Skocz do zawartości

Co wybrać?? jaką Imprezę??


Patryyyk

Rekomendowane odpowiedzi

Patryyyk, zanim podejmiesz decyzje przebrnij przez ten temat , jezeli uwazasz ze jestes w stanie utrzymac w nalezytym stanie wersje turbo, oraz Twoje (przez rok zdobyte) "umiejetnosci" prowadzenia samochodu pozwola utrzymac Ci sie przy zyciu (oraz nie zabijesz kogos postronnego) kup wersje z wiatraczkiem. pokaz tez temat mamie, skoro sobie dorabiasz a rodzice dokladaja polowe do zakupu beda tez w duzym stopniu sponsorem Twojej nowej zabawki.

 

jezeli zalezy Ci na osiagach jarmaj ma racje, a zna sie jak malo kto na tym forum na prowadzeniu (nie jezdzie a prowadzeniu) samochodu, ze lepszym rozwiazaniem jest mocna oska.

 

pozdrawiam i mam nadzieje ze podejmiesz rozsadna decyzje

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 147
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

chojny, a w ucho chcesz?

 

jak mnie to choc odrobine zblizy do poziomu Twoich umiejetnosci to mozesz mnie lac codziennie :twisted:

 

Widzę, że loża szyderców pod przywództwem Loucyphra się rozrasta!

 

to nie loza szydercow a zazdrosnikow :roll:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Abt zaczynał od Golfa własnie, z tym że całe 54KM

też mam golfa, tyle, że ma 55 KM. Satysfakcje z jazdy daje a i bokiem po śniegu pójdzie. :twisted: Nie trzeba mi 200 KM w Imprezie :razz: :wink:

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zgadzam się, 200kM w Imprezie to za mało, dopiero od 270 zaczyna to jakoś jeździć

Ja uważam,że minimalnie 200 kM wystarczy na codzień,tzn.żeby wyprzedzając Golfa 1.6 nie modlić się, czy to sie uda,czy trzeba będzie zrobić crash test z nadjeżdżającym z naprzeciwka TIRem. Jedynym wyjątkiem jest forester 2.0 Turbo, który o ile dobrze pamiętam ma 170 kM, a potrafi sie jeszcze nieźle zebrać przy np.130 km/h. Osiągi wolnyssących Subaru są niezłe w przedziale 0-100 km/h...później naprawdę jest słabo :neutral: i żaden reduktor nie pomoże. Ośki z mocą 150 kM potrafia nieźle zapylać. Niestety przy 4x4 to jest za mało.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

... jeśli chodzi o start spod świateł, to chodzi mi o to że kupując subaru imprezę chociaż że wolnossącą nie chce być wolniejszy od golfa GTI, jeździłem takim i nie powala na kolana... jeśli rzeczywiście wersja N/A jest woilnijesza od golfa to się zastanowię nad TURBO

zadna Impreza nie sluzy do sciagania sie ze swiatel, a juz napewno nie wersja N/A (chyba ze zima ale wtedy nikt sie z toba scigac nie bedzie :wink: ) Z tego piszesz jasno wynika ze zadowolony bedziesz tylko z wersji Turbo n/a sobie odpusc bo nie sa to sportowe auta tylko komfortowe z mozliwoscia poruszania sie w trundych warunkach.

Ps. wersja 2.0 nie da rady Golfowi GTI 8V, nawet nie wiem czy da rade zdrowemu 1.8 moze z miejsca bo z rolowanego na 100% nie, a 1.6 ze startu do 130 jedzie jak Yaris 1,0 dopiero GT jezdzie bardziej niz fajnie (mialem te 3 wersje)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zadna Impreza nie sluzy do sciagania sie ze swiatel

No właśnie, też mi się wydaje, że Imprezę się kupuje nie po to żeby się ścigać z burakami w agrotuningowanych wozach. :cool:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Doxa, to jest tak, kupiłem sobie golfa mk1 (mieszkam w podwarszawskiej wsi i mam dookoła wiele szutrowych jak i asfaltowych, nieuczęszczanych dróg jak i tor obok Czosnowskiego Intercarsu, na którym często katowałem moją maszynkę :twisted:

