666-Baja Opublikowano 31 Sierpnia 2020 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2020 Ja też na "żarcik" się nabrałem ,kiedy 13,5V mi wyskoczyło.Od razu biegiem po drugi alternator(bo nowy akku był kupiony) . Kupiłem drugi-uzywkę (za grosze,ale nie trup). wstawiłem,sprawdzam parametry i... znowu 13,5v . No i... skończyło się na tym,że częściej czytam forum,bo przynajmniej "na pamięć" i schematycznie nie działam. Ps tak w ogóle czemu te ładowanie jest takie słabe w tych alternatorach? jest na to jakiś patent? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się