lutek34 Posted July 22, 2020 Share Posted July 22, 2020 Wygląda na to że alternator również będzie wymagał regeneracji, łożysko huczy, ładowanie bez obciążenia 13.8V, z max obciążeniem spada do 13.5V. Może ktoś kupował zestaw naprawczy alternatora 23700AA521 użytego w 2005 Outback 2.5 SOHC, chodzi mi o łożyska, szczotki i komutator. Link to comment Share on other sites More sharing options...
WOJO Posted July 23, 2020 Share Posted July 23, 2020 7 godzin temu, lutek34 napisał: Wygląda na to że alternator również będzie wymagał regeneracji, łożysko huczy, ładowanie bez obciążenia 13.8V, z max obciążeniem spada do 13.5V. Może ktoś kupował zestaw naprawczy alternatora 23700AA521 użytego w 2005 Outback 2.5 SOHC, chodzi mi o łożyska, szczotki i komutator. Przy tych cenach używek, może to nie mieć sensu finansowego. Łożyska, tuleje i szpilki kup samodzielnie. Co do regulatora, to nie wiem, czy zamiennik będzie miał lepsze parametry. Co drugie subaru ma 13,8V na jałowym... 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
SubaruLPG Posted July 23, 2020 Share Posted July 23, 2020 Czy w każdym legacy/OBK alternator ma taką samą moc? czy w bardziej doposażonych wersjach alternator nie jest większy? Link to comment Share on other sites More sharing options...
lutek34 Posted July 23, 2020 Author Share Posted July 23, 2020 Z tego co udało mi się znaleźć, to do zregenerowania tego alternatora wystarczy kupić zestaw zawierający łożyska, szczotki, komutator i uszczelniacz. Muszę tylko znaleźć odpowiedni, pasujący zestaw. Używki nie bardzo chce kupować, żeby nie okazała się gorsza od mojego.Wysłane z mojego Mi A1 przy użyciu Tapatalka Link to comment Share on other sites More sharing options...
lutek34 Posted August 31, 2020 Author Share Posted August 31, 2020 Oddałem alternator do regeneracji bo zrobił się nagle głośny, 100zł z kieszeni i o jeden problem z głowy mniej Link to comment Share on other sites More sharing options...
Qubu666-Baja Posted August 31, 2020 Share Posted August 31, 2020 Ja też na "żarcik" się nabrałem ,kiedy 13,5V mi wyskoczyło.Od razu biegiem po drugi alternator(bo nowy akku był kupiony) . Kupiłem drugi-uzywkę (za grosze,ale nie trup). wstawiłem,sprawdzam parametry i... znowu 13,5v . No i... skończyło się na tym,że częściej czytam forum,bo przynajmniej "na pamięć" i schematycznie nie działam. Ps tak w ogóle czemu te ładowanie jest takie słabe w tych alternatorach? jest na to jakiś patent? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now