Fido__, widzisz kupując imprezę chcę ją przy sobie zatrzymać, ew. zmienić na nowszą w przyszłość jeśli $ na to pozwoli....

chojny, na szczęście na razie o kosztach nie muszę myśleć, i świetnie sobie zdaje sprawę ile utrzymanie 2.o Turbo kosztuje... lecz biorąc pod uwagę to, że impreza się nie psuje, oraz to że mam zaprzyjaźniony warsztat, który na subaru się zna nie boję się aż tak o koszty... jedynie wacha, a przecież nikt nie będzie mi kazał non-stop zap#$%%#$

a jeśli koszta mnie będą zżerać to zawsze mogę pożyczyć od taty TDI'ka palącego ok 7L ropy...

 

GRAF, Arti, nie chodzi o to żeby na każdych światłach pokazywać jaki to ja jestem fajny bo mam ponad 200 koni, tylko o to że czasem trzeba pokazać bananowym dzieciom w tatusia M5'ce kto tu rządzi :razz: i kasa to nie wszystko...

a jeśli koszta mnie będą zżerać to zawsze mogę pożyczyć od taty TDI'ka palącego ok 7L ropy...

 

Dzięki panowie za pomoc na pewno sobie poradzę :twisted: lecz teraz mam pytanie:

czy jeśli uprę się na wersję wolnossącą to będzie tam jakiekolwiek wyposażenie?? (klima, poduchy, abs itp.)??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zadna Impreza nie sluzy do sciagania sie ze swiatel

No właśnie, też mi się wydaje, że Imprezę się kupuje nie po to żeby się ścigać z burakami w agrotuningowanych wozach. :cool:

W pełni to potwierdza temat "Konfesjonal dla tych, którzy kopią leżącego" :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

na szczęście na razie o kosztach nie muszę myśleć, i świetnie sobie zdaje sprawę ile utrzymanie 2.o Turbo kosztuje... lecz biorąc pod uwagę to, że impreza się nie psuje, oraz to że mam zaprzyjaźniony warsztat, który na subaru się zna nie boję się aż tak o koszty...

 

Hmmm nie byłbym pewien :mrgreen: :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

na szczęście na razie o kosztach nie muszę myśleć, i świetnie sobie zdaje sprawę ile utrzymanie 2.o Turbo kosztuje... lecz biorąc pod uwagę to, że impreza się nie psuje, oraz to że mam zaprzyjaźniony warsztat, który na subaru się zna nie boję się aż tak o koszty...

 

Hmmm nie byłbym pewien :mrgreen: :wink:

 

impreza sie nie psuje - wydumki sie psuja :razz: :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

na szczęście na razie o kosztach nie muszę myśleć, i świetnie sobie zdaje sprawę ile utrzymanie 2.o Turbo kosztuje... lecz biorąc pod uwagę to, że impreza się nie psuje, oraz to że mam zaprzyjaźniony warsztat, który na subaru się zna nie boję się aż tak o koszty...

 

Hmmm nie byłbym pewien :mrgreen: :wink:

 

impreza sie nie psuje - wydumki sie psuja :razz: :mrgreen:

 

Poważnie? Tuba ci wysiadła? :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jedynie wacha, a przecież nikt nie będzie mi kazał non-stop zap#$%%#$

 

 

bedziesz czy nie bedziesz, w miescie i tak spali Ci 15L a skoro w TDI spalanie oscyluje w okolicach 7L licz sie z tym ze Imprezka lyknie lekko 20L :cool:

 

na szczęście na razie o kosztach nie muszę myśleć

 

a powinienes

 

na pewno sobie poradzę

 

obys sie nie zdziwil

 

 

generalnie zycze powodzenia

 

zanim kupisz moze niech ktorys z forumowiczow, np Azrael przewiezie Twoja mame Imprezka Turbo, niech ma swiadomosc co kupuje swojemu dziecku, moze to uratowac czyjes zycie, moze Twoje a moze kogos zupelnie postronnego, nie obraz sie ale w wieku 18 lat nie powinno sie jezdzic takim samochodem.

 

 

Poważnie? Tuba ci wysiadła?

