Jump to content

ułamana szpilka


BeQuiet
 Share

Recommended Posts

Z tego co się orientuje szpilka w subaru jest osadzana na wielowspust.

jedno sprawne uderzenie młotkiem rozwiąże problem. szpilkę kupujemy w motoryzacyjnym bądź na szrocie.

W niektórych samochodach jest okienko w zwrotnicy do wybijania szpilek

  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

Jeśli OM jest tania i łatwo dostępna dla kolegi to jak najbardziej kupić nową w ASO.

Ja wolę akurat używaną szpilkę z szrotu niż nową ze sklepu firmy krzak.

Nie wiem jaką techniką chcesz wymienić szpilkę ale jeśli techniką skręcania przeciągania nakrętkami to wielowypust posmarować, w Subaru szpilki przechodzą ciężko przez wielowypust (przynajmniej w moim egzemplarzu) dokręcając/przeciągając(pneumatem) szpilkę nakrętką OM możemy zniszczyć gwint w nakrętce jest z miększego materiału jak szpilka

Link to comment
Share on other sites

Też u siebie kiedyś ułamałem szpilkę, kupno nowej w ASO 16 zł  a wymiana jej bez problemu za pomocą młoteczka o wadze 250 gram.

Link to comment
Share on other sites

Jeżeli będziesz szukał czegoś używanego np na szrocie, zwróć uwagę na skok gwintu, :) co do roboty to ok 30 min dla zaprawionego  w boju. Wpisz sobie na YT, wszędzie zasada ta sama :)

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...