Jump to content

Co wybrać?? jaką Imprezę??


Patryyyk
 Share

Recommended Posts

Witam,

niedługo stanę przed ciężkim wyborem kupna samochodu.

Po głębszym zastanowieniu doszedłem do wniosku, że jak na początek kariery kierowcy subaru impreza GT/WRX będzie troszeczkę za mocna, tak więc coraz bliżej mi do wersji bez N/A. Nie wiem dlaczego, ale mam ochotę na kombiaka, i nie chce mieć zamulatora, tj. musi objechać golfy GTI, jakieś tam punciaki itp. Czy to tych "wyższych" celów wersja wolnossąca wystarczy??

jak tak to jaka??

lepiej kupić subarynkę z końca produkcji serii GC, czy początka GD??

GD

GD

GC

GC

Czy może polować na wersje sprowadzone z USA??

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 147
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

wolnossaca impreza to co najwyzej objedziesz golfa 1.6 o GTI mozesz pomarzyc ;)

chyba ze zrobi sie mokro i slisko, albo nawierzchnia bedzie luzna - to wtedy sytuacja bedzie sie prezentowala inaczej

 

generalnie poprzegladaj forum - takie tematy byly juz zylion razy i decyduj sie na Turbo :twisted::mrgreen:

Link to comment
Share on other sites

szukaj jak szukaj, ale jak mamusie będą kupować 18-letnim synkom świeżo po egzaminie na prawko 200-konne samochody, to ja będę się bał Martę na ulicę wypuszczać...

 

Aktualnie jestem świeżo po 18stce, a prawko planuje zrobić w wakacje, ale....

Myślę nad SI GT w kombi najlepiej '98 '99....

ew. WRX kombi z początku produkcji :razz:

tylko nie wiem czy mi to wypali bo mama twierdzi że 200 KM to za dużo :cry:

Link to comment
Share on other sites

kashmere, dzięki, uwierz że przeszukiwałem forum i wiem że TURBO jest lepsze fajniejsze i w ogóle... a podobnego tematu nie znalazłem więc założyłem nowy!!

Bergen, w Warszawie jest co najmniej kilku Karolów, ale żadnego jeżdżącego imprezą nie znam... Z kierowców SI znam tylko Waldka jeżdżacego srebrnym kombiakiem GT z '98 po "delikatnym" rasowaniu :razz: czasem pojawia się na nielegalkach...

Siela, widzisz... ja chce kupić 22B, ale mi się raczej to nie uda :razz: więc chciałem Was zapytać, na które auto zwracać większą uwagę i na jakie punkty...

nie znalazłem też wiadomości o rdzewieniu subarynek, i się zastanawiam czy impreza od '98 jest wolna od tego typu akcji (oczywiście bezwypadkowa!!) czy nie...

adamusmax, co do objeżdżania golfa GTI to myśle że impreza 2.0 sobie poradzi z GTI z silnikiem 2E (2.0 115KM 8v) wiadomo że do ABF'a (2.0 16v 150KM) ani VR6 (2.8 174KM) nie będzie miał startu :twisted:

Link to comment
Share on other sites

Bergen, jakbys się wczytał w moją wypowiedź w dziele witamy, to byś zauważył że jedno auto już miałem, tylko odmówiło posłuszeństwa, a poza tym to jeździłem skuterem, motorem, a furą już ponad rok regularnie co najmniej raz w tygodniu na torze koło Intercarsu w Czosnowie (aktualnie mam przerwę ze względu na brak fury).

A po drugie nie mamusia mi kupuje ten samochód tylko do niego dokłada mniej więcej połowę, resztę musiałem sam sobie, odłożyć, zarobić itd.

Link to comment
Share on other sites

Jesli te auta sa w dobrym stanie, to nalezy wybrac najmlodsze, Subaru co roku wprowadza zmiany i modyfikacje, np. w oprogramowaniu ABS, czy tez w konstrukcji niektrorych elementow. Od rocznika 2001 auta sa w pelni ocynkowane, przedtem tylko czesciowo. Nowsze nadwozie jest tez sztywniejsze.

Link to comment
Share on other sites

Jesli te auta sa w dobrym stanie, to nalezy wybrac najmlodsze, Subaru co roku wprowadza zmiany i modyfikacje, np. w oprogramowaniu ABS, czy tez w konstrukcji niektrorych elementow. Od rocznika 2001 auta sa w pelni ocynkowane, przedtem tylko czesciowo. Nowsze nadwozie jest tez sztywniejsze.

