_scooby_ Opublikowano 15 Lipca 2020 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2020 Witam, Szykuję się do wymiany sprzęgła w STi 2006r. Prosiłbym o pomoc w doborze. Auto posiada 330KM /530Nm. Obecnie wg. faktury jaką dostałem przy zakupie auta podobno siedzi AP Racing organiczne. Montaż w 4T Katowice. Numer sprzęgła z faktury s-cp2000-31, czyli: https://www.nie-ASO.pl/ap-racing-organic-clutch-impreza-sti,3,48080,22823 Sprzęgło wg. info z 4T wycofane już z oferty. Co polecacie założyć? Seria Exedy bedzie raczej za słabe. Exedy Stage2, regeneracja u Radzikowskiego ( jeżeli tak to czym obijać i czy regenerować wszystko czy samą tarczę) jakiś ACT? Fajnie aby małżowina miała siłę wcisnąć pedał więc odrobina komfortu podczas jazdy miejskiej by nie zaszkodziła Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M_isza Opublikowano 15 Lipca 2020 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2020 jak do normalnego jezdzenia to OEM chyba bedzie w porzadku... ile na obecnym sprzegle km przejchane? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FilipeK Opublikowano 15 Lipca 2020 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2020 ja mam przy 323/510 OEM i nie narzekam 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MDsuperstar Opublikowano 15 Lipca 2020 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2020 (edytowane) Lekko dłubnięta seria - OEM Edytowane 15 Lipca 2020 przez MDsuperstar 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_scooby_ Opublikowano 15 Lipca 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2020 28 minut temu, M_isza napisał: ile na obecnym sprzegle km przejchane? faktura z 4T z wymiany sprzęgła z 2011r. i brak info nt. przebiegu. Analizując rachunki ile mógł przejechać poprzedni właściciel to sądzę, że nie więcej jak 30 tysi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_scooby_ Opublikowano 15 Lipca 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2020 @carfit, wywołuję do tablicy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_scooby_ Opublikowano 15 Lipca 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2020 19 minut temu, MDsuperstar napisał: Lekko dłubnięta seria - OEM Zastanawiają mnie tylko te moje niutki. Czy na OEM nie za dużo? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MDsuperstar Opublikowano 15 Lipca 2020 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2020 Myślisz, że te 20Nm względem @FilipeK i 25Nm względem mojego, coś tak zmienia? Mi tam wszyscy mówili, że do takich i podobnych wartości OEM, jeśli samochód nie jest stricte na tor. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_scooby_ Opublikowano 15 Lipca 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2020 Zapomniałem jeszcze o combo tarcza OEM + docisk N-grupowy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomasz_555 Opublikowano 15 Lipca 2020 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2020 26 minut temu, _scooby_ napisał: Zapomniałem jeszcze o combo tarcza OEM + docisk N-grupowy Nie wiem jaką mam tarczę (chyba exedy), ale na pewno mam docisk N-grupowy i przy codziennym użytku jest męczący nawet dla mnie. Koleżanka kiedyś wsiadła to powiedziała, że nie może wcisnąć sprzęgła bo jest czymś zablokowane Natomiast na torze ułatwia prawidłową obsługę sprzęgła. U mnie bodaj 340KM/550Nm. Z lektury forum kojarzę, że OEM przy Twoich parametrach wystarczy, a na pewno jest przyjemniejszy w obsłudze. 1 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FilipeK Opublikowano 15 Lipca 2020 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2020 Godzinę temu, Tomasz_555 napisał: Koleżanka kiedyś wsiadła to powiedziała, że nie może wcisnąć sprzęgła bo jest czymś zablokowane myślała pewnie, że w STI są pedały odwrotnie i hamulec ciśnie 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M_isza Opublikowano 15 Lipca 2020 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2020 2 godziny temu, _scooby_ napisał: Zastanawiają mnie tylko te moje niutki. Czy na OEM nie za dużo? jak nie bedziesz 10 razy z rzedy robil startu z odcinki, to w sam raz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_scooby_ Opublikowano 15 Lipca 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2020 Prawie mnie przekonaliście do zestawu OEM Chciałem jeszcze zapytać