lutek34 Opublikowano 21 Lipca 2020 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2020 Panowie zrobiliśmy pierwszą przejażdżkę po włożeniu silnika, w którym była robiona UPG i wymieniane kompletne sprzęgło, niestety pojawił się problem, gdy zredukuje bieg, żeby hamować silnikiem to dźwignia napędu sama podskakuje i rozłącza się napęd. Tak na szybko co zaobserwowaliśmy to lekki luz, około 2mm na oczku linki przy skrzyni, ktoś coś tutaj kombinował i zamiast zawleczki, wsadził śrubę. Nie myślę żeby te 2mm luzu mogło powodować to rozłączanie się napędu. Ktoś z Was miał podobny problem? Wcześniej tym samochodem zrobiłem 500km i nie było tego problemu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dominikon Opublikowano 22 Lipca 2020 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2020 Chyba masz na myśli dźwignię od reduktora, a nie od rozłączania napędu bo takowej chyba nie ma. Czy dobrze myślę? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lutek34 Opublikowano 22 Lipca 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2020 8 godzin temu, dominikon napisał: Chyba masz na myśli dźwignię od reduktora, a nie od rozłączania napędu bo takowej chyba nie ma. Czy dobrze myślę? jak zwał tak zwał, ale problem jest przy hamowaniu silnikiem. Na ta chwilę doraźnie zdrutowałem dźwignie przy skrzyni i da się jeździć, ale myślę że problemem mogą być poduszki, bo przy odejmowaniu gazu mam uderzenie, w czasie jazdy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SubaruLPG Opublikowano 22 Lipca 2020 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2020 do sprawdzenia poduszka z przodu pod rezonatorem oraz tylna z tyłu skrzyni. poduszki te można sprawdzić trzymając hamulec i puszczając sprzęgło jeśli wychylenie silnika ze skrzynią jest spore to są do wymiany jedna bądź obie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dominikon Opublikowano 23 Lipca 2020 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2020 Ja też zacząłbym od sprawdzenia poduszek. Daj znać co dalej z samochodem i jak przebiegła dalsza weryfikacja problemu lub jego usunięcie. Powodzenia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lutek34 Opublikowano 24 Lipca 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2020 W dniu 23.07.2020 o 00:40, SubaruLPG napisał: do sprawdzenia poduszka z przodu pod rezonatorem oraz tylna z tyłu skrzyni. obie wymienione na używki z WRXa i nadal to samo, teraz czas na poduszki pod silnikiem a miałem je na wierzchu jak silnik był wyciągnięty. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SubaruLPG Opublikowano 26 Lipca 2020 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2020 a jaki masz ruch skrzyni z silnikiem? sprawdzałeś na kanale przepychając samochód bądź na hamulcu próbować ruszyć jakie masz wychylenie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lutek34 Opublikowano 26 Lipca 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2020 7 godzin temu, SubaruLPG napisał: na hamulcu próbować ruszyć jakie masz wychylenie? ciężko powiedzieć jak duże to wychylenie, ale jest widoczne. Używane poduchy pod silnik zamówione i zobaczymy czy będzie zmiana. Ktoś z Was wymieniał te poduchy? Dużo kombinacji żeby je wyszarpać spod silnika? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
limesiak Opublikowano 1 Sierpnia 2020 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2020 a jaki masz ruch skrzyni z silnikiem? sprawdzałeś na kanale przepychając samochód bądź na hamulcu próbować ruszyć jakie masz wychylenie? A ile cm/mm kwalifikuje je do wymiany? Mam wrażenie że moje szwankują, a wymieniłem niemalże wszystkie gumy w zawieszeniu. Na razie czekam bo może to łożyska pod sprężynami popukują sobieWysłane z mojego Redmi Note 7 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SubaruLPG Opublikowano 3 Sierpnia 2020 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2020 ruch nie powinien przekraczać kilku centymetrów (takie mam doświadczenie w innych markach) ruch skrzyni z silnikiem powinien odbywać się z opóźnieniem/gracją. jeśli silnik ze skrzynią przy odpuszczaniu sprzęgła "skacze" to świadczy to o zerwanych tulejach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RSK7 Opublikowano 22 Sierpnia 2020 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2020 Wyregulować. Tam jest regulacja na nakrętce na zdjęciu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się