 

i ciezsze ;)

 

jak chcesz wolnossaka to poluj na kombi 2.0 z 99/00 roku - na reduktorze spod swiatel nawet GT ma problem na poczatku ;)

Link to comment
Share on other sites

Patryk a generalnie to jakie sa Twoje plany co do tego samochodu. Czy chcesz go kupic tylko po to zeby objezdzac innych w golfach, czy po to zeby moc sie wczuc w to auto, i odczuwac cala przyjemnosc z jazdy tym autkiem. Bo potem moze sie okazac ze Ci bedzie mocy brakowac i bedziesz chcial je dlubac- a to wciaga i pociaga za soba kolejne wydatki. Wersje mocniejsze skrocilyby na przyklad Twoj czas wyprzedzania na przyklad tira na trasie- ale pytanie czy bedizesz umial sie rozwaznie z nimi obchodzic, bo jak chcialbys tylko byc pierwszy spod swiatel przed innymi golfami to to chyba nie mialo by sensu. Poniewaz jestes mlody to zapewne bedizesz sie musial tez liczyc z wydatkami na paliwo - turbo pije, turbo zyje. Moglbys ewentualnie zainwestowac w LPG- polecam JAKO z Wawy- i wtedy masz tez frajde ale za mniejsze koszty. Nie chcialbym Ciebei oczywiscie w zaden sposob obrazic- ale patrze tez na to z persepktywy tego, kiedy widzialem jak moj brat mial lat 18 i myslal o samochodzie, i jak jego rowiesnicy do tego podchodzili- i szczerze mowiac patrzyli podobnie jak Ty- jak najwiecej mocy, zeby innych moc objechac. NO i niestety czesc z nich sobie z Ta moca w przyplywie euforii nie radzila. Jezeli mowisz ze cwiczyles sobie staraym autkiem, to chwala Ci za to, praktyka czyni mistrza. Mysle ze moglbys sie zastanowic nad wersja bez turbo i cieszyc sie radoscia z jazdy czterolazem, nie dajac sie podpuscic. Poniesiesz mniejsze koszty utrzymania, serwisu, paliwa. A jak z czasem stwierdizsz ze Ci malo to zawsze mozesz kupic turbo. Przesiadka ze slabszego na mocniejszego zawsze jest przyjemniejsza.

Pozdrawiam no i madrych wyborow

Link to comment
Share on other sites

no wiem, wiem... już kilku moich kumpli z szybkich Calibr itp. gryzie piach i mi do nich nie śpieszno... jeśli chodzi o start spod świateł, to chodzi mi o to że kupując subaru imprezę chociaż że wolnossącą nie chce być wolniejszy od golfa GTI, jeździłem takim i nie powala na kolana... jeśli rzeczywiście wersja N/A jest woilnijesza od golfa to się zastanowię nad TURBO :razz: a wtedy kupię imprezę na zimą, jak troszkę pojeżdżę czymś bardziej ucywilizowanym (czyt. auto tatusia:)

Link to comment
Share on other sites

już kilku moich kumpli z szybkich Calibr itp. gryzie piach i mi do nich nie śpieszno...

 

Może troche szacunku dla zmarłych :?:

Link to comment
Share on other sites

mati, nie wiem... moje podejście jest takie że sami sobie na to zasłużyli... jeśli ktoś jedzie prędkościami "grubo" przekraczające granice rozsądku to jest sam sobie winien...

Ale jeśli to co napisałem kogoś uraziło to przepraszam :!:

Mam prośbę przestańmy oceniać moje umiejętności itd. a zacznijmy dyskutować nt. Subaru bo się robi jeden wielki OT

Link to comment
Share on other sites

już kilku moich kumpli z szybkich Calibr itp. gryzie piach i mi do nich nie śpieszno...

 

Może troche szacunku dla zmarłych :?:

 

czesc Panie Moralniak :mrgreen: :razz:

Link to comment
Share on other sites

Nie moralniak, tylko pochowałem pięciu kolegów, i jestem nieco przewrażliwiony na tym punkcie.

 

Patryyyk, jak byłem w twoim wieku jeździłem VW Garbusem i nie byłem w stanie go opanować. Moja rada jest taka: kup Impreze wolnossaka i naucz się nią jeździć, a jeśli przeżyjesz za dwa lata kup turbo.

Link to comment
Share on other sites

mati, spoko.

Cóż dyskusja przeszła na tor, w którym chcecie określić czy nadaje się do prowadzenia imprezy TURBO i czy się nie zabije... a ja zapytałem, którego wolnossaka kupić GC starczy czy dozbierać do GD, różnica to 5-6k PLN więc można tyle do końca wakacji dorobić....

Link to comment
Share on other sites

Nie moralniak, tylko pochowałem pięciu kolegów, i jestem nieco przewrażliwiony na tym punkcie.

 

 

a Ci powiem tak, zebysmy wszyscy tak zawsze uwazali na to co mowimy ;)

Link to comment
Share on other sites

Nie moralniak, tylko pochowałem pięciu kolegów, i jestem nieco przewrażliwiony na tym punkcie.

 

Patryyyk, jak byłem w twoim wieku jeździłem VW Garbusem i nie byłem w stanie go opanować. Moja rada jest taka: kup Impreze wolnossaka i naucz się nią jeździć, a jeśli przeżyjesz za dwa lata kup turbo.

W sumie Mati podsumowal to co napisalem.

Kup wolnego ssaka bug eye na poczatek a potem zobaczysz

Link to comment
Share on other sites

GF to jest oznaczenie kombi, GC to sedan.

 

GF jest lżejsze od GD, ale jest też gorzej wykończone. Jeśli bedziesz chciał za jakiś czas sprzedać samochód to lepiej kupić GD, mniej stracisz. Jeśli chodzi o osiągi to raczej fajerwerków się nie spodziewaj, mój Peugeot 1.4 jest szybszy od wolnossącej Imprezy.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...