czy zestaw OEM, czyli tarcza 30100AA920, łożysko 30502AA130, docisk 30210AA670 to ten sam zestaw co poniższe Exedy https://www.nie-ASO.pl/pl/sprzeglo-kompletne-impreza-sti-oem-replacement,3,29803,15517 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kowal Opublikowano 15 Lipca 2020 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2020 Bierz oem, będzie dobrze Wysłane z mojego CLT-L29 przy użyciu Tapatalka 1 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M_isza Opublikowano 16 Lipca 2020 Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2020 dla 5mt niby oem z exedy, ale są tam jakies roznice. podejrzewam, ze w 6mt jest podobnie, wiec bierz oem i bedziesz mial spokoj na lata. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sikooo11 Opublikowano 16 Lipca 2020 Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2020 Potwierdzam, sprzęgło OEM przy tych parametrach spokojnie z palcem w nosie sobie poradzi u mnie było 560N i strzały z procedury przetrwało Pedał będzie taki przyjemny że jeszcze polecisz subarakiem na waakacjeee Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_scooby_ Opublikowano 17 Lipca 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2020 Umówiłem się już na wymianę w ASO za 2 tyg. Czy przy okazji wymiany sprzęgła robiliście jakieś zapobiegawcze wymiany np. łożysk czy uszczelniaczy w 6MT? Póki co nic nie wyje, nic nie stuka i nie puka oraz nie wycieka. Wszędzie sucho. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Panbenonium Opublikowano 17 Lipca 2020 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2020 Sprzęgło w 2006 STI jest takie samo jak w 2006 WRX ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_scooby_ Opublikowano 17 Lipca 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2020 numery części są inne i do WRX są dużo tańsze. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomasz_555 Opublikowano 17 Lipca 2020 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2020 Hmm, jedyne co przychodzi mi do głowy z prac dodatkowych to wymiana łożyska pilotującego w kole zamachowym. Wysłane z mojego TA-1021 przy użyciu Tapatalka 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M_isza Opublikowano 22 Lipca 2020 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2020 W dniu 17.07.2020 o 16:35, _scooby_ napisał: Umówiłem się już na wymianę w ASO za 2 tyg. Czy przy okazji wymiany sprzęgła robiliście jakieś zapobiegawcze wymiany np. łożysk czy uszczelniaczy w 6MT? Póki co nic nie wyje, nic nie stuka i nie puka oraz nie wycieka. Wszędzie sucho. o panie, sprawdzales ile kosztuje w nie-aso? w przypadku wrx, wszystkie serwisowe zapytania do aso konczyly sie w moim nie-aso. subaru to nie rocket science, a w kieszeni zostanie na kilka kartonow trunkow Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_scooby_ Opublikowano 22 Lipca 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2020 Cena części oem (tarcza, docisk, łożysko) +robocizna łącznie ok.2200 brutto to chyba uczciwa cena jak za komplet do STi razem z wymianą w ASO. Wątpię aby ktoś zrobił to na ori częściach za 1700pln 1 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M_isza Opublikowano 22 Lipca 2020 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2020 spodziewalem sie zdecydowanie niemoralnej ceny w aaso. 2k kosztowalo mnie OEM z robotą w nieaso 7 lat temu. skoro promujemy aso, to wrzuc ktory serwis tak liczy, zeby inny skorzystali.:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mz56 Opublikowano 22 Lipca 2020 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2020 (edytowane) ASO bardzo często nie ma niemoralnych cen. Należy sprawdzać. Już kiedyś pisałem, że zderzak do remontu na Allegro 1600 zł, a u Pana Andrzeja Kopera coś ok. 900 w kolorze z VIN. Z tym kolorem, to chyba przesadziłem. Był gotowy, czarny, do malowania. Ale prosto z fabryki. Edytowane 22 Lipca 2020 przez mz56 Pamięć krótka. 64 skończone. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M_isza Opublikowano 23 Lipca 2020 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2020 ja jeszcze z tym, czego szukalem, nigdy nie trafilem w aso na ludzkie ceny. Ale tez moze takie czasy, ze i mniej roboty maja, wiec i zeszli z marzy, zeby zapelnic stanowiska. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się