 

pewnie filtr przeciwpylkowy.... w chelmie :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

na szczęście na razie o kosztach nie muszę myśleć, i świetnie sobie zdaje sprawę ile utrzymanie 2.o Turbo kosztuje... lecz biorąc pod uwagę to, że impreza się nie psuje, oraz to że mam zaprzyjaźniony warsztat, który na subaru się zna nie boję się aż tak o koszty...

 

Hmmm nie byłbym pewien :mrgreen: :wink:

 

impreza sie nie psuje - wydumki sie psuja :razz: :mrgreen:

 

Poważnie? Tuba ci wysiadła? :mrgreen:

 

cos Ty rudzielec jezdzi i nic sie nie dzieje ;) a dziekuje tuba ma sie dobrze :razz:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zanim kupisz moze niech ktorys z forumowiczow, np Azrael przewiezie Twoja mame Imprezka Turbo, niech ma swiadomosc co kupuje swojemu dziecku, moze to uratowac czyjes zycie, moze Twoje a moze kogos zupelnie postronnego, nie obraz sie ale w wieku 18 lat nie powinno sie jezdzic takim samochodem.

 

LOL. Myślę, że po tym eksperymencie mama kolegi musiałaby zażywać Relanium przez najbliższy miesiąc.

 

A tak poważnie - patrząć wstecz sam bałbym się kupować kupować takie auto w wieku 17 czy 18 lat. Dla mnie świeżo po zrobieniu prawka Mazda 626 2.5L była dość trudna do ogarnięcia...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czy jeśli uprę się na wersję wolnossącą to będzie tam jakiekolwiek wyposażenie?? (klima, poduchy, abs itp.)??

u mnie są dwie poduchy, ABS (który i tak wyłączyłem :mrgreen:), klima i 4 szybki elektryczne (ale to chyba akurat standard?)

ja ci mówie... kupuj wersję bez turbo. jest sporo tańsza w utrzymaniu i w zakupie, do tego masz sporą szansę na niezakatowany egzemplarz (a z tym może być problem przy uturbionej imprezce w tych pieniążkach)...

a że wolna? no cóż... ja wiem czy 200 km/h to wolno (ponoć tyle jadą 2.0 N/A - ja nie sprawdzałem)? dla niektórych pewnie tak. IMO taka prędkość wystarczy żeby się zabić... :roll:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dobra dobra, chcesz kupić GT żeby sprawniej wyprzedzać TIRy :mrgreen: Na pewno każdy uwierzy :mrgreen:

 

Gietek w porównaniu z każdym normalnym samochodem, powiedzmy 100 KM, nie jest szybki - jest PIEKIELNIE szybki. Warto o tym pamiętać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A tak poważnie - patrząć wstecz sam bałbym się kupować kupować takie auto w wieku 17 czy 18 lat.

Dla mnie to lepsze rozwiązanie niż np. CBR 600RR. Pamiętam ile wojen i dyskusji przeszedłem z ojcem, który wmawiał mi,że bezpieczniej poczuję się na 4 kółkach. W wieku Patrykka byłem głodny adrenaliny i uwielbiałem motocykle.

Proponuję mamie wyłożyć kasę na Imprezę Turbo + (koniecznie :!: ) opłacenie z góry całego kursu SJS.

Plusy:

- nauczysz się jeździć (zobaczysz ile Ci jeszcze brakuje do mistrzów :wink: )

- instruktorzy wybiją Ci z głowy idiotyczne ściganie ze świateł

- poznasz super gości, w tym paru z elity polskich rajdów....którzy nauczą Cie pokory za kierownicą

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a że wolna? no cóż... ja wiem czy 200 km/h to wolno (ponoć tyle jadą 2.0 N/A - ja nie sprawdzałem)?

Nie chodzi o prędkość maksymalną :!: ja jechałem rok temu Meriva 1.9 TDCI 200km/h i uważam (wraz z 6-cioma pasażerami,że to fajne auto do przemieszczania z pkt A do B). Zauważ,że na forum nikt nie porównuje ile wyciągnie STI,czy GT :!: V-max może jest istotny dla Niemców, którzy głównie poruszaja się na autostradach bez ograniczeń. Jestem przekonany,że większość z posiadaczy STI nie wie ile wyciągną max ich potwory...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...