Skocz do zawartości

Sprzęgło spalone po 400 kilometrach


Panbenonium

Rekomendowane odpowiedzi

Dalszy rozwój akcji.

Komplet wysłałem do firmy MAKLAND. Tarcza ma 228 mm, docisk jest dopasowany do tej tarczy, koło zamachowe nadaje się do ponownego użycia. Pan z MAKLAND powiedział, że wygląda to na zastosowanie za grubej okładziny lub okładziny LUKa, która po przegrzaniu się zeszkliwia, podał jakiś numer, ale nie pamiętam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach



Dalszy rozwój akcji.

Komplet wysłałem do firmy MAKLAND. Tarcza ma 228 mm, docisk jest dopasowany do tej tarczy, koło zamachowe nadaje się do ponownego użycia. Pan z MAKLAND powiedział, że wygląda to na zastosowanie za grubej okładziny lub okładziny LUKa, która po przegrzaniu się zeszkliwia, podał jakiś numer, ale nie pamiętam.


Czyli za gruba okładzina wytarła nity docisku, gdzie tarcza nie powinna sięgać bo średnica jest właściwa, ale że za gruba to się pewnie na boki rozeszła Weź to wywal na złom i kup nowy komplet OEM jak chcesz w końcu zacząć jeździć tym autem
  • Super! 3
  • Lajk 3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak masz zamach oryginalny z WRX a docisk nie od tego modelu to nie dziw się, że się spaliło po 400km.

Jeżeli masz skrzynię nie z N/A masz mieć docisk ciągniony - ma inne odsadzenie do progu zamachu, wyższą siłę docisku.

Moja rada powróć do oryginału na portalu aukcyjnym masz ładne sprzęgło Exedy-LUK 230mm za 400zł.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 21.07.2020 o 16:40, Panbenonium napisał:

Pan z MAKLAND powiedział, że wygląda to na zastosowanie za grubej okładziny lub okładziny LUKa

Co za bzdury, aż oczy bolą od czytania.

Tarcza wystaje na zewnątrz docisku i piłuje po nitach, przez co docisk nie dociska tarczy całą powierzchnią.

Dołączam edytowane foto.

 

1367558891_PART_15950657422681.jpeg.b0c168041bad3dce802136be7eab72ee.jpeg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy zauważyliście że kolega ma koło zamachowe z wgłębieniem na tarczę a powinien mieć płaskie obie powierzchnie tarcza- podparcie docisku jak na tym zdjęciu

http://www.czesci-subaru.pl/kopia-kolo-zamachowe-subaru-impreza-wrx-20t-2001-2005

Docisk też ma płaski a mając takie koło jak ma powinna część cierna wystawać ponad punkt oparcia.

Ciekawe czy na boost to trzymało, bez kumatej głowy nie dojdzie z tym do ładu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 minut temu, Gustaf napisał:

Czy zauważyliście że kolega ma koło zamachowe z wgłębieniem na tarczę a powinien mieć płaskie obie powierzchnie tarcza- podparcie docisku jak na tym zdjęciu

http://www.czesci-subaru.pl/kopia-kolo-zamachowe-subaru-impreza-wrx-20t-2001-2005

Docisk też ma płaski a mając takie koło jak ma powinna część cierna wystawać ponad punkt oparcia.

Ciekawe czy na boost to trzymało, bez kumatej głowy nie dojdzie z tym do ładu.

Nie , płaskie było do 2005 w WRXach 2.0, tutaj mowa o 2006 2.5 i koło jest takie jakie być powinno

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...